Am intrebat de piese pentru ca ma pregatesc de o revizie. Simplu. Daca voiam sa imi vars nervii pe CSD o faceam de atunci.
Nu ma supar cand cineva greseste si recunoaste lucrul asta. Dar cand cineva te prosteste in fata te enervezi. De ce se greseste tot timpul? Pe banii clientului.
Ford e o marca ok. De ce nu sunt si serviciile la acelasi nivel? De ce nu am putut sa iau si eu odata masina din service fara enspe interventii? Eram sigur ca nu e totul gata si vb degeaba la telefon. Pur si simplu am insistat o saptamana intreaga la telefon cu acelasi lucru. Unu la mana, nu trebuia schimbat nici un bec. Doi la mana, in momentul in care ai pus 2 stopuri noi in spate si stopurile alea contin cateva becuri pentru: pozitie, semnalizare, ceata, etc le testezi pe toate. Iti ia max. 2 minute. E chiar asa greu? La manopera aia? Ti se pare ca cer luna de pe cer? Si dupa o faza ca asta vezi ca vine cineva si baga 2 secunde mana si din intamplare se sting si ii apare un zambet pe fata si zice: gata. Cum e posibil? Era clar ca e ceva in neregula acolo. In fine, nu mai insist.
In legatura cu programarea, mi s-a cerut sa vin neaparat cu masina in service pentru a se arunca o privire la ea si un termen estimativ. Normal ca nu voiam sa deschid comanda prin telefon. Am venit si masina si nu a iesit nimeni sa o vada. Puteam sa vin cu o zi mai devreme cu altcineva. Asta e.
Despre piesa aia, putea sa mi se spuna ca e o problema, macar sa stiu. Initial mi s-a spus ca pana la programare (3sapt) vin toate. Se putea lua masina asa eventual si se schimba mai tarziu aia. Se putea rezolva cumva sa iau si eu masina in primul rand, sau macar sa stiu, nu sa tot astept un zavor. Se putea vb cu clientul si se cauta o solutie. Eu consider ca am fosr prostit la faza aia.
Mai citeste odata tot ce am scris legat de preturi la revizia mea si a colegului. Iti dau cuvantul meu ca toate preturile sunt exacte si nu am exagerat cu nimic.
Ideea e ca asta e topicul CSD-ului. Sunt si bune si rele legate de el. Din pacate, din punctul meu de vedere mai mult rele.
Imi mentin punctul de vedere ca politica aia cu piesele e un abuz fara acoperire.
Se poate sa fie CSD mai bun, nu zic. Daca tot m-am apucat sa postez, o sa scriu si despre experienta Romcar (f. neplacuta), insa e mai mult de scris si o sa postez maine (la probleme service sau topic Romcar daca exista).
Am apreciat noutatile aduse de CSD fata de alte serviceuri. Cred ca s-a vrut ceva bun dar pe parcurs s-a cam renuntat. Au inceput sa apara clienti suficienti.
Repet, nu vreau nici un flame. Nu vreau sa ma razbun. Pur si simplu aici vine un om care a facut o revizie sau reparatie si lasa impresiile. Astea au fost ale mele, si bune si rele.
P.S. Cand am ridicat masina te-am cautat prin service sa vb cu tine insa nu te-am gasit. Mi-a spus colegul de la receptie ca esti pe acolo dar nu te-a gasit
