Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
05 Apr 2008, 00:16
Salutare,
Sunt relativ nou membru in ClubFord cel putin din punct de vedere al mesajelor postate pe acest forum.
Vreau sa va relatez prima mea experienta cu un service Ford, mai exact Colina Morors Baneasa.
Am sa incep cu cateva detalii despre masina pe care o utilizez (achizitionata in leasing), un Ford Focus Trend Sport, diesel 1.6 90CP de care sunt foarte multumit (sau cel putin am fost pana cand am avut nevoie de service...)
Am lovit masina... si nu avea decat ~3000Km la bord, o neacordare de prioritate, vina mea, am fost la asiguratorul casco unde sau constatat urmatoarele:
-inlocuire bara fata (zgariata - sparta);
-inlocuire far stanga (cu recuperare- usor zgariat);
-inlocuire proiector ceata stanga (fin zgariat);
-inlocuire grila cromata (f. usor zgariata);
-reparatie capota (f. usor indoita ~5 cm)
Am dat cateva telefoane si am hotarat sa ma prezint cu masina la Colina Baneasa pt. constatare luni 24 martie, m-au programat pt. mirecuri 26 martie sa aduc masina urmand ca vineri 28 martie sa o iau gata reparata (sau cel mai tarziu marti 1 aprilie) - aici "seful tinighigiilor" pe langa cele constatate a mai descoperit o usoara zgarietura in dreptul capacului de la rezervor si a spus ca daca tot vopseste bara (noua) si capota rezovla si zgarietura asta, tot el mi-a spus ca o sa schimbe suportul de numar (spart in urma accidentului) cu altul nou, l-am rugat sa-l schimbe si pe cel din spate deoarece era "reclama" la alta firma, a spus ca e ok si ca nu implica costuri deoarece au reclama lor pe respectivul suport.
De ce am pus subiectul "Colina Motors Baneasa... disgusting" ?!
1-Masina a fost gata joi 3 aprilie, dupa 5 termene promise si incalcate - justificari de copil mic, de gen: am un maseratti acum galben la vopsit si masina ta fiind gri nu se poate vopsi in acelasi timp (sta in cuptor)... ca parca ma intereseaza pe mine ce anume repara dansii in service, eu am o programare, un termen parca, nu?;
2-Am facut poze la datele de la calculatorul de bord, in momentul in care am lasat-o la service avea 2976km distanta parcursa, 318km pana la golirea rezervorului; consum 6,7l/100km pe ultima distanta de 167Km (de la ultima resetare) - am "ridicat" masina cu 2981 km, 251 km pana la empty si consum de 11,7l/100km (contorul nefiind resetat) - ma gandesc ce forje i-o fi dat la masina asta ca sa-i creasca in halul asta consumul, personal nu am reusit sa trec peste 7,6%;
3-Nu au schimbat proiectorul stanga (a ramas tot cel fin zgariat) desi sunt sigur ca o sa-l treaca pe factura catre asigurator;
4-(minore?) Zgarietura de la capac e cum a fost; pe fata am un suport de numar de la ei iar pe spate de la dealer (desi a spus ca il schimba); masina a fost spalata de mantuiala (cel putin in interior era un strat f. gros de praf - care nu era cand am dus masina in service iar exterior era "baltata" - cu pete); radiocd-ul Sony Generation2 "cerea" parola de pornire (mi-a zis ca a deconectat borna la baterie ca sa poata vopsi capota);
5-Bara fata nu se aseaza perfect, sunt diferente la imbinari.
(au insistat sa-mi spuna ca nu s-a fumat in masina, un fel de mare lauda - asta pt. ca i-am zis eu sa nu se fumeze, adica domne'... ti-am respectat dorinta ce sa mai...)
In urma acestei experiente eu nu mai calc in viata mea in service-urile Colina, au dat dovada de multa nesimtire si lipsa de respect fata de clienti, fata de ei insisi, lipsa de profesionalism etc... am avut mai multe masini inainte si n-am mai trait pana acum asemenea experiente "cutremuratoare"... parca-i "sat fara caini" la astia acolo...
Am postat ca sa deschideti ochii mari cand mergeti in acest service sa va ridicati masina reparata, s-ar putea sa o luati mai rau decat ati avut-o...
p.s. nu am postat numele "sefului tinichigiilor" ca nu mai am timp sa ma cert cu asemenea oameni de ce mai joasa calitate.
Cu deosebit respect,
Lucian
05 Apr 2008, 08:52
$1 scrie:$2alutare,
In urma acestei experiente eu nu mai calc in viata mea in service-urile Colina, au dat dovada de multa nesimtire si lipsa de respect fata de clienti, fata de ei insisi, lipsa de profesionalism etc... am avut mai multe masini inainte si n-am mai trait pana acum asemenea experiente "cutremuratoare"... parca-i "sat fara caini" la astia acolo...
Am postat ca sa deschideti ochii mari cand mergeti in acest service sa va ridicati masina reparata, s-ar putea sa o luati mai rau decat ati avut-o...
Cu deosebit respect,
Lucian
problema este ca la oricare service ford te-ai duce vei pati la fel.
eu sunt patit cu BDT, Colina Baneasa, CSD.
la Romcar n-am ajuns inca dar am citit destule.
05 Apr 2008, 10:57
Deconectarea bateriei la vopsire este obligatorie altfel face poc.
Deci acolo n-ai ce să faci e "standard procedure".
Vis-a-vis de interiorul murdar, ei sunt obligați să pună huse pe scaune și pe jos când mașina intră la reparații.
06 Apr 2008, 01:04
1. sa stii ca masina n-a stat chiar asa mult in service, adica altii (inclusiv subsemnatul) au patit si mai rau comparativ .
2. diferenta de consum, alea, poate proveni si de la stat mult pe loc cu motor pornit sau de la resetarea contorului. ai spus ca tu n-ai resetat nimic. da, nu tu. dar de la deconectarea bateriei ? bingo.
3. din cate am vazut , si la mine au deconectat bateria dar au bagat singuri codul inainte sa-mi predea masina (nu la colina).
in rest, ce sa zic, bine ai venit in lumea posesorilor de masini noi din rrrromania...
06 Apr 2008, 09:19
bv,,is varza varza ..si eu m-am dus la acela de pe langa ciurel ...,masina era fara garantii etc,,deci pe banii mei ,,am avut programare la 3 ,,masina a intrat la 6 ...,nu mi-au zis aproape nimik din ce sa nu stiu eu,,,masina avea probleme ca stiam in mare parte ce are ,,dar nu si sursa,,au venit la mine cu chesty de ,completare ulei ,bec pozitie stanga ,,chesty aiurite ...,bani dati pe nimik,,,pe chesty care le aflii singur ...,si faza tare ca dupa 2 zile sa ma bag eu sub masina dupa ceva si sa observ ca e dus rulmentul de la intermediara planetara ...,am facut la ea ,,inspectie tehnika generala ...,cum mama lor verifka o masina ,??nu trebuie sa tragi de aia ...,de aia sa vezi mah se miska nu se miska e ok ......,dar NICI CA IN VIATA mea nu mai calk la reprezentante
06 Apr 2008, 09:21
aia la pod Ciurel sunt BDT. Colina sunt la Pod Baneasa.
07 Apr 2008, 10:45
$1 scrie:$2. sa stii ca masina n-a stat chiar asa mult in service, adica altii (inclusiv subsemnatul) au patit si mai rau comparativ .
2. diferenta de consum, alea, poate proveni si de la stat mult pe loc cu motor pornit sau de la resetarea contorului. ai spus ca tu n-ai resetat nimic. da, nu tu. dar de la deconectarea bateriei ? bingo.
3. din cate am vazut , si la mine au deconectat bateria dar au bagat singuri codul inainte sa-mi predea masina (nu la colina).
in rest, ce sa zic, bine ai venit in lumea posesorilor de masini noi din rrrromania...
1. Masina a stat mai mult decat a fost programata, daca-mi spuneau de la inceput cat timp dureaza intelegeam (sau cautam alte solutii), ce ma deranjat mai rau este faptul ca "aberau" la greu cand intrebam de statusul reparatiei cu niste scuze de toata jena
2. sa zicem ca din lipsa de dovezi am sa renunt la aceasta acuzatie

3. curios este faptul ca nu s-au pierdut posturile radio din memorie...
sincer nu ma asteptam la asa ceva... am dat ~16000euro pe masina + ~4000euro casco pe 5 ani... este mizerabil cum sunt tratati clientii Ford de aceste asa zise "serviceuri de reprezentanta" din romania, rusine! (si s-au "calicit" la proiectorul ala... "fomistii")
07 Apr 2008, 11:09
Din punctul meu de vedere, este vina ta ca nu te sesizezi la cei de la asigurari in legatura cu acel proiector. Daca toti plecam capul la faze de genul asta e normal ca societatea nu va progresa in veci.
