Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

salutare

25 Iun 2008, 01:49

sunt posesorul unui ff2 facelift incepand de ieri ...modelul este un sedan 1.6i 100cp + dublu climatronic , proiectoare , volan piele + pilot automat , cotiera , jante 16 aliaj Y , senzori ploaie+lumini+parcare +alarma culoarea este OCEAN pretul a fost 15.226 euro ( la un curs de 37.2 al celor de la colina )


nu am apucat decat sa il aduc pana aksa ieri si deja am cateva dubii ...acceleratia are sus un fel de joc adik apesi putin sta degeaba si pe urma cand apesi tare fuge problema care ar putea fi cauzata (zic eu) din cauza cablului de acceleratie poate prea lejer ...sau sa fie ambreiajul care decupleaza mai greu adik sa ma fac inteles schimb a2-a si accelerez si astept 2 secunde dupa ce schimb k sa se mareasca viteza cum ar fi o dacia la 70 cu a5-a ... motorul la 1000 rpm e f silentios dar dak sari de 2000-2500 devine mai zgomotos si parca sa zic k sa auzit si un mic zgomot la viraju pe loc la parcare ... reprezentantul de la colina a zis sa ii dau cat pot la masina k la 2500 e revizia tehnica si dak apar probleme sa apara pana atunci ... ce recomandare aveti sa il tin sub 3500/4000rpm sau sa nu tin cont ...iar despre cele relatate mai sus sunt yo prea pretentios sau sa fie doar o impresie gresita ? a mai patit cineva asa ?

Re: salutare

25 Iun 2008, 03:51

Sfatul meu este sa rodezi masina asa cum trebuie, nu schimba mai sus de 3000. Reprezentatul te-a sfatuit aiurea, un motor trebuie avut grija ca in primii km sa aiba parte de un rodaj corect pentru a se "lasa" calumea.

Re: salutare

25 Iun 2008, 07:41

Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente, sa te bucuri de ea si in primii 3000 km las-o mai usor, nu o forta prea tare, tine-o pana in 3000 turatii, o sa ai timp destul sa te bucuri de performantele masinii, dar pentru asta trebuie sa-ti faci un rodaj ca la carte daca vrei sa ti masina mai mult. Trebuie sa te gandesti ca este a ta.

Re: salutare

25 Iun 2008, 08:31

las-o lejer(adil sub 3000) in primii 2500 KM si nu accelera brusc in pante mai ales cand e incarcata, ca altfel te alegi cu un motor care va consuma de te sperie. Crede-ma esti prea pretentios masina nu are nimik si nici un cablu nu este slabit. Si la mine pedala are un mic joc sus de tot; at cand o ating usor nu accelereaza si e normal asta pt ca nu o vezi o masina cu pedala de acceleratie beton.


Sa o stapanesti sanatos si multi km fara evenimente

Re: salutare

25 Iun 2008, 11:55

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme. Intr-adevar motorul este cam zgomotos dupa 3000 dar o sa te obisnuiesti in timp :) cu pedala si eu am problema aceea... acuma faza este ca din cate am citit eu acceleratia este electronica (deci fara cabluri) si are o mica intarziere...
In rest este o masina ok si nu o sa te dezamageasca la nevoie ;)

Re: salutare

25 Iun 2008, 13:25

sa o stapanesti sanatos! Asteptam si poze. Tine-o sub 3000RPM. e bine sa se rodeze frumos. Eu i-am dat pe rosu dupa prima revizie de 15 000. Pana atunci maxim 4500. Rezultatul este motor super silentios, nivelul uleiului la normal chiar inainte de revizie, consum mic. Prietenii mei care s-au bazat pe vorba "da-i tare ca altfel se invata puturoasa" si "cum o inveti asa o ai" acum umbla cu bidonul de ulei in masina, au consumuri super mari si aproape ca suna ca un diesel (unul de mertz sau BMV - adica mai silentios putin decat majoritatea dieselurilor)

Re: salutare

25 Iun 2008, 13:35

sa inteleg k tre sa o tin sub 3000 rpm , e o faza destul de deranjanta cu pedala pt k o folosesc in extraurban si sunt invatat sa schimb viteza in depasire iar cu acel delay de 2 secunde o sa fie mai greu ... dak asta ar fi normal sper sa nu existe si alte probleme ... revin cu poze

Re: salutare

25 Iun 2008, 19:31

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

desi are o zi masina deja e murdara :( offf prafu asta din Bucuresti ... imi cer scuze dak pozele nu sunt excelente (sunt facute cu tel)

Re: salutare

25 Iun 2008, 19:57

frumoasa masina, la revizia de 2500 km spune-le problema cu pedala, normal ar trebui sa fie ,,ferma,,..

