Remapari OBD / Chiptuning
La turbo-diesel-uri am inteles ca diferenta de putere/cuplu vine de la cresterea presiunii in turbina care aduce de la sine si o oarecare uzura prematura a turbinei (relevant sau nu, voi decideti). A avut careva probleme cu turbina sau alte subansamble la un motor dupa tunare?
Ce nu am inteles inca, si reprezentantul oficial Dimsport de pe acest forum a refuzat sa clarifice, este cum se face cresterea de putere la benzinare aspirate. Daca are idee careva, rog sa posteze.
Foloseste la ceva garantia aceea de rescriere a softului pentru intrari in service sau returnarea banilor cand esti nemultumit de lucrare? A beneficiat cineva de aceste privilegii?
A testat careva masina pe dyno inainte si dupa modificare pentru a vedea clar pe hartie (sau ecran, dupa caz) diferenta pe care acesti vanzatori ne-o flutura in fata?
Benzina FTW!
-
bkraptor - Gold Member
- Mesaje: 547
- Membru din: 01 Noi 2006, 10:48
- Maşina: Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP