ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
27 Iul 2008, 23:09
Salutare la toata lumea!
Am o mica-mare problema si anume : sotia mea face naveta zilnic la vreo 40 km si are nevoie neaparat de o masinuta. Dorinta ei oscileaza intre Peugeot 207 1.4benzina si Corsa 1.2-1.4 tot benzina. Am fost la dealeri le-am vizionat pe ambele, au preturi si dotari comparabile, dar nu ne putem hotara. Eu am propus, bineanteles sa mai asteptam noua Fiesta, care va fi disponibila la noi la inceputul lui 2009, dar din pacate problema trebuie rezolvata acum.
Am fost dispus sa-i cedez Focusul pana apare Fiesta noua, dar am fost refuzat vehement, pe motiv ca "e prea mare si nu ma descurc in aglomeratie", deh asta e.
Deci rugamintea mea e sa-mi oferiti orice sfat legat de cele doua masini, atat in bine cat mai ales in rau, in asa fel incat sa-mi pot face o idee si sa dispun de argumente pertinente in vederea alegerii uneia dintre ele.
Va multumesc anticipat la toti!
27 Iul 2008, 23:29
Din cunostintele mele:
Peugeot: costuri mari la intretinere si piesele mai scumpe, ca la toate marcile frantuzesti; nu cunosc pe nimeni sa aiba 207.
Opel: fiabile si costuri de intretinere minime. Am 3 prietene care au noul corsa de mai bine de un an si sunt incantate ca in prima zi.
Sa te interesezi la dealer cat costa macar primele revizii la fiecare si apoi vezi la care trebuie sa schimbi prima consumabile importante, cum ar fi distributia. Din cate stiu eu, la frantuzesti costa destul de mult.
In rest, ambele masini isi vor face treaba pe care ai mentionat-o.
27 Iul 2008, 23:35
Te rog sa te hotarasti care e topicul care ramane si care nu, nu e nevoie sa deschizi mai multe pe aceeasi tema!
28 Iul 2008, 07:38
depinde de cati bani dispui pentru masina. Mama a luat fusionul cu 12000 euro DDP si nu cred ca a facut o afacere prea nasoala... nu stiu ce masina isi lua cu dotarile astea in acesti bani.
28 Iul 2008, 08:53
pentru doamne mai exista si mazda 2 ...
28 Iul 2008, 12:45
La mine in oras e chiar invers, Opel are preturi cam ca Ford, iar Peugeot scapa mai ieftin! (am o cunostinta cu 206 si scotea niste scoruri la revizii mai bune ca Dacia, de ramaneam masca). Dar e in functie de dealer.
Daca nu te poti hotara, vezi care dealer din apropiere are piesele si manopera mai mica si daca au diferente intre politica de revizii - adica ce, cand schimba.
28 Iul 2008, 13:21
poti sa intri pe forumurile peugeot si opel, sa vezi ce zic cei care au deja masini d-astea...
29 Iul 2008, 15:14
sau poti sa-i iei o fiesta sh de maxim 1an si ceva gen 20-30mii km. e in jur de 8-9000 de euro. si e ford