Re: salutare

27 Iun 2008, 00:27

am inteles k problema cu pedala e foarte des intalnita ... asa e normal ? (adik sa ma invat cu ea) sau e o problema si trebuie rezolvata la revizie ... despre rodaj cat sa fie max rpm 3500rpm e safe ? pt primii 2500km ... e adevarat k motorul devine mai silentios si consuma mai putin dupa cateva mii km ? fiind in rodaj nu am avut cum sa testez dak si la 4-5 mi face la fel 1-2 sec pauza acceleratia la schimbarea de viteze dar la 3 mi face :(

Re: salutare

27 Iun 2008, 00:40

Problema expusa de tine nu are legatura cu acceleratia. Probabil schimbi foarte jos, nimic anormal dat fiind ca e in rodaj, si dn cauza cuplului insuficient, apare acel..lag. Dupa 3000-3500 pleaca instant, stai linistit. Mai asteapta putin si o sa ai ocazia sa te bucuri si de motor ;)

Re: salutare

27 Iun 2008, 01:33

din cate stiu eu pana si dacia la 60 in a5-a se accelera tremura putin dar crestea viteza ... aici e problema de stat 1-2 sec fara sa faca nimic adik dupa 2 sec incepe sa se accelereze usor dat fiind faptu k am schimbat la 3mi ...tind sa cred k fiind comandata electronic cum zicea cineva are un timp de raspuns mai mare decat cea pe cablu ... sau sunt eu un caz special si face doar a mea ... repet nu am avut pretentia sa zboare dar dak bag a2-a de ex sta 2 sec la aceeasi viteza si pe urma creste usor lucru ce determina taximetristi de culoare cu mustata si posesori de logan galben sa ma antentioneze k ei se grabesc nu k mine ... in oras sa spunem k se poate trece peste dar o sa fie mai greu in afara cand depasesc un tir sau o coloana de masini schimbarea din a4-a in a5-a in depasire devine incomoda ...duminica plec in extraurban si revin cu pareri sper pozitive :D

Re: salutare

27 Iun 2008, 01:44

Nu stiu cum ai vrea tu sa creasca viteza la 60 in treapta a 5-a. Asta inseamna sub 2000 de ture. Daca vrei sa depasesti la 60, dai a 3-a.
Si la mine, de ex, daca accelerez de la 2000 si ceva, are un mic lag o secunda-doua, dar asta numai in treaptele 4 sau 5. Daca te grabesti, dai treapta inferioara sa o duci peste 3 mii si pleaca instant. Asta e lege la toate benzinarele, datorita lipsei cuplului la turatii mici.

Re: salutare

27 Iun 2008, 02:54

eu vorbeam comparativ sa exemplific ...lagu e total adik 2 secunde zici k se taie alimentarea ... normal k stiu sa schimb trepte inferioare ... k fost posesor de dacie fara schimbat dintra 4-a intra 5-a in depasiri era greu sa te descurci dar vorbeam k pana si la dacie dak e subturata se accelereaza f greu dar se simte ... aici apesi pe pedala k si cum ar fi de jucarie sus pana ajunge spre jumate ... se intampla la toate vitezele ... si la 3000 si ceva de ture la fel face ... deci sa inteleg k focusu meu nu stie decat 6000 rpm pt accelerare constanta ? se speram k e doar din cauza rodajului oricum nu as vrea sa trec de 3500rpm in primii 2500km ... o sa vad cum se comporta in week in extraurban (abia astept :D)

