ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

25 Oct 2006, 14:26

Pretul dat de ei este la un singur cauciuc. Daca dai click pe comanda iti arata pretul al unul si pretul al 4.
Ultima oară modificat de AlexM. pe 25 Oct 2006, 14:33, modificat 1 dată în total.

25 Oct 2006, 14:29

sarumana... atunci sunt mai ieftini :)

25 Oct 2006, 14:29

Pretul dat unde anume?
Dupa selectarea modelului masinii (an fabricatie/motorizare) te duce intr-o lista cu cauciucuri ale diversilor producatori.
Ca preturi am vazut de pe la 180 RON in sus...

25 Oct 2006, 14:32

cred ca sunt 2 situri diferite.... ca nu e nici un model de masina numai dim cauciucului dorit , iarna/vara, 4/8

01 Noi 2006, 15:54

Parerea mea este ca daca aveti masina cu tractiune pe spate este obligatoriu sa utilizati cauciucuri de iarna.

Daca e cu tractiune pe fata pot fi si de vara dar sa fie bune (cat mai noi).

La ambele tipuri de traciune trebuie sa aveti lanturile de rigoare in poartbagaj (si o lopata).

01 Noi 2006, 16:57

mama cauciucurilor de vara sunt muci pe zapada sau gheata.
s-a mai discutat asta dar de fiecare data apare cineva care spune ca merg si alea de vara
ca sa fie clar: NU FOLOSITI CAUCIUCURI DE VARA iarna!
nu pot sa cred ca ai condus cu cauciucuri de iarna si nu ai simtit diferenta.
punct.

01 Noi 2006, 17:50

E drept ca e mult mai bine cu cauciucuri de iarna chiar si pe tractiune fata, dar te poti descurca fara prea mari probleme chiar si cu cele de vara iarna pe aceasta tractiune. La spate se schimba situatia, acum fac ceva economii si nu mai vreau sa mai bag bani suplimentari in masina, asa ca va trebui sa ma descurc la tractiune spate cu Pirelli Aquamile...sper sa nu imi dea prea mult de furca. Nu de derapaje imi e frica ci de plecatul de pe loc si de pante...(unde probabil ca va ramane impotmolita f repede).

01 Noi 2006, 23:30

Eu am Fulda Kristal 3000 pe spate (de iarna) si Continental EcoContiContact (de vara). Am prins doo ierni cu ele si doo veri.....ce sa zic pe ghetus acum un an eram singurul care mai urca panta de la grozavesti atunci cand intr-o seara erau "nenea garcea" care impingeau la pasaturi si alte jucarii" :icon_mrgreen:

02 Noi 2006, 07:29

cauciucurile de iarna sunt obligatorii, zic eu, indiferent de zona - oras, munte -
cel putin unde lucrez eu fara cauciucuri de iarna n-ai nici o sansa
pana acum am luat doar resapate si au mers foarte bine
concluzia mea: cauciucurile de iarna fata/spate sunt obligatorii
numai bine

02 Noi 2006, 08:51

Gumele de iarna sunt absolut necesare. Pana nu am mers iarna trecuta cu niste ContiWinterContact nu am crezut ca este mare diferenta intre cele de vara si cele de iarna, preferind sa am o lopatica in spate si sa zgarm in zapada daca e nevoie. Intr-adevar daca mergi cu incet si cu atentie (tataie style ) nici cu cele de vara nu ramai in gard inpotmolit insa mergi dupa urmele lasate de ceilalti sau dupa cum este inclinat drumul ;). Cu cele de iarna eu nu am avut derapaje "spectaculoase" NEINTENTIONATE iarna trecuta si nici nu am ramas intepenit sau sa merg dupa urmele lasate in stratul de zapada de ceilalti participanti la trafic. Si acum , ma uit afara si realizez ca tre' sa inving lenea si sa scot contiurile de la hibernat si sa le incalt...
In concluzie, daca aveti posibilitatea de a incalta masina cu anvelope de iarna, va recomand sa o faceti.

02 Noi 2006, 11:34

Am nevoie de niste sfaturi, se cam leaga de acest post si cred ca nu e nevoie sa facem altul (sper).
Probabil in situatia mea mai sunt si altii: masinuta noua, cauciucuri de vara, jante de aliaj.
Target: vreau sa iau cauciucuri de iarna si jante (tabla/otel - ce recomandati?).
Intrebarea este cum se procedeaza, care este ordinea "corecta": cumpar jante si pe urma anvelopele sau invers??

02 Noi 2006, 12:11

Astazi am ascultat la radio o reclama, dar nu am retinut numele firmei. Reclama suna cam asa: "pentru orice anvelopa Pirelli de iarna cumparata de la noi primiti una gratis. Pentru 4 primiti 2...si tot asa ...pentru 1.000 mai discutam". Nu am retinut firma dar am notat nr de tel. Sper sa fie cel bun: 202.60.60. Are cineva idee ce firma e? Sunt cauciucuri noi? E teapa?

02 Noi 2006, 12:13

Si eu am auzit de oferta asta de la Pirelli. O sa caut azi un distribuitor prin BM si ma interesez!