. dintre cele 2 care le-ai mentionat eu as alege corsa, e mai faina, si la opel nu te costa mult reviziile.
29 Iul 2008, 16:58
Am vizionat deja forum-urile la ambele modele si am intrat in ceata mai tare. Ambele tabere se plang de tot felul de neajunsuri de genul greerasilor, a scartaiturilor, zgomote dea dreptul dubioase pe la motor, probleme electrice si multe altele, asa ca acum chiar nu mai stiu ce sa alegem. Nu reusesc deloc sa-mi conving consoarta sa astepte noua Fiesta de la care stiu ca as astepta doar lucruri bune. Asta e, in final, cum o vrea Dumnezeu.
29 Iul 2008, 19:45
dar mazda2 ? e pe aceeasi platforma cu noua fiesta parca, si e destul de laudata la design, iar cat despre fiabilitate, renumele marcii da ceva sperante. Nu stiu acu cat e pretul.
30 Iul 2008, 14:26
Dar nimeni nu poate garanta ca noua Fiesta va fi greierasi-proof. Cel putin nu pe strazile din Romania.
30 Iul 2008, 18:45
Orice masina ajunge sa aiba greierasi pe strazile de la noi.
Pune mana si fa un Drive test, vezi in care te simti mai bine. Vezi ce motor iti place mai mult si eventual care e cea mai dotata.
Eu sunt la a doua Fiesta si cu asta imi spun parerea mea
31 Iul 2008, 08:35
Taica-meu a avut dilema ta, tot Opel-Peugeot ... intr-un moment il convinsesem sa-si ia Fiesta, dar pana la urma a optat pentru Opel, 1.3 si 75 cai parca.
Spor...
02 Aug 2008, 17:56
Nu Mazda 2. Unu - e oribilă, doi - overpriced, trei - probleme pe la dealeri și service-uri puține.
Fiesta mi se pare cel mai fair priced.
Dacă vrea musai ceva, să nu ia totuși 207. Spre deosebire de 206, este mai grea și motorul de 1.4 benzină este disproporționat pentru ea. Am o colegă cu 207 benzina 1.6 nujt câți cai și îi consumă 20-22% - consum realist și mers blăniță, cu A/C, etc, etc. 207 este mai mult spre clasa compactă decât spre cea mini/supermini. Mai degrabă Opel-ul ăla, ar fi cel mai fair dacă nu vrea Fiesta.
Later edit: oricât ar părea de stupid, eu tot recomand diesel. Poate un Grande Punto cu motorașul acela de 1.4l și 75CP - scapi ieftin și la RCA (13xx cmc), are putere destulă pentru dimensiunile și masa mașinii, are sistemul ăla de servo șmecher (dual drive nu-știu-cum).
Oricum ar fi, dai ~1500EU în plus pentru motorizarea diesel, dar nu stai tot timpul la pompă. Și asta e cu atât mai important când mergi mult. Mie, orice mașină pe benzină mi se pare gurmandă. Un prieten are o Octavia Tour, motor de 1.6l și 100CP (parcă) și îi mănâncă 20%. Evident, nu merge ca mamaia la piață, dar nici ca la raliu. Chestia cu diesel-ul este că poți să abuzezi destul de mult de ea în reprize rapide și demaraje puternice fără să te taxeze la consum. Cu Otto, dacă nu mergi ca bunicuța, imediat îți umple facturile. Prețul reviziilor poate fi o problemă - unde la benzină scapi cu 400-500 RON, la diesel fără 700 RON nu rezolvi. Dar prețul barilului de petrol îi în scădere, poate cine știe, scade și motorina și va deveni din nou foarte profitabil un "tractoraș"
02 Aug 2008, 18:18
consumurile de 20% nu sunt deloc normale. ca sa citez pe cineva "schimba-ti cercul de prieteni"
02 Aug 2008, 18:32
Lol bre. Mașinile astea de care ți-am zis sunt în stare tehnica de top (revizii la zi, schimburi de ulei din 5000 în 5000km, etc, etc), sunt conduse moderat, și totuși computerul de bord și portofelul golit nu mint

Acum dacă schimbi vitezele la 100-1500RPM, poate scoți un 10% prin București la ore de vârf

P.S.: tipul cu Octavia are și una bucată Peugeot 206 HDi cu motorul de 1.4l. Consum = 5-6-7%...
02 Aug 2008, 20:22
Multam de sfaturi tuturor!
Am facut drive test cu ambele si, belive me, bietul "consilier vanzari" a coborat cam galbenel la fata. Le-am dat la ambele cat a incaput, asa cat sa-mi pot face o idee. Concluzia a fost ca Peugeotul a stat putin in fata ca stabilitate, iar motorisca de 95 caluti isi face treaba (apropos, e imprumutat de la BMW), la Opel, desi dragut, ii scartie stalpii in viraje mai hotarate de zici ca se desface. Treaba nasoala e ca la ambele ESP-ul e optional, trebuie sa faci comanda si machineta iti vine in 4-5 luni. As fi vrut sa-l aiba in dotare pentru ca cei 45 km, iarna, sunt mai tot timpul cu polei si este excelent pentru novici ca soata mea.
Oricum, azi de dimineata am fost la dealer, am dat avans si am lansat comanda pentru un Peugeot 207 Trendy, 1,4/95 HP, gris sandre. In legatura cu consumul, nu prea imi fac probleme pen'ca cocoana are card de combustibil de la firma, asa ca e treaba lor, nu a mea, si de altfel nici nu m-am insurat cu Fitipaldi deci si consumul va fi rezonabil.
Inca odata multumiri la toata lumea!
02 Aug 2008, 20:41
Card de combustibil de la firmă rulz, vreau și io
În altă ordine de idei, felicitări pentru achiziție, să o stăpâniți sănătoși, etc, etc, și să o vedem cu sticăre Club Ford și pe la întâlniri, că Mazda se simte singurică între atâtea Forduri
02 Aug 2008, 21:32
Merci de urari.
La 12 ore de cocoasa la birou in fata calculatorului, macar atat pot sa faca si ei!
04 Aug 2008, 13:41
$1 scrie:$2... Poate un Grande Punto cu motorașul acela de 1.4l și 75CP - scapi ieftin și la RCA (13xx cmc), are putere destulă pentru dimensiunile și masa mașinii, are sistemul ăla de servo șmecher (dual drive nu-știu-cum).
De fapt sa stii ca i se spune 1.3 Multijet si are fix 1248 cmc. Dupa ce te obisnuiesti sa tii turatia peste 1800 se comporta super in acceleratie. Ca masina de oras e foarte "vanjoasa". Pe autostrada dupa 130 km/h cu 4 persoane accelereaza un pic mai greu dar acceptabil pana la 150. Dupa 150 km/h poti sa desfaci punga de seminte si poate ajungi la 180km/h daca ai spatiu.
Sa stapaniti sanatosi Peugeot-ul, imi place design-ul dar ma gandesc cu groaza la service dupa vreo 3 ani maxim, in cazul in care masina e menajata.
26 Iul 2009, 10:18
salut, am niste bani pusi deoparte si as vrea o masina. ce sa aleg: Noul Symbol 1.4 16v (98cp) NOU sau Ford Focus Ghia 1.6 16v (101cp) din 2006
26 Iul 2009, 10:46
parere personala: nu stiu cum e intretinut focusul ala, dar orice ai alege spune NU masinilor frantuzesti, si fiat-urilor. repet, parerea mea, am prieteni cu toate marcile si aud pareri. renault cel putin isi vinde ieftin masinile ca va intalniti mai tarziu in service la revizii, la diverse daune, si isi scoate banii de acolo. nu te bucura neaparat la pretul mic de vanzare, ca ei te incanta.
26 Iul 2009, 10:55
dar ma gandesc ca dupa un an ar trebui sa incep sa bag bani in ea