Re: salutare

27 Iun 2008, 07:53

cip ... citeste domnule ce iti zice lumea :)

acceleratia e electronica -> de aici efectul de "raspuns intirziat" la calcarea brusca; "toate face la fel" a tuturor benzinarilor de pe forumu asta
sub 3000 rpm motoru asta nu dezvolta suficienta putere ca sa te ajute in depasiri; daca vrei sa depasesti, foloseste plaja 3250 - 4500, nu e nevoie sa te duci in 6000 rpm cu ea; oricum, cam dupa ce ai trecut de 4500 simti cum motoru se tureaza, insa tractiunea transferata la roti este mai mica decat in intervalul anterior (cel putin asta e perceptia mea)

chiar si la +3250 rpm vei simti o usoara intirziere in reactia masinii la apasarea pedalei

ce poti face, din punctul meu de vedere:

iesi pe un DN sau A1/2 la o zi&ora cind e mai putin aglomerat si testeaza: mergi cu 50 km/h in vit 3 si vezi cite rpm ai; apoi accelereaza LIN ramanand in a 3-a pana la 70
mergi cu 60km/h in a4a si accelereaza lin pina la 90km/h - tot asa, urmareste rpm-urile
mergi cu 70 in a 5a si acc lent pina la 120, urmarind rpm-urile

dupa ce treci de 3500 km parcursi, "lungeste intervalurile" adica du-o cu a3a pina la 90, du-o cu a 4a pina la 120 ... apoi du-o cu a3a pina la 110 si cu a4a pina peste 130 si o sa vezi ca simti motorul crescand in ture, insa la un moment dat vei simti o "plafonare" a cuplului

Re: salutare

27 Iun 2008, 08:49

Sa te bucuri de ea cati mai multi km !!! mai catinel acum cu turele !!!

Re: salutare

27 Iun 2008, 09:07

stai linistit 5000 km, parerea mea, ca se lasa masina mai greu (nu doar motor, ci si suspensii...etc).. cum am mai spus...abia dupa prima revizie i-am dat eu rosu. Cutia de viteze agata si abia dupa 25 000 s-a inmuiat. Acum la 40 000km de la Constanta la Bucuresti pe drumul vechi dadeam din a 5-a in a 3-a la 90 pt eficienta maxima in depasiri si o duceam in 120 pana aproape de rosu. Asteapta rodajul si ai sa vezi apoi ce poate.. daca se duce a mea cu 70 de caluti, a ta trebuie sa manance pamantul.

Re: salutare

29 Iun 2008, 02:05

deci momentan tre sa ma chinui cu ea pe la 3 mi de ture primii 2000km macar pt k nu as vrea sa o fortez ... cat despre ture stiu senzatia 80kmh cu a2-a cu matiz , 160kmh top speed cu berlina etc ... erau mult pe rosu dak ar fi avut turometru :D dar repet 2000km nu as vrea sa depasesc 3500rpm sper sa reusesc ce miam propus :) ... in 4-5 ore o sa fac un drum in extraurban DN2 aprox 300km acu k mam linistit cu acceleratia sper sa fie ok toate celelalte

Re: salutare

29 Iun 2008, 23:07

revin dupa drum masina se prezinta ok cu mici mentiuni suspensia pare putin rigida pt k e 9 , consumul pare putin maricel sper sa mai scada ... din greseala am calcato intro depasire la 140kmh@4000rpm dar pt 2 secunde k am scazut f repede la 3500 rpm barem pe care miam propus sa nu il depasesc ... pe dn2 consumul a fost de 9.9% dupa 140 km in conditiile in care nu sa depasit 120kmh ... la intoarcere pe a2 in regim 120-130 constant a fost consum 8.2 % (nu am accelerat brusc)... mentionez k am fost 5 persoane in masina si clima auto 22grade ...sunt multe pareri unii zic k sa nu sari de 3 mi rpm altii k sa nu sari de 100 sau 120 la drum lung ... am ajuns la o concluzie (poate gresesc) vitezele le schimb la 3000 rpm pt k altfel nu are cuplu si consuma mai mult iar la a5-a merg pan la 3500rpm adik 120-130 kmh ( inca o faza pt care as putea parea prost dar ma risc nu am reusit sa dau faza lunga pe timp de zi (noaptea am reusit)( sa fie de la senzori de lumini ? )... iar butonul de proiectoare inca nu lam localizat ... poate ma ajutati in privinta asta pls :( astept sfaturi si sugestii consumul e ok ? in cat timp se lasa suspensiile ?

