Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
Subiect închis

Sunteti interesat de o crestere de putere la TDCI-ul dvs.?

Da!
38
76%
Nu!
12
24%
 
Voturi totale : 50

22 Iun 2006, 11:42

ionutz remaparea nu ti-o faci cand te duci la revizii..:)..exact invers, la revizii eventual o dai jos...in Germania puterea dupa remap se poate trece in talon legal,fara probleme, in Romania nu exista aceasta posibilitate in acest moment, si da se pierde garantia daca se observa, tocmai de aceea se poate da jos inainte de revizii,sa nu existe probleme, desi sincer nu o sa stea nimeni la revizii sa se uite daca tu ai remap sau nu,atata timp cate este o revizie normala,schimb ulei,filtre,verificari frane,etc...dar pentru o liniste totala pentru propietar, se rescrie softul original inainte de revizie si dupa se pune la loc cel optimizat.

22 Iun 2006, 12:21

m-am exprimat gresit :-"

25 Iun 2006, 19:09

am gasit pe un site din germania ca fac ford focus generatiile noi de 1.6 tdci, si generatiile noi de 1.8 tdci! ma intreb si astora le trebuie scula speciala?
va dau si site-ul ca poate cine stie...
http://www.dkr-tuning.de/web/index.php?option=com_wrapper&Itemid=69

26 Iun 2006, 11:44

Da,stiam de cei de la DKR-Tuning, cred ca nu ai inteles bine, nu este vorba de scula speciala,este vorba de interfata de citire + program+ softuri optimizate, toate acestea trebuie sa le cumperi de la un tuner specializat, si noi prin tunerul nostru putem lua aceasta interfata+programe, ideea era daca merita pentru noi aceasta investitie care nu este mica deloc, nu am spus niciodata ca nu putem face...

27 Iun 2006, 22:07

pana la urma ce faci? iei sau nu interfatza? (sper ca nu astept ca sa imi spui pe urma ca nu se poate face decat daca dezlipesc chipul -.- )
PS: eu vreau ptr 2 masini : Mondeo 2.5 V6 si 3.0 V6(asta mai in toamna)

30 Iun 2006, 10:46

ionutz am precizat si mai sus, noi NU agreem si nici nu facem dezlipire/lipire etc, ci doar prin OBD...deci la noi sau il facem prin OBD sau nu...2.5 V6 este il lista si se poate face prin OBD , pentru 3.0 V6 la Mondeo banuiesc nu este in lista, deci daca nu primim un upgrade pe soft nu se poate face.
Referitor la interfata am spus si mai sus, am deschis acest topic pentru a vedea daca exista interes si daca gasim 10 masini initiale sigure care se vor remapa pentru a stii daca luam si aceasta interfata.In afara de acest forum nu am vazut un interes f.mare pentru remapari Ford in Romania.

18 Iul 2006, 15:25

se mai aude ceva de interfata aia??

19 Aug 2006, 22:17

Nu am mai postata de ceva vreme dar nu am decat o singura noutate. Cu aparatura pe care o avem momentan pe langa Ford Galaxy care se putea face a venit doar un singur update Ford si anume Ford Focus ST (225 de cai). Este o masina rara momentan dar daca sunt posesori doritori ne pot contacta pentru cresterile de putere si vom incerca sa facem un pret cat mai bun.

Achizitionarea aparaturii pentru restul de modele Ford este inca "on hold" din anumite motive. Daca apare ceva in viitor vom anunta aici imediat.


Ultimele noutati le gasiti la :

http://www.flash-tuning.ro/noutati.htm

upgrade

16 Sep 2006, 14:03

se poate face si la un mondeo 2000 cmc 90 cp TDI din2001.si daca se poate face ce mai trebuie inlocuit?(turbine.evacuarea?)
Ultima oară modificat de soryn pe 16 Sep 2006, 14:18, modificat 1 dată în total.

Re:upgrade

16 Sep 2006, 14:16

$1 scrie:$2e poate face si la un mondeo 2000 cmc 90 cp TDI din2001.si daca se poate face ce mai trebuie inlocuit?(turbine.evacuarea?)

19 Oct 2006, 14:20

alllexandru, m-ar interesa si pe mine pt. fiesta din semnatura, nu o vad in lista...m-ar interesa remaparea in conditiile in care imi aratati pe dyno cresterea de putere si cuplu.De asemenea as vrea sa stiu daca dupa remapare masina va scoate fum,daca marirea presiunii in turbina afecteaza turbina si daca ambreiajul suporta fara probleme cresterea de putere si cuplu, merci

04 Noi 2006, 11:26

miuta69 / soryn din pacate pentru moment asa cum am spus mai sus nu putem remapa prin OBD decat Galaxy si Focus ST de la Ford

Motorizari

miuta69 cu dyno nu este nici o problema, se poate testa, testem masina cu fisierul stock si vedem ce da si dupa aceea cu fisierul tunat si vedem diferentele care vor iesi, respectiv cai si cuplul promisi.
Orice turbo-diesel(vorbim de masini stock) scoate fum mai mult sau mai putin in talpa sau cu motorul rece, in general acel fum este motorina nearsa.
Cresterea de putere oferita de noi este in limita normala pentru acea motorizare, turbina,ambreaj,cutie.Lucram pe fisierul original.
la o intretinere si utilizare corecta(si aici ma refer exact la regulile care sunt si in manualul de intretinere si utilizare al fabricantului) a masinii nu ai de ce sa ai probleme.

Speram ca incepand de anul viitor sa va putem oferi remapare completa pentru motorizarile turbo-diesel ale grupului Ford

15 Dec 2006, 13:00

Mos Craciun a venit mai devreme acest an :)
Am primit update pentru urmatoarele motorizari Ford care sunt posibil remapabile

Ford Convoi 2.4 TDCi Visteon DPC-8xx_pwm
Ford Fiesta 1.8 TDi Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Focus 1.8 TDi Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Focus 1.8 TDCi Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Galaxy 1.9 PD Bosch EDC15P
Ford Galaxy 1.9 PD Bosch EDC15P+
Ford Galaxy 1.9 TDi Bosch EDC15V
Ford Galaxy 1.9 TDi Bosch EDC15VM
Ford Galaxy 1.9 TDi Bosch EDC15VM-1M
Ford Mondeo 1.8 TDCi Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Mondeo 2.0 Di Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Transit 2.0 Di Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Transit 2.4 Di Visteon DPC-6xx_pwm
Ford Transit 2.4 TDCi Visteon DPC-8xx_pwm
Ford Transit Connect 2.0 TDi Visteon DPC-6xx_pwm

Ford Focus ST 2.5 ST Bosch ME9.0_can

Preturile de lista+date tehince impreuna cu discount-ul de Club Ford le vom comunica in cursul saptamanii viitoare.

Daca este cineva interesat ne puteti contacta aici sau pe mail contact@flash-tuning.ro
Telefoanele noastre le gasiti la pagina de Contact
Subiect închis