Probleme Sistem AirBag - stergere CrashData.
De multa vreme aveam problema la airbag,mai exact dupa 2-3 teste dintre care si unul la reprezentanta ford au reesit acelasi lucru
1-- centura protensionata sofer
2 --tensiune + in bord tot pe la aibag
Eu am avut manarit airbagul ,mai exact ledul de la airbag din bord era dezlipit dupa placa si lipit cu silicon la misto doar ca sa fie in dreptul la airbag,ledul era la randul lui legat de alt led de temperatura,si daca nu desfaceam eu bordul nu imi dadeam seama,ledul de la temperatura se aprinde hop si ala de la airbag .
Dupa ce am mesterit eu acolo si am lipit ledul de la airbag inapoi pe placa,am observat ca palpaie si dupaia dispare si iar apare dupa ceva vreme ,,Chestia asta a tinut cam 2-3 saptamani dupa care nu a mai aparut nimiic ,nici macar cand porneam motorul ,am fost atunci la ford si a zis ca am tensiune +plus in bord si cealalta .m-am dus la un mester si mi-a facut lipitura din nou bine si curata.Iar dupa aceasta ledul functiona ,palpaia de zor mereu ,si nu se mai oprea,Semn ca e geva de bine si ca nu mai e tensiune + sau altceva .
Deci ledul airbag palpaia asa2 sec etc intrerupt ,cum incearca el sa imi zica buba dar eu nuinteleg semnalul lui
am luat o centura protensionata de la dezmembrari buna si am schimbat-o ,Iar dupa ce am schimbat-o acum ledul palpaie de 2-3 ori si apoi ramane aprins ,Am scos si bateria si nimik tot asa este .
Ce vreau sa stiu eu acum ,daca acel cod CRASH DATA trebuia sa apara atunci cand am bagat testul pe ea ??deci problema era cand am fost testul,nu trebuia sa apara pe lanaga acele 2 erori (una centura =tensiune +)si un cod cu eroare crash data ?
Intreb ca poate am norok si nu trebuie sa schimb si ecu aribag ala ,si doar ca trebuie sa sterg eroarea ! eroare acea cu protesioner belt
Cu stima si respect !!
1-- centura protensionata sofer
2 --tensiune + in bord tot pe la aibag
Eu am avut manarit airbagul ,mai exact ledul de la airbag din bord era dezlipit dupa placa si lipit cu silicon la misto doar ca sa fie in dreptul la airbag,ledul era la randul lui legat de alt led de temperatura,si daca nu desfaceam eu bordul nu imi dadeam seama,ledul de la temperatura se aprinde hop si ala de la airbag .
Dupa ce am mesterit eu acolo si am lipit ledul de la airbag inapoi pe placa,am observat ca palpaie si dupaia dispare si iar apare dupa ceva vreme ,,Chestia asta a tinut cam 2-3 saptamani dupa care nu a mai aparut nimiic ,nici macar cand porneam motorul ,am fost atunci la ford si a zis ca am tensiune +plus in bord si cealalta .m-am dus la un mester si mi-a facut lipitura din nou bine si curata.Iar dupa aceasta ledul functiona ,palpaia de zor mereu ,si nu se mai oprea,Semn ca e geva de bine si ca nu mai e tensiune + sau altceva .
Deci ledul airbag palpaia asa2 sec etc intrerupt ,cum incearca el sa imi zica buba dar eu nuinteleg semnalul lui

am luat o centura protensionata de la dezmembrari buna si am schimbat-o ,Iar dupa ce am schimbat-o acum ledul palpaie de 2-3 ori si apoi ramane aprins ,Am scos si bateria si nimik tot asa este .
Ce vreau sa stiu eu acum ,daca acel cod CRASH DATA trebuia sa apara atunci cand am bagat testul pe ea ??deci problema era cand am fost testul,nu trebuia sa apara pe lanaga acele 2 erori (una centura =tensiune +)si un cod cu eroare crash data ?
Intreb ca poate am norok si nu trebuie sa schimb si ecu aribag ala ,si doar ca trebuie sa sterg eroarea ! eroare acea cu protesioner belt
Cu stima si respect !!
-
badboy20cm - 1nsane Member
- Mesaje: 4043
- Membru din: 28 Ian 2008, 15:47
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Mondeo Turnier , Buil date 02/05/2001 , 1.8cmc , benzina , 125 ccp , 16 valve , 6 airbag
- VIN: WF0WXXGBBW1U89568