Noutăţi din lumea automobilistică
04 Mai 2008, 15:41
Este vorba de indreptari la care vopseaua nu este afectata rau sau deloc ,timpul de reparatie este mult mai scurt si costurile mai mici. De ma bine de un an vad ca se pun intrebari despre cum sa indrept nu stiu ce .Aceste reparatii se fac in Rominia de peste 20 de ani,ani in care uni dintre mesriasi s-au experimentat ,problema este ca tineretul nu vrea sa invete decat calculatorul nu si mesriile adevarate arte pentru cine le face cu drag si din placere .Servisurile Ford din Romania au acesti oameni experimentati,singura problema la noi romani este mentalitatea ,conditiile de lucru lipsa de scule si de publicitate.Sunt convins ca cei care veti citi aceste randuri va vine greu sa credeti ca in Romania exista'INDREPTARI AUTO FARA VOPSIRE' ,dar exista la Timisoara, Galati,Craiova,Sibiu ,etc.Sper ca de acum inainte sa nu va mai faceti probleme si sa va informati cunoscuti si prieteni pentru ca precis nu stiu ca exista asa ceva.Este foarte simplu accesezi pe calculator' GUGAL' ce te intereseaza si el te informeaza.
04 Mai 2008, 15:48
asta vrea sa fie reclama nu?
04 Mai 2008, 19:58
Almanahe ,reclama sau nu foarte multi nu stiu s-au nu cred ca exista asa ceva.
04 Mai 2008, 20:01
DGAlexandru multumesc pentru corectura imp. este. subiect..
05 Mai 2008, 09:36
SAADSC, tu pui problema ca si cum orice reparatie poate fi efectuata fara revopsire.
Sunt unele cazuri in care vopsirea nu este neaparat necesara, dar in majoritatea situatiile vopseaua si lacul sunt afectate in urma impactului. Stratul de vopsea si cel de lac sunt un pic elastice, dar nu foarte mult. Oricine a avut vreo lovitura in bara (fata sau spate) poate sa confirme ca in locul lovit se vede lacul crapat si vopseaua "incretita". asta din cauza deformarii suportului (dau ca si exemplu barile pentru ca sunt din plastic si se deformeaza mult mai usor decat tabla). Crapaturile alea "ies" la polish, dar fisurile raman si apa poate sa ajunga in felul asta la tabla si sa provoace rugina.
Cat despre meseriasii care au avut la dispozitie 20 de ani sa experimenteze, spune-mi, cum i-a afectat faptul ca de cativa ani toti producatorii au schimbat tipurile de vopsea folosite, trecand la vopsea pe baza de apa? Nu cumva s-a schimbat cam tot ce stiau ei?
11 Mai 2008, 21:24
Smiley Eu ma refeream la loviturile cu vopseua neafectata si nu la plastice ,intra pe/ imagini indreptari auto / si vei vedea ce inseamna experienta.Si despre vopsirea pe baza de apa este mai usor de vopsit decat vopsirea pe baza de diluant. Daca vrei sa stii ca cine nu a vopsit cu vopsea pe baza de diluant nu are si nu stie cite artificii se fac in momentul vopsiri pentru ca vopseaua sa iese bine.Difernta dintre cele doua este ca diluantul este poluant si apa nu,iar timpul de lucru este dublu .
11 Mai 2008, 21:44
Almanahe .daca vrei sa vezi nu trbuie decat sa tastezi pe Google -imagini indreptari auto fara vopsire- acolo vei veda imagini inainte de indreptare ,cu ce scule se lucreaza, si imagini dupa indreptare.Cat despre reclama nu am nevoie la cat am de lucru ,nu doresc decat sa se stie ca exista indreptari fara vopsire la care este diferenta de timp in servis si la pret.Sa vopsesti un element pentru o infundatura la care vopseaua nu are nimc costa in jur de 500 ron daca indreptarea o faci calsic si dureaza teri zile in scimb daca faci indreptare fara vopsire dureaza maxim4-5 ore depinde de lovitura si costa la sfert de pret.
11 Mai 2008, 22:34
Ori specifici un nume de firma si date contact si mutam topicul in zona Comercial ori il inchidem. In forma actuala nu are nici un rost, sunt doar informatii vagi.
Multumesc pt intelegere.
11 Mai 2008, 22:47
Huffy imagini indreptari auto fara vopsire pe google
11 Mai 2008, 23:08
deci in consecinta, pentru a respecta structura forumului, te vom ruga sa initiezi un subiect aici :
viewforum.php?f=132 sau daca vrei sa discuti despre tehnica asta (dar fara sa iti faci reclama) aici :
viewforum.php?f=29
11 Mai 2008, 23:22
toxicristi nu vreau sa fac reclama vreau sa informez ca in Romania exista indreptari auto fara vopsire la ford si nu numai.I-mi cer scuze daca am postat aiurea , rog un moderator sa faca ce nu stiu eu.