Re: salutare

29 Iun 2008, 23:17

pai faza lunga pe timp de zi o activezi tot ca pe timp de noapte :D n-are nicio legatura cu senzorul de lumina

proiectoarele se aprind rotind spre DREAPTA butonul pina la pozitia FAZA SCURTA (poz doi spre dreapta de la marcajul "0") iar apoi TRAGI spre tine 1 data si ti se aprinde in bord martorul luminos aferent; daca tragi INCA O DATA se aprinde stopul de ceata si martorul din bord

nu folosi proiectoarele de ceata daca nu e ceata

Re: salutare

29 Iun 2008, 23:34

mam chinuit o gramada cu faza lunga si nu a vrut azi pe zi iar in drum spre casa sub aceeasi metoda rotit pana la scurta si tras de maneta spre mine surprinzator dar a mers
cu diferenta k era intuneric afara ... deci la proiectoare dau pe faza scurta si pe urma dc trag tot de ala rotund sau de maneta ? desi nu am mai citit manuale de instructiuni de ani de zile ( mam crezut prea destept spre rusinea mea ) maine cred k retrogradez si caut cartea ford sa vad ce si cum

Re: salutare

30 Iun 2008, 07:37

$1 scrie:$2am chinuit o gramada cu faza lunga si nu a vrut azi pe zi iar in drum spre casa sub aceeasi metoda rotit pana la scurta si tras de maneta spre mine surprinzator dar a mers


pai exact asta e metoda, indiferent ca e zi sau noapte :)

iar la proectoare tragi de botonu rotund, pe care tocmai l-ai rotit :D

citeste carteaaaa :D

capota ai deschis-o?

Re: salutare

01 Iul 2008, 18:33

1. daca bag pedala la podea sau ceva in genu, in turatie mica, sub 2500-2000, mumu...
2. daca o calc in turatie mai mare , macar 3000 (dar nu e nevoie de 6000, evident), raspunde instant.

Cu cat vrei sa calci mai brusc pedala, cu atat e bine sa te afli in turatie mai mare.
Si da, daca depasesti si ai nevoie de forta, dupa ce termini rodajul nu te sfii s-o duci pe rosu. In rest ajunge si un 3-4000.

Suspensiile nu cred ca se lasa. O fi putin rigida (ai pachetul sport ?) , dar asta e un pret ca sa stea bine pe curbe. Da stai ca sunt alte masini si mai rigide. Focusul ofera un f bun raport stabilitate/confort. Daca vroiai cea mai confortabila masina, fara ca stabilitatea sa conteze, nu ti-ai ales bine masina. Dar mai depinde de ceva. Verifica-ti presiunea. S-ar putea sa ai presiunea prea mare.

Inca ceva, chiar daca esti inca in rodaj, a o duce peste 3000 in rarele cazuri cand ai nevoie (depasiri mai rapide) nu cred ca are ce sa dauneze cine stie masinii. Ideea rodajului cred ca e aceea sa nu treci CONSTANT/DES peste turatia aia. Mai bine o turezi cat trebuie, atunci cand e nevoie, decat sa faci accident.

Nu sunt de acord ca tre sa-i dai in zona rosie abia dupa 15.000, dupa macar 5000 km cred ca e ok sa incepi sa o faci mai des daca e nevoie.

