Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Ford Taunus L din 1971

24 Feb 2005, 13:00

pe mine ma pasioneaza inod special oldtimerele din anii 60 - 70. Posed un Ford taunus L din 1971.

Daca mai sunt si alti pasionati si posesori de masini de tipul asta...poate e bine sa ne cunoastem.
Ultima oară modificat de tonic pe 25 Mar 2006, 00:41, modificat 1 dată în total.

24 Feb 2005, 13:20

Salut Tonic si bun venit pe forum!
Gigea mashinutza ta - ne poti da niscaiva detalii despre ea: ce stie si ce poate, ce i-ai facut, daca ai planuri de viitor etc.?

24 Feb 2005, 14:37

are cam 150000 Km reali. Motorul initial avea 1300cmc, acum are unul de 1600 (de Taunus). in rest aproape totul este original. Doar scaunele au tapiseria refacuta. a fost facuta tinichigerie si vopsita acum vreo 2 ani. Nu circul cu ea decat la manifestarile Retromobil, iar in 2004 nu a mers aproape deloc.

Cam atat....nu stiu ce as putea sa mai scriu.

24 Feb 2005, 15:16

sa o pastrezi sanatos :)

24 Feb 2005, 23:09

Si mie imi place. Pacat ca nu am bani si o casa ca mi-as lua si eu ceva mai vechi sa-i redau viatza :d

25 Feb 2005, 04:47

exact la lucrul asta ma gandeam si eu...pacat ca stau la bloc, si nu am o curte ceva, un garaj...ce mult timp mi-as petrece in el :)

25 Feb 2005, 11:32

Super masina!
Poate cind se mai incalzeste afara punem de o intrunire a forumistilor, ca vreau s-o vad live.

25 Feb 2005, 12:58

$1 scrie:$2ind se mai incalzeste afara punem de o intrunire a forumistilor

off-topic: Ai zis o vorba mare! Neaparat trebuie sa facem asa ceva... cei de la vwforum fac chestii dintr-astea destul de des (am fost si eu la o intalnire) si ies super!!!

25 Feb 2005, 20:20

Korekt!
Abia astept o intalnire..

01 Mar 2005, 01:36

mama ce burnout-uri ar face asta cu un motor V6 de 2.9 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

pacat de ea sa stea cu 1.6 ala pe ea :wink:

01 Mar 2005, 11:19

$1 scrie:$2ama ce burnout-uri ar face asta cu un motor V6 de 2.9 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

pacat de ea sa stea cu 1.6 ala pe ea :wink:


Da si eu am stat de multe ori in dubiu daca sa-i pun motor in V. Am avut ovarianta de motor V4 de 2000 tot de Taunus, dar mai trebuie schimbata si cutia si cardanul...si este prea multa bataie de cap. si al doilea motiv pt. care nu vreau sa-i fac modificari este ca este pacat deaorece este aproape 100% totul original pe ea, este inscrisa in evidenta Retromobil Club Romania, si i-ar scadea valoarea orice as modifica la ea.

01 Mar 2005, 23:44

pai vezi tu . . . . si eu sunt membru la Retromobil Club Romania . . . .sunt chiar in comisia tehnica . . . . dar valoarea asta este discutabila . . . .

valoarea comerciala . . . . la o masina de genul ala vreo 1500 de euro . . . .deci 0

in rest valoarea unei masini sta in ceea ce poate face pe strada . . . . degeaba e frumoasa si originala daca merge cu 80 km/h

nici nu i-ti imaginezi ce senzatie am cand merg cu Opelul din 66 cu 150 la ora lejer si trec pe langa toate masinile noi . . . si la 150 mai e ce mai e, da sa vezi cand batalia se duce pe la 180-200 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

01 Mar 2005, 23:45

si inca ceva . . . .motor V4 de 2000 nu s-a fabricat . . . .

03 Mar 2005, 12:36

Corect am tastat eu gresit era V6 de 2000.

Exista V4 de 1300 din cate stiu eu.

03 Mar 2005, 16:41

Fain Taunus-ul.