12 Mai 2008, 08:08
same here
12 Mai 2008, 21:09
Smiley http-solutions.com/danaila/ si vei vedea indreptare inante si dupa
12 Mai 2008, 21:13
Huffy http-solutions.com/danaila/ vei vedea imagini inainte si dupa indreptare,scule folosite.
12 Mai 2008, 21:31
unde este atelierul?
12 Mai 2008, 21:47
ionutz in Craiova la ford.
12 Mai 2008, 21:53
cam departe, dar filmuletul m-a convins . daca am drum pe acolo o sa te deranjez putzin
12 Mai 2008, 22:09
ionutz Atelierul este in Craiova nu cum spune Mihai pe net,cand o da de necaz o sa-i umple masina cu chit sa o indrepte.
12 Mai 2008, 22:15
ionutz reparatia se poate face si in deplasare cu conditia sa vad despre ce este vorba.Sau sa se stringa mai multe lucrari ,cine doreste sa invete cu drag il invat toate secretele.Deplasarea o plateste clientul.
13 Mai 2008, 22:59
Mihai L Am si ventuze de tras achizitionate recent dar eficienta si timpul de lucru,este mai redus.Acum incerc sa achizitionez din SUA o scula electromagnetica foarte scumpa dar si foarte rapida si eficienta ,daca nu o fi teapa.
14 Mai 2008, 00:00
deci linkul direct este asta :
http://http-solutions.com/danaila/ intrebarea mea este: ce fel de garantie este oferita in cazul unei asemenea reparatii? pentru ca filmele de pe site mi-au lasat senzatia ca lacul este afectat in urma reparatiei (stratul de lac e destul de rigid si la presiune crapa usor, iar in cazul fiestei din film lacul a fost supus la presiune atat in momentul deformarii tablei, cat si la indreptare si mai ales la lovirea cu ciocanul).
sunt cateva probleme cu acet gen de reparatii:
-cel ce le efectueaza trebuie sa fie "meserias". la varianta clasica, ai mai mult loc de greseli, aici daca ai apasat unde nu trebuie sau ai dat prea tare cu ciocanul, o sa ai nevoie de un "clasic" si de revopsire
-nu toate tipurile de infundaturi pot fi reparate asa
-calitatea rezultatului este mai mica decat in cazul clasic (indreptare cu vopsire). se vede si pe site, in poza cu Fiesta "dupa indreptare", reflexia neonului pe capota nu e dreapta, mai sunt mici "infundaturi".
@mihai L: scula "clasica" pentru infundaturi este ciocanul culisant. uite aici un exemplu:
http://www.northerntool.com/webapp/wcs/ ... _200334163 . sunt mai multe tipuri, in functie de sistemul de prindere al tablei. cel din poza are un surub in capat (se gaureste tabla, se infileteaza acolo, se indreapta tabla, apoi se sudeaza gaura si se niveleaza cu chit), mai exista unele care se sudeaza de tabla (si dupa ce se indreapta tabla se desprind, se polizeaza sudura si se niveleaza cu chit) si mai sunt si unele cu electromagnet in capat (cred ca d'asta vrea sa-si cumpere SAADSC ).
14 Mai 2008, 22:25
Smiley Este foarte adevarat sa indrepti pe lac cum spunem noi meseriasi trebuie sa fii cu adevarat" meseriasi" , cu privire la indreptare totul se face 99 la suta nu se vede la lumina zilei deloc.In ce priveste lacul va asigur ca dupa indreptare totul este ok.Sculele de care spui tu sunt numai cu indreptare si revopsire eu vorbesc numai de indreptari fara revopsire de celelalte stim cu toti,cateva ciocane chit si vopsea si gata masina bani multi si timp prin servis.Cand nu avem ce face (vopsea sarita)asta este .Scula electromagnetica exista pe piata romaneasca dar se revopseste elementul,eu vreau ceva asemanator dar sa nu fie nevoie de revopsire daca ,vrei sa vezi cauta electromagnetic dent removel.EU nu promit o lucrare decat dupa ce o vad si de garantie in servis cat ai 3 luni ,crezi ca lacului i se intimpla ceva timp de 3 luni? Am masini de peste 3 ani care au fost lovite de grindina si sunt tot masini,luciul si lacul este intact masina nefiind vopsita.Eu caut electro magnetica pentru zonele in care nu pot sa intru prin spate si ma refer la zonele unde sunt3 table pentru rezistenta,pentru ca in rest nu-mi trebuie.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.