Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin , sau printr-un mesaj .
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
13 Mar 2007, 13:55
Aha. Mersi fain!
Apropo! Am fost ieri la Iasi la Tester pt revizie la 1 an un schimb de ulei plus filtru ulei m-a costat 307 lei.
13 Mar 2007, 14:00
Cam mult
01 Apr 2007, 08:51
Ultima oară modificat de
cipriannegau pe 04 Apr 2007, 16:45, modificat 1 dată în total.
03 Apr 2007, 09:09
Nu fa gresela sa te duci cu masina la Neco Motors. Eu am fost in vara pe la ei si mai mare bataie de joc nu am mai vazut nicaieri. A stat masina o luna timp in care treceam o data pe saptamana sa vad ce se mai intampla.
Pana si la Dacia este ordine si respect mai mare.
06 Mai 2007, 10:24
multumesc pentru informatie dar la servisul unde am schimbat celelate role au verificat si alternatorul pentru ca i-am rugat eu (am avut un passat care la fel a avut zgomot si problema era rulmentii de la alternator binenteles dupa ce i-am schimbat intinzatorul)
oricum inca o data multumesc
22 Feb 2008, 12:30
Pe partea de service - revizii, personal sunt multumit de cei de la Neco - s-au miscat repede, preturi decente (reviziile de 30.000 si 45.000 la neco au costat sub cea de 15.000 de la Tester).
Insa... de doua saptamani am o mica problema cu ei.
In data de 8 feb am apelat la serviciile Neco-Motors si am dat comanda de un parbriz pentru Ford Fusion (am luat o piatra pe drum). Persoana care se ocupa de daune a fost foarte amabila, a luat datele masinii, a cautat parbrizul respectiv in catalog, si cu zambetul pe buze m-a asigurat ca in maxim o saptamana se rezolva si ca voi fi sunat cat de curand posibil. Toate bune si frumoase pana aici.
Dupa 6 zile de liniste, joi, 14 feb, revin cu un telefon - spre (ne)norocul meu dau peste cineva un pic cam iritat, care, mai mult sau mai putin mascat imi spune "Pai nu a ramas sa va sunam noi cand vine?" Cu alte cuvinte - "de ce ne deranjezi, domnule, daca am inregistrat deja comanda? Asteapta!"
Deranjat de atitudinea respectiva, vin in Bacau sambata, 16 feb. Il gasesc din nou pe acel domn amabil de prima data, imi cauta comanda, da telefon la furnizor de fata cu mine - "Marti vine!" Bun, am asteptat o saptamana, inca doua-trei zile nu o fi bai!
Marti, miercuri, joi...nici un telefon!
Evident, joi (20 feb) sun din nou: stupoare! Dupa ce sunt plimbat de la o persoana la alta, rugat sa revin in 5-10 min... mi se cer din nou datele mele si ale masinii, pe motiv ca nu se gaseste comnda respectiva!!!
No comment!
26 Feb 2008, 15:21
Continuare:
Vineri, 22 feb, ajunge mult doritul parbriz in service. Sambata nu se lucreaza. Programare pe luni la prima ora.
Luni, 25 feb - las masina in serice (cu o strangere de inima inexplicabila) si ma duc la servici. In aproximativ 4 ore tre sa fie gata.
Trec 4 ore chinuitoare. 6 ore...7 ore... Sun. Mi se promite ca voi fi sunat inapoi in cateva minute. Fiori reci... Sunt sunat. Da, a fost un accident, si parbrizul pe care l-am asteptat doua saptamani e crapat - se mai intampla, nu?
Acum masina sta in service, fara parbriz, asteptand o comanda in regim de urgenta.
O comparatie cu un caine scos afara in ploaie imi vine in minte...
18 Iul 2008, 07:39
am fost si eu zilele trecute la neco motors si am ramas dezamagit de modul lor de lucru.
mai precis nu mi mergea clima,dupa o ora de verificari si pareri au pus diagnosticul "modul comanda +electroventilator " cica era arse.-pret 360 euro-pentru diagnosticul asta vroiau sa mi ia 260 lei desi masina a stat incarcat 1 ora la verificari.in final am platit doar 140.
nefiinnd multumit de raspuns am plecat la un service dacia in termen de 10 min.fara a folosi testere sau alta aparatura sofisticata au dat diagnosticul ,firul care da comanda la modul era rupt.problema rezolvata in 5 min.si cu un cost pe masura-50 lei - am dat eu cat am vrut-
asa ca personalul de la neco dupa mine slab pregatit si costuri mari fara acoperire,aviz sefilor care ii conduc-nu se poate merge asa la o reprezentanta ca ford.
CONCLUZIA -evitati neco motors,mai bine mergi la un service fara renume unde personalul chiar isi da silinta sa te rezolve.