07 Apr 2008, 11:26
cred ca n-am fost suficient de explicit.... am vrut sa zic ca unii din noi am stat cu masinile si mai mult peste termenul normal decat ai stat tu, adica suntem si mai patiti. Iar faza cu aberatiile de asemenea o stim f bine.
D-asta si zic, fa bine si "obisnuieste-te" cu aceste "service-uri"... citeste la rubrica de mai sus " Dealerii Ford din Romania" sa vezi si acolo povesti de groaza. Intre noi fie vorba, din cate stiu, problema nu e doar la ford, ci e mai generala.
Am pus "obisnuieste-te" in ghilimele in sensul ca de fapt noi toti nu ar trebui sa ne obisnuim pe bune cu ele, ci sa-i determinam, cum putem, sa isi imbunatateasca serviciile.
07 Apr 2008, 13:31
@bkraptor, multumesc pt. sfat!
personal, am sa fac tot posibilul ca aceste incidente sa nu se mai repete, am scris mesajul de mai jos catre "seful tinichigiilor" cu cc la compania de leasing, dealer si asigurator
"Buna ziua,
Am nevoie de devizul lucrarii efectuate la dvs. pt. auto B ** ***, acesta a fost adus in service in data de 26 martie si ridicat pe data de 3 aprilie a.c.
Motivul solicitarii: am certitudinea ca nu a fost inlocuit proiectorul stanga
Din acest motiv doresc ca acest reper (impreuna cu manopera aferenta) sa nu fie facturat catre asiguratorul Omniasig.
Mentionez ca nu doresc sa ma mai intorc in service-ul condus de dvs. (partea de tinichigerie) si prefer (numai daca se impune de catre compania de leasing sau asigurator) sa schimb acest proiector in alt service intrucat nu sunt multumit de serviciile oferite de departamentul pe care il conduceti.
V-am atasat mai jos procesul verbal de la Omniasig pt. a indica dosarul cu pricina (nu l-am atasat si aici).
Va multumesc"
07 Apr 2008, 13:45
Bravo. Nu-i lasa. Trebuie sa inteleaga ca nu suntem dispusi sa fim bataia lor de joc.
O mica problema totusi : cand ai semnat foaia de primire/accept plata daune de catre asigurator, ai mentionat pe ea faza cu proiectorul ? Ca altfel nu stii ce gogomanii pot sa scoata ca de fapt ei l-au inlocuit dar ti s-a crapat tie din nou pe urma. (din experienta proprie)
Desi s-ar putea vedea din poze ca n-are cum sa se repete o crapatura exact cu acelasi "desen".
07 Apr 2008, 14:29
am facut poze personal la masina in fata serviceului in momentul in care am "predat" masina catre ei
... din pacate nu am mai observat si acest defect cand am ridicat masina (faptul ca proiectorul nu a mai fost schimbat)
foarte interesant raspunsul reparatorului (care a fost trimis doar catre mine, fara cc la celelalte persoane care probabil erau interesate de acest raspuns) - va rog sa ma credeti ca nu m-a anuntat nimeni ca masina n-ar fi gata... probabil era singura "portita de scapare":
"Buna ziua,
Deziul inca nu este gata, o sa il termin maine si il trimit pe mail. In ceea ce priveste proiectorul, nu este bagat in comanda deoarece deabea astazi 7.04.2008 a venit, urmand sa il montam si pe acela pe masina. Saptamana trecuta nu a venit nici o piesa.
In ceea ce priveste manopera nu apare de inlocuit proiector deoarece inlocuirea lui se trece la dezechipat bara fata( bara a fost de inlocuit).
Va trimit devizul cand il termin.
O zi buna."
07 Apr 2008, 14:33
Ce tare... Si daca nu trimiteai mailul ala, probabil ca te mai anunta cucu ca ti-a venit proiectorul...
07 Apr 2008, 18:43
Mda, no comment.
Faza naspa e ca daca te duci de la inceput stapan pe tine si le spui sa aiba grija, sa nu faca aia si cealalta ca daca se intampla ceva, ii reclami, atunci sunt sanse maxime sa-ti umble la masina si sa-ti schimbe piese numai de-ai naibii...
07 Apr 2008, 19:57
poate daca in loc de "ii reclami" inlocuiesti cu "le spargi dintii", si in acelasi timp esti insotit de vreo doua gorile asa care sa se uite urat la ei...
