Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
29 Aug 2006, 07:56
'Neata. De ieri seara imi scartaie volanul in curbe. M-am uitat si am vazut ca nivelul lichidului pentru servo este sub nivelul minim. Intrebarile mele ar fi: de unde pot sa cumpar lichid ca sa completez, este un lichid sspecial pentru Ford sau este universal(la fel ca antigelul, lichidul de frana, etc.). Cat timp pot sa mai merg asa fara ca directia sa fie afectata.
Multumesc si scuzati daca au mi fost posturi pe acest subiect. eu nu am gasit.
29 Aug 2006, 08:49
salut
eu te sfatuiesc sa mergi urgent sa completezi cu lichid pt ca altfel in viitorul cel mai apropiat vei avea probleme cu caseta de directie (ceea ce nu cred ca-ti doresti)...
si cred eu ca este ceva dubios ca ai ramas fara lichid, ar trebui sa faci o verificare la instalatie...
in privinta lichidului nush ce sa-ti zic... eu cand aveam opel cumparam orice lichid hidraulic si mergea, la ford insa nu stiu...
uite-te in cartea masinii, ar trebui sa scire acolo ce ulei hidraulic sa-i pui...
29 Aug 2006, 08:54
power steering fluid de la orice benzinarie. ia si tu un 2+2 nu cine-stie-ce noname... e vreo 70-80k bidonul
29 Aug 2006, 09:07
la benzinariile omv gasesti un lichid hidraulic f bun, un pic mai scump dar merita... nu baga orice ca s-ar putea sa ai surprize...
la masinile vw daca nu pui exact lichidul pe care il recomanda constructorul in cel mai scurt timp trebuie inlocuite absolut toate garniturile pt ca sunt dizolvate (vb f serios!!)...
nush la ford cum e, dar iti recomand sa pui unul mai bun(kiar daca e scump) ca sa nu ai surprize...
29 Aug 2006, 11:00
M-am oprit ieri la un dealer Ford din tara sa-mi iau lichid de servo ca era binisor sub minim.
Mi-au dat Texaco Texamatic 7045E. (Universal fluid for automatic transmissions and power steering).
25RON bidonul de 1L.
La benzinarii am vazut diverse marci (si OMV si 2+2), dar lichidul era galben, iar cel din masina mea era rosu. Asa ca am pus tot rosu.
Tot din asta rosu am vazut si la MOL, dar nu am citit tot ce scrie si am crezut ca e doar pt cutiile automate.
Uite asa arata bidonul:
29 Aug 2006, 11:42
Sistemul servo de pe forduri e compatibil cu uleiul pentru cutii de viteze automate (tot ford), astfel daca uleiul este tip DEXRON II sau DEXRON III totul e ok
29 Aug 2006, 11:50
Da.
Pe spatele bidonului zice ca: Meets performance requirements of GM6417M (former Dexron III-G)
29 Aug 2006, 13:54
la mine lichidul e orice numa orsu sau galben nu, e negru negru..........sa fie vreo problema?.....nu am cunostinta sa fi fost schimba vreodata.....am 180 000 km la bord.....
29 Aug 2006, 14:15
si la mine e la fel. nici eu nu stiu sa se fi schimbat.
29 Aug 2006, 14:20
trebuie schimbat? ce probleme pot aparea?
29 Aug 2006, 14:22
Se schimba la 2 ani! Si daca nu ma insel cand e negru ar cam fi cazul sa il schimbati(cred k pe forum am vazut asta).
29 Aug 2006, 15:13
La 2 ani se schimba lichidul de frana, lichidul de servo se inegreste de la contaminarea cu particole, pilitura, uzura din servopompa, ramasite de garnituri de la caseta etc....cand e negru si frumos merita schimbat ca sa nu mai plimbe jegul......
29 Aug 2006, 15:27
Intrebare?
Cum se schimba TOT lichidul de servo?
Sau se schimba doar cel din borcan?
29 Aug 2006, 16:47
TOT lichidul se schimba cu un dispozitiv, ceva gen palnie cu un rezervor...se desfac furtunele de la rezervor, unu e tur, celalat e retur, si pe tur se baga lichid curat pe retur se colecteaza pana se curata instalatia....
29 Aug 2006, 17:14
nu cred ca asa se face... asta ar insemna sa se amestece lichidele intre ele si implicit va trebui mai mult lichid nou...
trebuie sa fie alta metoda...
