Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin , sau printr-un mesaj .
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
12 Feb 2008, 20:33
pai ai solicitat asta vreodata!?
le-ai zis vreodata ca vrei sa vezi ce ti-au facut inainte sa semnezi!?
oamenii de la noi tind sa devina delasatori atunci cand au de-a face cu cu multe persoane intr-o zi, nu cunosc calitatea comunicarii si a relatiilor interumane ce trebuie sa stea la baza unui astfel de parteneriat intre client si prestator. De aceea e bine sa se gaseasca cel putin unul mai mofrutos pe zi si sa ii faca in toate felurile sa-si revina!
La noi exista aceasta mentalitate a angajatilor prestatorului de a considera ca clientul are nevoie de firma lor si nu invers!
In Europa civilizata poti fi imbracat si in zdrente ca atunci cand ai intrat intr-un magazin vei fi tratat cu respect si vei fi indrumat. Ei pretuiesc mai mult banul iar banul nu-si alege stapanul, banul e ban fie ca vine de la unul care e patron fie ca vine de la unul imbracat in zdrente!
12 Feb 2008, 20:36
Intr-adevar, nu am solicitat asta la predarea maşinii. Cred că am fost cam naiv şi delăsător.
12 Feb 2008, 20:41
alta meteahna a poporului roman
12 Feb 2008, 21:15
O întrebare pe care mi-o pun:
Daca pun problema aşa de la început nu există riscul să îmi umble la maşină "ca să îmi treacă de scandal'? Că doar suntem în România!
Dacă o să ziceţi că sunt paranoic să ştiţi că ştiu 2 cazuri concrete în care piese noi au fost schimbate cu altele mai vechi. Într-unul din cazuri constatarea a fost făcută în Ungaria când şeful de service a chemat clientul să îl întrebe dacă a avut probleme cu maşina şi i-a arătat o piesă mai veche cu mai mult de 2 ani decât maşina. Binenţeles că respectivul client trecuse la un anumit moment printr-un service din România, fără a avea probleme la respectiva piesă.
Trebuie să precizez că ambele cazuri care le ştiu sunt de la reprezentanţele VW (Porsche Romania mai precis).
Dar dacă verificarea maşinii ar intra în procedura standard nu s-ar mai pune această problemă.
12 Feb 2008, 21:28
pai cand iti faci programarea la revizie intreaba si tu in ce consta operatia ca sa stii la ce probleme sa te astepti!
daca sa zicem urmeaza sa-ti faca schimbul la ulei si filtrele fa-ti semne pe ele!
in cazul filtrului de motorina (daca e de plastic) fa-i o crestatura cu un cutter sau o pila ca sa-l recunosti si sa nu cumva sa ti-l stearga decat si sa-l lase acolo iar la cele de ulei si aer fa-le un semn cu un marker permanent sa zicem
In momentul in care soliciti receptia ridici capota si cauti semnele facute!
alte piese nu-mi vin in cap acum sa dau exemple dar... acestea ar fi mai usor de depistat
asta e o mica aberatie despre unde poate ajunge un client cinstit si la ce trebuie sa recurga el ca sa nu fie tepuit!
13 Feb 2008, 08:53
eee clientul din Ungaria e un caz mai special... acolo s-a intamplat acest lucru pt ca au vazut oamenii numerele de RO
13 Feb 2008, 14:38
S-ar putea imbunatatii calitatea comunicarii odata cu venirea Ford la Craiova, ca ei cauta nu doar sa produca, ei cauta prin asta si o piata de desfacere mai mare. Sau macar se vor mai deschide noi service-uri, care vor sa castige atentia mai marilor Ford si pentru asta trebuie sa lucreze la standarde. 'om trai si 'om vedea!
Dacia de ce are retea de service buna? Pentru ca serviciile post-vanzare chiar au implementat un management al calitatii, Vocea Clientului e chiar ascultata, si chiar se recomanda sa spui orice problema, cat de mica.
Degeaba un mecanic bun, daca nu are un sef care sa il faca sa fie bun profesionist. Au invatat ca nu merge cu jumate de masura afacerea. Bine, nu vorbim de volumul de vanzari, care e urias la Dacia, dar totusi...
Cred ca la acest subiect se va dezbate mult si bine.
Noroc ca avem masini bune, care nu se strica, eu pe asta contez - cel putin pana la proba contrarie.
16 Mar 2008, 23:44
Ma bag si eu in discutii.
Eu personal as avea o alta intrebare pt cei ,,mari'' de la Ford:
De ce in Belgia de exemplu un injector pt masina mea costa 180E si acelas injector in Romania mai exact la reprezentanta din Bacau m-a costat 2100Ron?( Va las pe voi sa calculati cat inseamna in euro)
Deci doar piesa. Nu manopera si alte prostii.
Nu ar trebui sa fie aceleasi preturi? sa zicem cu mici diferente de transport.
17 Mar 2008, 06:54
Nu stiu daca in economia de piata Ford poate obliga la o marja de pret. Probabil pe asta si mizeaza dealerii de la noi - fiind putini (fara concurenta reala) fac ce vor (a se citi adaosuri procentuale cu 3 cifre). Intr-o tara normala ar ramane fara clienti imediat, dar ei stiu ca nu ai unde sa te duci local si ca putini au timpul necesar sa se deplaseze la Forcar (de exemplu). De asemenea unii nici nu te primesc cu piesele tale chiar daca sunt originale Ford (vezi cazul CSD).
@Valiinves - trimite-le un fax prin care sa ceri sa-ti spuna daca te primesc cu piesele tale. Daca spun da ai scapat ieftin, daca spun nu trebuie sa trimiti un fax si la Romcar SRL sa-ti spuna daca dealerii autorizati au voie sa faca ce vor sau trebuie sa respecte politica Ford/Romcar pt Romania (care spune ca te poti duce cu piesele tale).
17 Mar 2008, 11:25
Tot ce se poate; cata vreme dealerul obtine acele piese la un pret preferential, se poate impune un adaos maxim.
17 Mar 2008, 22:08
Eu nu am zis ca nu ma primeau cu piesa mea. Dar daca veneam cu piesa mea nu aveam garantie la lucrare.........si tot asa. Deci intr-un fel eram obligat sa cumpar piesa de la ei.
17 Mar 2008, 22:30
Nu vreau sa ies din topic dar pe scurt. injectorul cand il schimbi trebui sa iei anumite masuri care nu le enumar deoarece ai sanse sa se buleasca in max 10 min si de aceia vanzatorii mai destepti nu-ti vand piesa. Daca totusi faci rost de ea, iar ai sanse sa o iei in brate daca ala nu-si face treaba bine si tot asa pe banii tai si mai, ales timpul tau.
17 Mar 2008, 22:34
Mda...
In unele cazuri poti fi plimbat de la unul la altul, e adevarat.
29 Apr 2008, 16:52
buna,
vreau sa ajut si eu cu o semnatura, cu ceva, eu sunt noua in bransa dar deja am inceput sa ma lovesc de "amabilitatea" celor de la service
trebuie sa ma "chinuiesc" ca sa obtin dreptul meu la garantia masinii cumparata in urma cu 11 luni
01 Sep 2009, 17:17
M-ar interesa daca ai reusit sa faci scrisoare catre Ford Europe sau te-ai lasat pagubas?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.