18 Iul 2008, 20:43
pe sefi ii doare-n cur de forum, de client (adica de fraieri), de blazonul marcii si alte "nimicuri". Bani sa iasa!
Multam de sfat, oricum tot in strainatate merg la revizie! Iar alte probleme le rezolv la prietenul meu mecanic. Cu piese de pe net. Va recomand!
Nu-i mai imbogatiti pe nemernici!
20 Iul 2008, 22:20
Pentru cei din Bacau, luati legatura cu Ciprian sa va dea nr lui Marius. La reprezentanta au ramas doar cei care abia invata si fac experimente pe masinile voastre.
Cei ca Marius care au lucrat la Ford si-au facut serviceurile lor si fac treaba buna.
21 Iul 2008, 16:43
Am facut si eu revizia de 2500 km la Neco Motors Bacau.Dezamagire totala.Mi s-a luat cartea de service, dar sa ma intrebe cumva daca am o problema, ti-ai gasit!Le spun ca masina consuma cam mult, desi este in rodaj eu sunt nemultumit de consum, foarte departe de cartea tehnica. Au dat din umeri, nici un raspuns.Le spun ca masina are perioade cand intra foarte greu in viteze la mersul inapoi, uneori caraie. Au verificat si peste cinci minute sunt chemat in service sa-mi arate cat de bine intra masina in viteza, sa ma invete sa conduc o "bijuterie" ca fiesta. Baga maistru in viteza prima data intra frumos." Vezi, ce are masina?"mi se spune. Insist sa mai faca aceeasi miscare. O face, dar caraie, si apoi si urmatoarele 5-6 ori consecutiv. "Vedeti, asta are masina".M-au poftit in sala de asteptare si a chemat un baiat sa "rezolve" aceasta problema.Peste alte 5 minute gata marea revizie la 2500, o formalitate. " Urmariti daca masina mai face asa pana la revizia de 15000 km sau un an. Cutia de viteze nu are numic, toata treaba e din selector, vom vedea in timp" un raspuns foarte ingineresc.Intreb dec scut motor, maistrul imi spune ca au doar scut de plastic.Secretara imi spune ca s-au montat scuturi de metal la cca 850 Ron. Pe cine sa mai intrebi???? In rest toate bune, in sala de asteptare TV dat la maxim, fara telecomanda la indemana. Cer o fisa(contra cost) pentru automatul de cafea, nu are cine sa-ti dea , persoana responsabila fiind plecata sambata. ETC, ETC, ETC
21 Iul 2008, 17:01
Va recomand sa alegeti sa faceti intretinerile intr-unul din service-urile autorizate de brandul respectiv pentru ca au la indemana toate informatiile, acum mai tine si de priceperea celui care le citeste. Cat despre piese de schimb se pot gasi pe net chiar si la
atlanticmotors_srl@yahoo.comO zi fordmidabila va doreste echipa Atlantic Motors.
21 Iul 2008, 19:54
o sa ne piarda de clienti, unul cate unul
dar probabil sunt destui altii, asa ca n-o sa le pese prea mult
11 Sep 2008, 23:37
Nu stiu daca i-a impresionat prea tare stickerul rosu din fata "Fusion" ori cel cu Club Ford de pe luneta , insa eu unul am promis ca o sa-i vorbesc (cel putin deocamdata!!!) de bine, afara de asteptarea suuuuuparator de lunga (programat 08.00 , ajuns 08.20, intrat efectiv masina la 10.15 - deee, luni dimineata, nici un elevator liber, dar fara explicatii etc etc - iesit fusionache la 11.45)! Surpriza la pret, deoarece nu au schimbat si filtrul de polen ("nu are rost, abia la 2 ani sau 30.000!") si taxat cu 510 lei, pentru revizie 1 an la exact 6100 parcursi, desi tot net-ul ma pregatea cu cel putin 600 lei!
Recomandari de bun simt de la mecanic la iesirea din hala, explicatii despre ce si cum a facut, insa senzatia jenanta vine din pozitiile stupide in care esti amplasat daca vrei sa-ti vezi masina in hala! Daca nu ai "norocul" sa ai in fata ta asezat un "Transporter" , atunci vizionezi programul prin biroul unui "super ocupat" sefutz! , daca poti!
Nu s-a pus problema de bagat mai mult ulei, desigilat "anterior" bidoane ulei sau magarii "romanesti", chiar daca inspectia uneori lasa impresia de flush-flush ("m-am bagat si cu lampa dedesupt" - adica nu trebuia, dar ai fost tu gentil, asa fata de client?) !!!
Apropo ... alti prieteni, posesori de alte marci, m-au intrebat de ce nu am intrat in posesia unor
hartii printate cu raspunsurile buburuzei la
testele care ar fi trebuit facute prin intermediul computer-ului!!! Nu am stiut ce sa le raspund!
