Imagini/Filme/Sunete diverse
Răspunde

Airbag în gură din cauza muzicii Queen

12 Mar 2008, 23:19

Astazi vom vedea cat de avantajos este sa asculti manele in masina ci nu rock. Spre exemplu, tipul din imagine “simte” muzica folosind bordul pe post de darabana. Dezavantajul lui ar fi faptul ca muzica ascultata este o celebra piesa Queen. Sunt sigur ca daca ar fi ascultat manele, nu se intampla asa ceva! ...
http://fulgerica.com/2008/03/12/atentie ... -interior/

no comment :)

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

12 Mar 2008, 23:31

=)) =)) =)) =))

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 00:42

hmm... :))

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 10:40

=)) =)) =)) .......dar sigur este fake

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 12:17

exact ca asta! http://www.youtube.com/watch?v=D-ogrMr4lWc
fake!

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 13:26

Airbag-ul se declanseaza mai mult pe energia cinetica detectata.

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 13:34

ca altfel pe timp de vara riscam sa ne sara airbagurile in gura la vreun tunet mai serios cand ne aflam la volan! 8-}

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 13:55

Nu pot sa cred...

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 14:05

$1 scrie:$2irbag-ul se declanseaza mai mult pe energia cinetica detectata.


Esti sigur ? :D

Energia cinetica E = (m * v ^2) / 2

O masina care merge frumos, constant, la 40 Km/h, are o anumita energie cinetica, fara sa fi fost implicata intr-un impact.

Iar eu tocmai am vazut senzorii de airbag pentru airbagurile laterale de pe masina mea si sincer aduc mai mult a senzori de deformare decat de decelerare...Sunt ca un paralelipiped cu laturile pana in 2 cm, galbeni la culoare, fixati pe prag la baza stalpilor centrali.

LE: M-am documentat si se pare ca m-am inselat in privinta modului de functionare a senzorilor. Sunt totusi senzori de decelerare:

$1 scrie:$2Because air bag sensors measure deceleration, vehicle speed and damage are not good indicators of whether an air bag should have deployed. Occasionally, air bags can deploy due to the vehicle's undercarriage violently striking a low object protruding above the roadway surface. Despite the lack of visible front-end damage, high deceleration forces may occur in this type of crash, resulting in the deployment of the air bag.


Dar cu toate acestea, partea cu energia cinetica nu o inteleg.

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

13 Mar 2008, 15:09

Desi am terminat treaba cu fizica cu niste ani in urma.

Cred ca de fapt detecteaza modificarea in energia cinetica. Adica atunci cand scade cinetica creste energia potentiala.(suma lor determina energia totala care se conserva, e constanta) Deci daca ai o energie cinetica(deci o viteza>0) si scade brusc(mai brusc decat de obicei) aceasta energie, inseamna ca ai avut o decelerare poate mai dura decat ar fi trebuit si ar trebui sa se declanseze airbagurile.

Sa gasesc explicatie la ce a facut el este greu, nu stiu unde sunt plasati senzorii aia. Dar poate cand a dat cu pumnul in volan l-o fi propulsat in fata(pe domnu' volan) de a luat-o invers, a crescut energia cinetica, sau a scazut brusc cea potentiala si a explodat airbagul.(asta daca or fi fost senzorii in volan).

Oricum, pe principiul asta nu cred ca e pe bune. :))

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

15 Mar 2008, 08:38

bai baieti ...,nu vreti sa ramanem la subiect??deja am ametit cu formulele voastre si nu de alta dar am avut experiente groaznice cu fizica ,,am ramas cu sechele din liceu ...,inca nu suntem la olimpiada de mate-fizica @-) @-)

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

15 Mar 2008, 10:37

$1 scrie:$2esi am terminat treaba cu fizica cu niste ani in urma.

Cred ca de fapt detecteaza modificarea in energia cinetica. Adica atunci cand scade cinetica creste energia potentiala.(suma lor determina energia totala care se conserva, e constanta) Deci daca ai o energie cinetica(deci o viteza>0) si scade brusc(mai brusc decat de obicei) aceasta energie, inseamna ca ai avut o decelerare poate mai dura decat ar fi trebuit si ar trebui sa se declanseze airbagurile.

Sa gasesc explicatie la ce a facut el este greu, nu stiu unde sunt plasati senzorii aia. Dar poate cand a dat cu pumnul in volan l-o fi propulsat in fata(pe domnu' volan) de a luat-o invers, a crescut energia cinetica, sau a scazut brusc cea potentiala si a explodat airbagul.(asta daca or fi fost senzorii in volan).

Oricum, pe principiul asta nu cred ca e pe bune. :))


1) Energia cinetica nu stiu daca se poate masura (detector de EC/EP??? =)) ). Se explica niste fenomene cu ajutorul lor, e adevarat, dar atat.
2) Ce sens are sa masori modificarea unei marimi in mod indirect? E suficient sa masori decelerarea, nu te mai intereseaza EC.

Re: Airbag în gură din cauza muzicii Queen

15 Mar 2008, 13:30

La cat de specialist sunt in airbaguri, iti dai seama ca nu stiu pe ce principiu functioneaza(sa fie deformare pana intr-un punct, decelerare mai puternica decat era cazul, etc)! :D

Daca am citit mai sus ca se bazeaza pe modificarea energiei cinetice m-am pus si eu pe val! :))
Răspunde