23 Apr 2008, 14:45
$1 scrie:$2$1 scrie:$2 O dacie 1310 prinde 140 km/h, un oltcit la fel, un smart la fel, un ferrari la fel, si cu oricare dintre ele ai avea un impact frontal cred ca nu mai ramane nimic din sofer. In majoritatea cazurilor soferii sunt e vina. Iar accidentele provocate de soferi "mari" in masini cu moatoare mici sunt mai multe pentru ca numarul masinilor cu masini mici este de multe ori mai mare deca numarul masinilor cu masini mari. Cei care au masini sportive, se bazeaza prea mult pe masina, si nu iau in calcul drumurile de pe la noi care nu sunt chiar ca pe un circuit auto.
Nu e chiar asa , nu cred ca un Ferrari se comporta la fel ca o Dacie in cazul unui impact...
23 Apr 2008, 19:39
Incearca cineva o liniutza cu doamna?! Ce naiba, ca doar motorul nu conteaza, soferul e esentialul..
23 Apr 2008, 20:03

?
24 Apr 2008, 06:47
$1 scrie:$2udicass tu ești bun pentru marketingul unor mașini super sport. Pe bune
Asta-i clar !!!
Facem pariu că nu e mare diferență vis-a-vis de siguranța între un focus ST și să zicem un focus de 1.6 90cp?
Crezi că dacă avem doamne ferește un accident motorul ST-ului, frânele lui, arcurile sport o să conteze prea mult ? Take a guess. Cel mult datorită scaunelor sport și a centurilor n-o să jongleze prea mult în mașină
I love this topic.
24 Apr 2008, 08:09
24 Apr 2008, 08:55
24 Apr 2008, 09:04
24 Apr 2008, 10:07
24 Apr 2008, 10:19
$1 scrie:$2.......Mai conteaza ca masina nu se face praf in pom, daca mori din cauza fortelor? Nu stiu cum e dar nu cred ca te simti prea bine daca dai cu un ferrari cu 140km/h intr-un zid.
24 Apr 2008, 10:46
24 Apr 2008, 11:30
$1 scrie:$2$1 scrie:$2.......Mai conteaza ca masina nu se face praf in pom, daca mori din cauza fortelor? Nu stiu cum e dar nu cred ca te simti prea bine daca dai cu un ferrari cu 140km/h intr-un zid.
Hai sa nu ducem exemplele la extrem. Cel putin mortul din ferarri o sa fie mai intreg decat cel din dacie si asta ce denota? ca tot exista diferente si ca dau si eu un exemplu extrem.
Putem sa discutam asa la infinit.
24 Apr 2008, 13:39
24 Apr 2008, 14:03
$1 scrie:$2PS: Mihai.. te astept, cind ai timp si placere, sa mergem impreuna la drum intins, tu cu fiestuta ta...eu cu a mea...! Sint curios cite depasiri in siguranta faci tu, cite eu.
Dacă e un șofer experimentat o să facă toate depășirile în siguranță.
Eventual te iau si ca pasager! Iti promit eu ca ai sa intelegi cum stau lucrurile in practica! Intreaba-i pe colegii forumisti care au mers in masina mea cam cit de mult inseamna performanta masina.
Degeaba esti un sofer experimentat daca masina nu te ajuta... crede-ma.
Ludicass e simplu, dacă ai experiență o să știi unde să te bagi în depășire și unde nu.
24 Apr 2008, 14:31
24 Apr 2008, 14:46
), în deplasarea maşinii în siguranţă intervine şi factorul uman, şoferul, pe lângă cel material, maşina.
) de aici ÅŸi riscul mai crescut.
), eu fiind împotriva acelor şoferi care prin nonşalanţă, ipocrizie şi lipsă de cunoaştere a posibilităţii motorului/maşinii pun în pericol pe cei din maşina proprie precum şi pe alţii.

25 Apr 2008, 08:08
$1 scrie:$2.......Din experienta pot spune ca un motor mic pune probleme la depasiri la viteze de peste 100-110 kmk/h...
25 Apr 2008, 09:24
$1 scrie:$2$1 scrie:$2.......Din experienta pot spune ca un motor mic pune probleme la depasiri la viteze de peste 100-110 kmk/h...
Ludicass in ceea ce spune e obiectiv, pragmatic si adevar graieste. Dar tot cautati voi nod in papura.
Punctul meu de vedere: cu cat mai multi cai si sisteme de siguranta cu atat mai bine.
25 Apr 2008, 09:55
$1 scrie:$2iferentele sunt mari intre masini.
25 Apr 2008, 10:15
25 Apr 2008, 10:57
$1 scrie:$2$1 scrie:$2iferentele sunt mari intre masini.
Diferentele sunt mari intre soferi . Ca altfel nu prea vad cum poti sa il faci pe amicul tau, cu motor de 130CP si 6 trepte.
25 Apr 2008, 11:06
Apropos, cind conduceam calibra 150cp+, eram o tinta vie la semafor! Veneau tot soiul de soferi cu masinutze "tunate" "plasticizate" "foliate" sa ma provoace la semafor! Ii vedeai cum stau incordati, cu ochii pe semafor, sa-mi arate ei ca si masina lor poate!
Era super amuzant cum, in naivitatea lor, vroiau sa-mi arate maiestria si superioritatea masinii lor! Daca imi puneam mintea cu ei, ii spulberam dintr-o simpla apasare de pedala... si recunosc ca o mai faceam daca tupeul lor devenea nesimtire si aruncau priviri pline de superioritate. Banuiesc ca treaba asta ti se intimpla si tie in trafic cind iesi cu focusul... Cu fiesta ST, tot 150cp patesc reversul.. ma incaleca toti la semafoare, imi dau flashuri sa ma dau cu buburuza ca vin ei tare cu nu stiu ce super masina de 1.4. Partea proasta e ca la drum intins cind eu ma bag in depasiri, ma trezesc ca trag dupa mine o coloana de curajosi care isi zic..pai daca asta cu fiesta lui poate, eu cu za pasat sa nu pot?!! Si nu o data treaba era sa sesfirseasca rau pt zmei!
25 Apr 2008, 12:33
$1 scrie:$2cand e vorba de masini sport...oricum sunt mult mai sigure din toate punctele de vedere decat cele de familie, dar nu vreau acum sa conving pe nimeni...e parerea mea
25 Apr 2008, 13:06
$1 scrie:$2Nu vreau sa te contrazic, dar din cate am auzit ce a mai sigura masina din lume e una de familie. E frantuzeasca si se numeste Renault Espace. Dupa parerea mea nu este cea mai sigura masina la toate capitolele, ci doar la siguranta pasiva si activa. La capitolul motor si alte probleme de genul asta inclin spre masinile sport
25 Apr 2008, 14:04
25 Apr 2008, 14:54
25 Apr 2008, 15:22
Reciteste ultimul tau mesaj si vezi ca ceva nu suna bine deloc, si nu o data, ci in mod repetat..
25 Apr 2008, 15:30

25 Apr 2008, 15:35
$1 scrie:$2b]Almanahe... off topic... eu am crezut ca nickul tau ironizeaza intr-un mod subtil un anumit personaj de pe scena politica bucuresteana cunoscut pt greselile de exprimare. Dar constat ca m-am inselat si sint din ce in ce mai convins ca sub acest nick se ascunde chiar personajul cu pricina.Reciteste ultimul tau mesaj si vezi ca ceva nu suna bine deloc, si nu o data, ci in mod repetat..

25 Apr 2008, 15:50
25 Apr 2008, 15:57