07 Apr 2008, 20:26
$1 scrie:$2oate daca in loc de "ii reclami" inlocuiesti cu "le spargi dintii", si in acelasi timp esti insotit de vreo doua gorile asa care sa se uite urat la ei...
cu amenda luata, cu permisul suspendat si maine dau examen, cu teapa luata de la "reparator" dar si cu un proiect neterminat la serviciu din cauza intarzierilor tot m-ati facut sa ma "relaxez" aici... cel putin ultimul post e belea
persoanele din "cc" nu au dat semn de viata... am sa incerc sa dicut cu reparatorul sa vedem daca putem ajunge la o intelegere
va notific daca situatia se schimba intr-un fel
pana atunci... ochii mari si atentie sporita sa nu patiti ca mine
20 Oct 2008, 10:08
Salutare
Am nevoie de un sfat.
Sa va povestesc:
Am cumparat un Ford Focus 2 de la Colina Baneasa si l-am ridicat pe 1 august. Cand am receptionat masina am facut greseala sa nu iau cu mine o persoana care "se pricepe la masini". Intre timp un prieten care lucreaza intr-un service mi-a atras atentia ca este foarte posibil ca masina pe care am cuparat-o sa fi fost lovita, reparata si apoi vanduta "drept noua".
Masina are doar 1500 km parcursi, nu a fost lovita/reparata niciodata pana acum si nu este condusa decat de mine (deci nu exista posibilitatea ca altcineva sa o fi lovit fara sa stiu).
Imi poate spune cineva cum sa procedez?
20 Oct 2008, 11:23
$1 scrie:$2alutare
Am nevoie de un sfat.
Sa va povestesc:
Am cumparat un Ford Focus 2 de la Colina Baneasa si l-am ridicat pe 1 august. Cand am receptionat masina am facut greseala sa nu iau cu mine o persoana care "se pricepe la masini". Intre timp un prieten care lucreaza intr-un service mi-a atras atentia ca este foarte posibil ca masina pe care am cuparat-o sa fi fost lovita, reparata si apoi vanduta "drept noua".
Masina are doar 1500 km parcursi, nu a fost lovita/reparata niciodata pana acum si nu este condusa decat de mine (deci nu exista posibilitatea ca altcineva sa o fi lovit fara sa stiu).
Imi poate spune cineva cum sa procedez?
Pai daca ne spui si ceva detalii poate gasim o cale... Din punct de vedere tehnic, probabil o expertiza facuta intr-un alt service Ford ar putea fi edificatoare, mai ales daca le spui si unde anume sa se uite mai atent (in baza presupunerilor prietenului).
20 Oct 2008, 14:54
$1 scrie:$2Pai daca ne spui si ceva detalii poate gasim o cale... Din punct de vedere tehnic, probabil o expertiza facuta intr-un alt service Ford ar putea fi edificatoare, mai ales daca le spui si unde anume sa se uite mai atent (in baza presupunerilor prietenului).
Ce se poate observa "cu ochiul liber":
- pragul de pe partea stanga nu este prins corespunzator (posibil sa fie deformat), este putin mai in exterior capatul dinspre aripa fata stanga, nu "prezinta continuitate" cu aripa;
- capota este putin "lasata" spre farul din stanga.
Asta am reusit eu sa retin/povestesc, dar ar mai fi cateva lucruri.
Ce fel de detalii mai sunt necesare?
Am incercat sa merg la dealer si sa rezolv amiabil situatia si am constat ca masina nu era in baza lor de date. De asemenea, mi s-a spus ca ei "nu au predat si nu ar preda NICIODATA o masina care sa aiba astfel de neconformitati".
Dealerul a propus sa facem o expertiza, dar cand am fost de acord si le-am spus ca masina e chiar in fata service-ului si asteapta ca "expertul tehnic" al dansilor sa isi spuna parerea am aflat ca nu era nimeni acolo care sa confirme/infirme din punct de vedere tehnic neconformitatile pe care le reclamam.
Discutia s-a terminat dupa mai multe cuvinte "dure" schimbate intre cei cu care venisem si reprezentantul dealerului. Concluzia discutiei ar fi "Vreti sa faceti reclamatie la Protectia Consumatorului?! N-aveti decat. Buna ziua!"
20 Oct 2008, 16:41
Deocamdata sunt vorbele tale contra vorbelor lor...
Du-te cu o expertiza (dar nu facuta la ei, evident) si poti discuta altfel, inclusiv cu OPC daca e intemeiata.
20 Oct 2008, 17:14
Multumesc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.