Re: salutare

03 Iul 2008, 02:40

pt timp de zi la incercarile alea era faza scurta sau pozitie (in loc de lunga) ... am citit si cartea am descoperit proiectoarele si pilotu automat cum functioneaza SI ... doar pt k fordu are roata aia cu n-spe modalitati una de apasat 2 de ridicat asta nu inseamna k tre sa ma subestimati ... normal k am deschis capota :D a fost primu lucru care lam facut cand am luat masina si am remarcat k nu are capac dar din cate am auzit e normal pt un trend 1.6i ... am ajuns pe a2 cu ea la 140 fara sa imi dau seama si avea cam 3800-3900 ture am stat doar 5 secunde pt k venea un bmw x6 cu vreo 200kmh si avea un q7 in spate care ii dadea flesuri si am considerat k e bine sa le fac yo loc decat sa isi faca singuri ... in rest mers constant 120-130 @ 3500 rpm treptele de viteza le schimb cam la 3000-3200 doar cu a5-a am duso mai mult ... nu am pachet sport ... e posibil sa fie presiunea putin mare la roti nu am verificato dar avand in vedere k am pus 5 persoane si bagaje in ea a fost mai bine asa ... e posibil k in 2 sapt sa fac un drum in apuseni acolo cred k o sami fie mai greu sa nu trec de 3000 de ture dar 3500 cred k o sa fie suficiente ... ideea e k am remarcat un consum destul de mare care ma cam speriat si nu as vrea sa ii dau tare sa o invat sa pape mult ... probabil nu o sai dau pe rosu in primii 15.000 km decat eventual la a5-a consider k 5000rpm sunt suficiente la schimbare pt un cuplu la 4000 mai ales k am remarcat k e etajata bine cutia si trage la orice turatie in orice treapta(nu are pauze de putere)... cat despre acceleratie la 3000 cum schimb yo are acea pauza probabil de la 3500 in sus se diminueaza sau sa fie si din cauza AC-ului deschis care ii ia din putere si ii face pauza mai lunga ... pt cei cu 1.6 100cp ati simtit dupa primii 5000km cum a scazut consumu ?

Re: salutare

03 Iul 2008, 03:05

io as putea sa spun ca de la ultimul plin am simtit cum creste alaturi de voiciunea masinii (la asta din urma placebo??), cu toate ca parca a mai scazut presiunea in pneuri, da nu vreau sa te deprim :D Cam aproape 24-25.000 km.

Re: salutare

04 Iul 2008, 03:59

Salut .. s-o stapanesti sanatos!! multi km fara prb.. si eu am luat un focus nou tot 1,6 ce-i drept am mers "mai cu grija" primii 2500 km cu toate ca la primul drum pe a2 am dus=o pe rosu` si viteza maxima a fost 192 :)) se comporta ok. incearca sa-i pui benzina numai de la rompetrol sau omv deaia ce-a mai scumpa ptr atzi merge bine motorul ca daca-i bagi de la petrom sau altele e f proabil sa-ti tremure la relati.. cel putin la mine asa e ... Acum am aprox 15000 trebuie sa merg la revizie curand, si astazi seara eram grabit si mi s-a parut ce-a mai rapida masina... n-a fugit niciodata cum a fugit azi :))) sub 5000 t/m n-am schimbat.. avea si ac-ul pornit si tot m-am speriat de ea cat de nervoasa este... masina este rigida ptr ca ai prea mare presiunea in rot,i ea trebuie sa fie 2.2 si astia de la ford ti-o dau cu ceva de jenu 3 atmosfere. cand mergi la revizia de 2500 km spune-le sa nu-ti faca presiunea ca daca-i lasi ca pe ei tot cu 3 atmosfere pleci de acolo.. in rest toate cele bune!

Re: salutare

07 Iul 2008, 12:37

consumul in continuare mi se pare mare :(( 120-130 constant pe a2 9 -10% cu AC deschis ... asa o sa fie mereu sau mai scade ?

Re: salutare

07 Iul 2008, 12:38

O sa mai scada. In jur de 8 trebuie sa ti consume la viteza aia

Re: salutare

07 Iul 2008, 12:43

Ultima data cand am fost pe A2 la 130 imi arata circa 7, vreo 7.5 cand ploua nitel si 4 pers+bagaje, si vreo 6.5 dupa ce s-a oprit de tot ploaia si asfalt mai uscat si am ramas doar 3 pers+bagaje (tot nu-mi explic bine cum a scazut atata).

Re: salutare

07 Iul 2008, 12:49

a dat ploaia jegu de pe ea jos :D

mah cornele, tu mergi numai cu 130 pe autostrada? ce, nu te simti bine ... ?? :D :D
Răspunde