Sunt de parere ca trebuie mentinuta originalitatea. Daca vrei un Taunus puternic, atunci un GXL cu motorul V6 de 2300 si 114 CP. Dar mai usor de zis decat de gasit... :roll:

Prin Suceava este un Ford P5 care arata foarte bine (nu l-am vazut insa decat din mers). Daca il prind pe undeva parcat ii bag un biletel. Cine stie, poate il vinde... :D

04 Mar 2005, 08:38

$1 scrie:$2xista V4 de 1300 din cate stiu eu.


Motoare Ford V4 au existat la 1.2, 1.3, 1.5 si 1.7. S-au folosit pe modelele P4, P5, P6 si P7 intre anii 1962 si 1971 si aveau puteri cuprinse intre 40 si 75 CP.

Mai inainte am scris o boroboata si nimeni n-a sarit la gatul meu :shock: . Motorul de 2300 pe Taunusul "cu nas Knudsen" nu avea 114, ci numai 108 CP. Echipa versiunile GXL si GT.

Tonic, motorul tau de 1.6 de care este: 1600, 1600S sau 1600 GT?

05 Mai 2005, 23:18

nu este GT. I-am cumparat o galerie de evacuare sport si o axa cu came de motor 2000 si GT. Inca nu am montat nimic pe motor pt. ca intre timp am cumparat un motor de 2000 4 cil in linie si am pus axa cu came pe el, l-am vopsit si arata OK , i-am schimbat toate garniturile etc...dar nu am avut timp sa il pun pe masina, si nici nu reprezinta o prioritate acum.


In alta ordine de idei stiu pe cineva care avea de vanzare un Knudsen Taunus GXL complet restaurat la Oldtimer, cu 4 usi, deci caroseria ca a mea. parca cerea 3700-4000 Eur. Dar masina este f. meserie. Tel mobil al lui este0722480533, il cheama Dan.

06 Mai 2005, 13:07

superba masina...nu mai face ford asa ceva acum...

09 Sep 2005, 07:56

dragutza, ai cumparat-o cumva din timisoara?
am vazut pe strada una, akum 3 ani, tot alba, 4 usi, exact modelu tau dar a disparut dupa aceea :icon_sad: :icon_frown:

cum a zis si ford_V6 referitor la motorizare, totul consta in ce poate masina, mai ales k e Oldtimer, mai multa admiratie primeste un moshulica ce fuge tare dekat unul care sta cu joben pe cap :icon_redface:
Doar nu tii masina(oricum are valoare mica k si originala) doar pentru k RCR, nu accepta masini prea bricolate, doar e masina ta nu a clubului, incearca sa gandesti in folosul tau. Desi fisa de insacriere in RCR are si rubrica pt masini bricolate, deci ar trebui sa accepte kam orice ii faci, dar ma rog.... :icon_confused:

cum nu s-a produs V4-2L :icon_question: :icon_exclaim:
asta este:
Imagine
ImagineTyp: 2000 GT V4
Capacitate: 1996 cc
Alezaj: 93.66 mm
Cursa: 72.44 mm
Compresia: 8.9:1
Alimentare: carburator Weber
Putere: 92.5 CP / 5500 rot/min
Moment motor maxim: 14.39 kg.m / 3600 rot/min


multa bafta in intretinerea ei...si sa vedem sub capota un Mighty Max by Ford :icon_twisted:

23 Sep 2005, 22:14

salut CE BINEEEE CA EXISTATI nu stiam ca este un club de fordisti acilea la noi
acu' ca deja ne stim (prieteni vechi) vreau shi eu un carb de taunus de pe motor 1600 GT + div treburi , sarna' 0722 130 959

Va multumesc :icon_mrgreen:

24 Sep 2005, 05:33

am mai vb noi undeva :icon_razz: si dk tot vrei unu de 1600 si nu unu mai stecher, atunci asculta aici. DascaluGabriel de pe forumu' ista si celalalt si-a pus carb de 1.6 pe 2.0 si mi-a zis k s-a interesat si singura difeentza intre carburi ar fi nivelul plutitorului, deci poti lua unul de 2.0(mai uzuale si mai multe gasesti) si ori ii modifici nivelul plutitorului, ori leave it as is :icon_wink:
baftaloo :icon_redface:

