Imagini/Filme/Sunete diverse
25 Iul 2008, 11:06
Care e ideea crash test-ului? Mai bine faceau cu o bicicleta, mai vedeai "sange", capete sparte, cum se cere acum la stiri. Niste bani aruncati aiurea, parerea mea.
25 Iul 2008, 11:13
Eu zic ca Fiat-ul s-a comportat destul de bine, pasagerul din dreapta cel putin are sanse sa scape.
25 Iul 2008, 11:44
Da, ca in bacul ala: "uite, asta de a purtat centura parca-i viu".
25 Iul 2008, 12:42
surprinzator ...arata si s-a comportat bine fiat-ul
25 Iul 2008, 13:59
sincer nu imi doresc sa fiu in Fiat !!! Uitati-va cu atentie la amindoua manechinele. Si la pasagerul din dreapta este afectata zona cervicala, parerea mea este ca sansele de supravietuire pentru amindoi pasagerii din fata sunt MINIME.
25 Iul 2008, 14:03
sincer nici in Q7 nu cred ca sunt tocmai ok
25 Iul 2008, 14:10
$1 scrie:$2are e ideea crash test-ului? Mai bine faceau cu o bicicleta, mai vedeai "sange", capete sparte, cum se cere acum la stiri. Niste bani aruncati aiurea, parerea mea.
Ambele autoturisme sunt destul de intalnite in trafic deci un posibil accident intre cele doua este plauzibil nu un miracol al naturi !!! Acest crash test ma face inca o data sa nu-mi para rau ca nu mi-am luat o masina mai mica si deci mai economica dar mai putin sigura la impact !
25 Iul 2008, 14:46
$1 scrie:$2incer nici in Q7 nu cred ca sunt tocmai ok
de acord, dar parca ies din impact mai putin "sifonate" manechinele - totusi si deformatiile pe Q7 sunt semnificfative dat fiind raportul de masa de 1/4 - 1/3 (nu stiu care e masa la Fiat 500 dar la Q7 este cca 2.2to)
25 Iul 2008, 15:38
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2are e ideea crash test-ului? Mai bine faceau cu o bicicleta, mai vedeai "sange", capete sparte, cum se cere acum la stiri. Niste bani aruncati aiurea, parerea mea.
Ambele autoturisme sunt destul de intalnite in trafic deci un posibil accident intre cele doua este plauzibil nu un miracol al naturi !!! Acest crash test ma face inca o data sa nu-mi para rau ca nu mi-am luat o masina mai mica si deci mai economica dar mai putin sigura la impact !
Sincer acum, trebuia un crash test sa te prinzi ca Fiatul va fi facut zob de Q7?
25 Iul 2008, 17:20
dak vreti sa va minunati cautati pe youtube crash test cu smart 4 two....dupa ce le-am vazut am inteles de ce costa atat de mult cutiile alea.......in schimb fiatu asta...nush cat de bine s-a comportat...cel putin airbagu ala lateral de la sofer k ajunsese saracu sa mushte din portiera.....dar totushi cel mai simplu e sa comparam si rezultatele altor mashi....nu cred k alte mashini din clasa mica ar face fata cu mult mai bine
27 Iul 2008, 15:43
da airbagul al sofer s-a rupt...? eu stiam ca aerul trebuia sa iasa prin gaurile alea ventilate... nu sa se rupa de la baza
27 Iul 2008, 19:41
$1 scrie:$2ak vreti sa va minunati cautati pe youtube crash test cu smart 4 two....dupa ce le-am vazut am inteles de ce costa atat de mult cutiile alea.......in schimb fiatu asta...nush cat de bine s-a comportat...cel putin airbagu ala lateral de la sofer k ajunsese saracu sa mushte din portiera.....dar totushi cel mai simplu e sa comparam si rezultatele altor mashi....nu cred k alte mashini din clasa mica ar face fata cu mult mai bine
ala cu smartu e frontal cap coada...nu intra colt in colt cum se zice...plus ca daca pui chiu7 cu un kraz rusesc nu au nici-o sansa aia din chiu7... asa ca e frectie la picior de lemn testul....ma rog ei sunt suparati cu au mai putine stele la euro Ncap...parca astia au facut si cu loganu cand sa dat peste cap?
27 Iul 2008, 21:45
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2are e ideea crash test-ului? Mai bine faceau cu o bicicleta, mai vedeai "sange", capete sparte, cum se cere acum la stiri. Niste bani aruncati aiurea, parerea mea.
Ambele autoturisme sunt destul de intalnite in trafic deci un posibil accident intre cele doua este plauzibil nu un miracol al naturi !!! Acest crash test ma face inca o data sa nu-mi para rau ca nu mi-am luat o masina mai mica si deci mai economica dar mai putin sigura la impact !
Sincer acum, trebuia un crash test sa te prinzi ca Fiatul va fi facut zob de Q7?
Testul s a vrut sa fie inca un semnal de alarma dat atat producatorilor de automobile, care continua goana dupa masini cat mai mari, cat si celor de la euro ncap, care ar trebui sa se gandeasca nu doar la siguranta celor din masina care primeste nota, ci si la cea a celorlalti participanti la trafic.
Este evident ca, desi sunt niste automobile inutile, o sa fie produse in continuare, cat timp exista cerere. Dar trebuie sa se schimbe ceva in testele de siguranta. Ce relevanta mai au acestea, din moment ce audi q7 a primit 4 stele, iar fiat 500, 5?
29 Iul 2008, 07:46
Airbag-ul Fiatului s-a spart, din cauza asta a deviat capul manechinului spre stanga agravandu-i si mai mult traumatismele. Manechinele din Audi n-au avut prea mult de suferit, poate ceva contuzii, dar manechinele din Fiat, mai ales soferul nu stiu daca ar fi supravietuit.
Oricum s-a comportat destul de bine la deformare Fiatul, stalpul din stanga nu s-a deformat foarte mult, dar la zona picioarelor cred ca i-a facut praf.
Totusi la ce viteza o fi fost facut testul?? Cea standard 64km/h x2, sau e alta viteza pentru impactul dintre doua vehicule in miscare?
29 Iul 2008, 07:49
Din ce am citit nu mai stiu pe unde s-a facut la viteza standard.
30 Iul 2008, 03:39
deci ce zicea-ti de chiu7?
pai uitati-va cum arata dupa ce a intrat in coliziune frontala cu microbusul de pe DN 2A...pacat de ceilalti participant la trafic si de oamenii raniti....
p.s...nu am gasit poze cu alec chiu7 sifonat...am vazut la stirile de la ora 19 de pe Antena..1
30 Iul 2008, 07:57
caroseria fiatului s-a comportat cat de cat ok, dar airbagurile nu par deloc bune.
e normal ca o masina cu masa mai mare sa iasa mai bine din accident (intre fiat si q7-le ala e o diferenta foarte mare in ceea ce priveste greutatea), dar nu e deloc normal ca airbagul sa se rupa iar capul soferului sa ajunga pe unde a ajuns. practic, capul aluia a scapat intre airbagul din volan (rupt) si airbagul lateral (care nu pare a acoperi toata zona necesara).
30 Iul 2008, 08:30
E clar, maine imi iau Q7.
30 Iul 2008, 08:48
Sa-mi dai mie Fiatul ca ti-l da rest la achizitionarea lui Audi

.
30 Iul 2008, 11:19
Audi o avea 4 stele ncap, dar asta in accident cu stalpii aceia de la testari. Dar la accidente cu alte masini, o masina mica trebuie sa aiba 6-7 stele ca sa compenseze greutatea unui q7. Stelele alea ncap sunt bune la accidente cu corpuri inerte.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.