Referitor la pierderile de antigel - mai vechea mea problema - au ridicat si cei de la NECO din umeri, insa confirm ca dupa ce mi-au inspectat si ei sistemul de racire si mi-au masurat concetratia la antigel (gratuit!!!

) asigurandu-ma ca nu ar trebui sa am probleme, chiar nu am mai pierdut nimic, asa cum s-a intamplat atunci cand am parasit "atelierele fanteziei" de la Tester Iasi

! Concluzia : merg pe mana celor de la Neco, pana cand o sa ma infurii si ajung in Budapesta, sau mai bine in Austria. Aviz amatorilor, sau celor cu drum pe acolo!
P.S. Luati un termos cu cafea adevarata, ca automatele livreaza un amestec de apa calda si ceva colorat! Sa va fie asta toata problema.
Pentru cei de la NECO: Stimati domni, onorate doamne si domnisoare, nu e necesar sa vorbiti doar super amabil si corect, zimbiti din cand in cand , ca oricum stati mai bine decat altii! Comunicati cu cei din sala de asteptare, pentru ca omul mai degraba nu se supara daca "il minti frumos" , referitor la timpul de asteptare, decat daca simte ca il tratezi ca fiind si inexistent, marunt, inodor, incolor si insinifiant!
12 Sep 2008, 13:23
eu nici odata nu o sa ma duc cu masina in reprezentanta...sa -mi umble la ea...bine ca la mine e si garantie....eu o sa am 2 alternative...ori o fac eu(masina doar tot de om e facuta-ca sa nu ma jefuiasca aia)....ori daca am o prob mai grava apelez la un mecanic bun...SI imi iau solapeta pe mien si- stau cat timp e nevoie pana se rezolva problema de multe ori ajut si eu..daca pot...si nici odata nu o sa ma duc si o sa zic"dm...faceti voi ce stitti..ca revin eu la un moment dat"
Ps vrea sa multumesc astfel tatalui meu(30 ani experienta in toate tipurile de sudura,lacatuserie si hidraulica) care ma invatat ceva mecanica,(in sensul sa ma descurc singur si sa nu arunc cu banii in stanga si in dreapta)cateodata nu e vb de bani ...cat e faza de calitatea lucrari....(tot timpul las ceva in plus la mecanic..daca imi place cum lucreaza)
la noi e nesimtirea mare.....mai ales fata de client...doar tot din banii nostri traiesc
21 Sep 2008, 13:36
Nu mai mergeti la revizie la acesti indivizi. Au preturi foarte mari, 25 euro ora de mecanica si 27 euro ora de electrica. In banii pentru revizia la 2 ani intra numai schimbatul uleiului si a anumitor filtre. Daca vrei sa schimbi (dupa cum scrie in cartea tehica de revizii) si filtru de polen, alti bani, daca vrei sa-ti regleze frana de mana, alti bani, daca vrei sa-ti schimbe lichidul de frana, alti bani, aerisirea instalatiei de frana alti bani. In concluzie niste hoti. Nu iti dau filtrele vechi inapoi , ca sa ai convingerea ca le-au schimbat cu cele noi. Mentionez ca am dus eu toate consumabilele (ulei, toate filtrele, lichid de frana). Daca sesisezi ca ai o anumita problema la motor si ceri si-ti faca o verificare pe tester, daca constata ca mai poti merge asa, atunci te pune pe tine sa platesti manopera cu toate ca masina este in garantie...Daca stiam acest lucru, schimbam eu toate aceste piese. In concluzie, nu ma mai duc in viata mea la ei sa schimb ceva si sfatuiesc si pe altii sa nu mearga.......a si am uitat sa va spun, am intrat la ora 10 si am iesit la 15,30 din service, au tras de timp ca sa-mi unfle devizul...daca e cineva curios am sa-i pot spune si cate ore sau minute au trecut pe deviz sa schimbe fiecare consumabil....enooooorm.
Ba acum dupa ce am plecat de la ei constat ca se aude cum ticaie releul de faza lunga, ceea ce nu facea inainte....cred ca l-au inlocuit pe al meu cu unul mai uzat. Masina are in jur de 9000 km. M-am jurat ca nu mai calc pe la ei. Mai bine maruntisurile le fac eu si pentru alte probleme mai grave cand vor fi , iau piese de la For Car si apelez la un meserias priceput.
Din pacate le umple buzunarele cu bani cei care au masini pe firme, care nu se uita la pret daca schimba anumite piese, iar la manopera nici atat. Am vazut eu cum spun "schimbati tot ce este nevoie, ca doar nu platesc eu" . Cu asemenea mentalitate si fara sa te intereseze de baul care il dai, nu vor disparea asemena practici in service-urile din Romania.
Am o propunere pentru moderatori, aceste lucruri urate care se intampla in service-urile din Romania, sa fie trimise si Companiei Ford ca sa stie ce fel de oameni au ei in teritoriu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.