si citesc pe aici ca sunt multe probleme cu service-urile ford..
26 Iul 2009, 13:43
eu am luat-o pe a mea de noua, si toti banii care i-am bagat in ea au fost ca am vrut eu sa imi schimb una alta, sa imi mai pun cate ceva. dar nu din cauza masinii care merge si se comporta impecabil. daca focusul a avut reviziile la timp, nu a fost la curse, nu a fost lovit puternic si nu s-a facut taxi cu el, ar trebui sa fie ok.
26 Iul 2009, 13:49
Daca tu crezi ca service-urile Renault sunt "usa de biserica" pe langa service-urile Ford, te inseli amarnic. Eu sunt fost posesor de Renault Megane si sunt patit.
Presupun ca nu mai are rost sa discutam ca Focus este o masina mult mai serioasa decat Clio.
Referitor la intrebarea initiala, daca iei Focus SH nu-ti mai bati capul cu reprezentantele pentru ca probabil nici garantie nu mai are si deci nu se merita. Dar esti pe cont propriu. Asadar, daca mai ai o rezerva de bani pe langa costurile de achizitie si esti dispus sa-ti asumi riscul ca s-ar putea sa mai ai cheltuieli suplimentare si s-ar putea sa fii nevoit sa te descurci ocazional si fara masina daca ai probleme cu ea, mergi pe varianta SH.
Daca insa ai mare nevoie de masina in viata de zi cu zi, sau esti total habarnist in materie de mecanica auto si motoare, mai bine ia-ti masina noua, indiferent de care o fi, in functie de buget.
26 Iul 2009, 14:02
La mine in oras, Renault sunt la fel de scumpi ca Ford. Am avut un "primul" Symbol (la care chiar nu am vazut nimic mai rasarit decat la Logan - daca se vindea Logan cand l-am luat eu, in 2003, sigur nu as fi luat Symbol - plateam mai mult la revizii si asa doar pentru ca scria Renault pe el). Acum cu generatia noua nu stiu ce sa zic, nu am apucat sa o studiez - tot in Turcia e facuta?
26 Iul 2009, 14:52
tot
26 Iul 2009, 21:23
dupa cat timp incep problemele la focus?? 3-4-5 ani??

e tentant tare un ghia da mi-e frica sa nu bag bani in el chiar din prima.
26 Iul 2009, 22:36
Citeste sectiunea Focus 2 a forumului. Vei gasi o gramada de informatii acolo, si parti bune si parti rele.
viewforum.php?f=54
10 Aug 2009, 21:36
salut, cum vi se pare 9000 de euro pentru un focus ghia din 2006 (75 000 km)??

ciudat ca nu are esp si nici frane pe discuri pe spate, avand in vedere ca e echiparea de top.. cica distributia nu s-a facut la 60.000, se face la 120.000 deci o fi pe lant
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.