30 Aug 2006, 08:24
Poate ar mai trebui completat ca dupa aia trebuie refacuta "presiunea" la pedala .. sau aerisire... ca...trebuie sa fii prea tare sa nu intre ceva aer pe-acolo!
Bafta
30 Aug 2006, 09:15
La pedala de directie? :icon_lol:
30 Aug 2006, 09:21
La lichid de servo pt Mondeo ca al meu am gasit ca e nevoie de tipul: WSA-M2C 195-A
01 Sep 2006, 20:01
$1 scrie:$2lichidul de servo se inegreste de la contaminarea cu particole, pilitura, uzura din servopompa, etc.
Adevarat, iar in timp se comporta ca un fluid abraziv si uzeaza carcasa casetei pe interior in dreptul segmentilor. Neaparat trebuie schimbat chiar si inainte de a fi negru. Pentru a scoate uleiul vechi din caseta se demonteaza racordurile ei si se face viraj maxim stanga dreapta de cateva ori. Bineinteles ca nu iese chiar tot, insa ceea ce ramane este nesemnificativ. La casetele de Focus racordurile sunt ''rapide'' prinse cu o placutza cu surub. Tot pe racordurile astea, odata desfacute din caseta, se scurge si restul uleiului din instalatie (rezervor, pompa, furtune).
01 Sep 2006, 22:10
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2lichidul de servo se inegreste de la contaminarea cu particole, pilitura, uzura din servopompa, etc.
Adevarat, iar in timp se comporta ca un fluid abraziv si uzeaza carcasa casetei pe interior in dreptul segmentilor. Neaparat trebuie schimbat chiar si inainte de a fi negru. Pentru a scoate uleiul vechi din caseta se demonteaza racordurile ei si se face viraj maxim stanga dreapta de cateva ori. Bineinteles ca nu iese chiar tot, insa ceea ce ramane este nesemnificativ. La casetele de Focus racordurile sunt ''rapide'' prinse cu o placutza cu surub. Tot pe racordurile astea, odata desfacute din caseta, se scurge si restul uleiului din instalatie (rezervor, pompa, furtune).
Reumplearea cum se face, nu exista riscul de a cala pompa de servo prin prezenta aerului ramas in sistem ?.....stiu ca se aeriseste automat prin miscari stanga dreapta dar ...pana iese tot aerul....pompa se mai invarte si in gol....
02 Sep 2006, 19:33
trebuie sa-l intrebati pe Laur, voi din Bucuresti...sau iscodit un mecanic de la reprezentanta,...
20 Sep 2006, 11:53
M-am uita azi dimineata la lichidul de servo directie si am vazut ca e la minim. E negru tot, si nu stiu sa se fi schimbat vreodata (Focus TDDI 2002). In carte vad ca scrie ca trebuie sa indeplineasca specificatiile "Ford WSA-M2C 195-A"
Ce am gasit eu este Motorcraft Automatic Transmision Fluid cu urmatoarele specificatii:
GM: Dexron II, II-E, III
Ford: Mercon, M2C 166-H, M2C 138-CJ
Nici urma de M2C 195-A
1.E bine sa completez cu din asta???
2.Oare ar fi si mai bine sa-l schimb pe tot???
3.Pana la urma cum naiba se schimba ?? Pe la caseta, pe la rezervorul lui ????
20 Sep 2006, 12:10
Si eu vreau sa-l schimb, dar tot n-am aflat cum pot sa-l schimb TOT
20 Sep 2006, 12:23
Uite aici a zis Zanga cum se face:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p=24265#24265
Pana acum e singura varianta pe care am auzit-o si care mi se pare si logica.
20 Sep 2006, 12:48
Am citit acolo, dar am ramas tot prost
Cred ca o sa-l fericesc pe mecanic cu niste bani
Baga-mi-as
20 Sep 2006, 13:12
Idem Paulp.
20 Sep 2006, 13:32
@Paulp ..sa-mi zici si mie unde ti l-ai schimbat

(after. ..)
20 Sep 2006, 13:49
Open Service
26 Sep 2006, 08:04
cati litri intra in circuit, ca sa stiui cat sa cumpar inainte de a ma apuca de treaba.
spor!
26 Sep 2006, 08:05
cati litri intra in circuit, ca sa stiui cat sa cumpar inainte de a ma apuca de treaba.
spor!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.