26 Sep 2005, 21:47

toniculeeee
am avut shi eu un taune 72' motor 1300 argintiu interioru' era visiniu (ca al tau) avea 77 000 km reali am vandut-o ( CA UN BOOOOU) cu 700 $ acu 3 ani> Era impecabila masina, ma enerva motoru' ca nu tragea deloc. Viteza max 140.Am dat-o ca nu aveam bani sa bag in ea. Trebuia revopsita ca mosu' o atinsese prin cateva locuri si nu era facuta bine,si se vedeau diferentele de nuanta.Mi-am luat unu din 78' 1600 si acu vreau sa-l fac frumusel
Visul meu e un coupe an 70-74 cu motor de 1600 GT, e prea tare masina.

DACA STIE CAREVA VREUNUL DE VANZARE (IEFTIN)DATZIMI SI MIE DE STIRE PLS

26 Sep 2005, 22:27

Daca mai auzi de un bou de asta zi si mie. :icon_biggrin:

27 Sep 2005, 02:57

$1 scrie:$2aca mai auzi de un bou de asta zi si mie. :icon_biggrin:

:icon_lol: :icon_redface: :icon_lol:

bil, in TM este un Coupe Kndusen de 2000, galerie serpisori, da moshu cerea aku cativa ani cand erau marcile la putere...2.500DM..deci Cristian bine zice :icon_biggrin:


eu vand un Consul 2 usi, 1975, motor 2.0 Sierra plus V6 2.0 original, k si in avatar gen Mustang, interesat cineva?

16 Feb 2006, 23:54

trebuie sa mai zic un mic detaliu. masina asta are o mare valoare sentimentala pt. mine deoarece a fost masina bunicului meu care a luat-o de noua....si imi aduc aminte ca tatal meu mergea cu ea cu motorul de 1300 chiar si cu 160 pe autostrada Buc pitesti (singura din RO din acea vreme - si era si fara gropi parca).

Pt. Bil...mare pacat ca ai dat acea masina care la 77000 km era ca si noua...si ai luat ceva cam comun (dupa gustul meu) - poate incerci sa o iei inapoi de la cel caruia i-ai vandut-o (eu cel putin asa as face), bine asta in cazul in care nu o folosesti ca masina de zi cu zi.

Re: Ford Taunus L din 1971

12 Noi 2008, 14:05

vad ca au disparut pozele. pun o poza

Imagine

Re: Ford Taunus L din 1971

12 Noi 2008, 17:43

Ce bine ca mai apare cineva si cu ceva mai deosebit, m-am saturat numai de Focus si Fiesta 1.4 , 1.6 etc ... Astea sunt adevaratele Forduri, sa nu o dai niciodata si sa ai grija de ea :D Bafta.

Re: Ford Taunus L din 1971

12 Noi 2008, 18:17

nu o dau in nici un caz, sunt prea legat sentimental de ea, si apoi exact ce zici si tu....sunt satul de atatea "plastice" indiferent de marca ce le vad zilnic in acest oras de kkt.

Totusi din cand in cand ma mai bate gandul sa mai vand din "vechiturile" ce le am, insa cand ma gandesc ca banii care i-as lua nu valoreaza mai nimic ma linistesc.

si ca sa mai pun cateva poze cu chestii mai altfel care imi ocupa timpul...:)))

Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Re: Ford Taunus L din 1971

25 Noi 2008, 08:25

Super frumoase toate masinile! Imi place la nebunie cum arata Beetle-ul, cred ca ai o senzatie la volan de nu e adevarat!

Taunusul de asemenea este in stare foarte buna, felicitari!

Re: Ford Taunus L din 1971

25 Noi 2008, 09:51

Broscutza am vazuto live cand era in "renashtere" la ovidiu .... iar restul live cand ai mai luat una alta de la mine , incantatoare masini deci sa le stapanesti sanatos in continuare !
Răspunde