02 Noi 2006, 12:54

Numarul 202 60 60 e al celor de la Cefin, care e dealer Pirelli. Deci cred ca e ok.
Asta e site-ul lor http://www.pneumaxx.ro/index.asp. Dati click pe oferta speciala si se deschide un filmulet cu oferta asta.
Mie mi-a mers doar cu IE, in Firefox n-a vrut. Linkul direct catre spot e asta: http://www.pneumaxx.ro/Spot.avi

02 Noi 2006, 14:18

E...acum nu mai stiu daca oferta e numai pt gumele de iarna. Daca e si pentru cele de vara direct pe 4 bucati de P7 pun mana. Daca e numai pt iarna nu cred ca m-as baga. Am doua deja si nu m-as baga sa mai dau banii pe alte doua. Daca afla cineva cum sta treaba exact poate ne anunta si pe noi.

02 Noi 2006, 15:52

eu cred ca cel mai bun raport pret/calitate e cu vredestein (snowtrac 2). Nu sunt de top (dar sunt in primii 10-15), dar avantajul e ca nu au productie separata pentru looserii din europa babaniera... de est, adica, cum risti la Conti, Pirelli si Michelin-ul, care au fabrici chiar in romania. Eu le-am luat chiar aseara, cu 215ron/bucata, pret sub care nu gasesti decat Debica.

PS recunosc insa ca nu le-am mai folosit pana acuma, dar review-urile despre ele sunt ok

02 Noi 2006, 15:59

Vredestein nu sunt caucuiciri deloc ieftine Sunt nemtesi si sunt destrul de bune. Dar tu ce dimensiuni ai la roti? Eu cu 205/55/R16 nu gasesc cauciucuri bune sub 3,5 mil/buc. Iar in momentul de fata cel mai bun raport calitate/pret il are Marangoni.

02 Noi 2006, 16:03

Ce spuneti de Nokian? Am auzit k sunt bestiale.

02 Noi 2006, 21:58

Parca mi-am mai dat eu cu parerea despre gumele de iarna, dar imi mai spun o data parerea.
Asa cum s-a mai spus GUMELE DE IARNA sunt necesare. Indiferent cate roti motoare ai sau care sunt acestea (pe tema asta am de spus ceva la final) anvelopele de iarna sunt necesare. Nu iti trebuie anvelope numai pe rotile motoare, ci pe toate pentru ca ai nevoie de aderenta sa iti pastrezi traiectoria dorita. Fiti atenti la denumire! Nu sunt "anvelope de zapada", ci anvelope de IARNA. Asta inseamna ca trebuie folosite iarna. De ce? Pentru ca gumele de vara isi pierd proprietatile (mai ales aderenta) la temeperaturi sub 10 grade (stiam eu) sau sub 7 grade (s-a spus aici). Oricine are posibilitate ar fi bine sa isi cumpere anvelope de iarna. Pe ce le pui e treaba ta. Se recomanda jante de otel pentru ca iarna e riscul mai mare sa dai intr-o groapa sau intr-o bordura si parca e pacat de niste frumuseti scumpe de aliaj sa le indoi. Eu m-am apucat de ceva vreme sa tot caut gume de iarna, dar pana acum nu am gasit nimic convenabil.

Referitor la roti motoare:
Sper sa nu se ia lumea prea rau de mine, dar eu incerc sa va dau un sfat: nu mai folosit expresii de genul "tractiune fata" sau "tractiune spate" pentru ca in mod normal nu isi au sensul.
1. "Tractiune fata" este un mare PLEONASM. Pai daca e tractiune inseamna ca te tracteaza, ca te trage si e normal ca e in fata.
2. "Tractiune spate" nu prea se poate sa aveti... decat atunci cand merge cu spatele. Asta pentru ca nu trage spatele, ci impinge.
Propunerea mea este urmatoarea (mie mi se pare mai elegant asa):
Tractiune fata >devine> Tractiune
Tractiune spate >devine> Propulsie

Sper sa nu inteleaga cineva ca am spus cele de mai sus cu rautate, ci doar ca pe un sfat. Si eu foloseam expresiile astea pana cand mi-a explicat cineva cum stau lucrurile.

02 Noi 2006, 22:21

Eu va recomand dupa ce am saapt bine pe net si la cunostintze
MALATESTA reconstruite din Otopeni
Pret: 175/65/14 100 Lei /Bucata de IARNA
Eu o sa-mi iau 4
Cu Stima

03 Noi 2006, 08:45

Eu la anvelopele mele de vara am indice de viteza Y (adica 300km/h), io zic ca trebuie sa fie performante sa suporte o asa viteza... De curand, intr-o noapte a scazut temperatura la -5 grade, vreau sa va spun ca si-au schimbat compurtamentul radical ... adica erau varza... Am inceput sa fac niste drifturi pe uscat... nu-mi venea sa cred... Dar gata cu joaca... zilele astea le pun pe alea de iarna.
Concluzie: Anvelopele de iarna nu-s moft deloc... iar parerea mea e ca alea "allseason" nu-s nici cai nici magari.

03 Noi 2006, 10:15

Ai dreptate...anvelopele se descurca cel mai bine exact la specificatiile lor. Eu de exemplu cu Aquamile ieri pe o udeala adevarata cu greu am reusit sa fac masina sa imi derapeze...parca nu mi-a fost mai usor sa o bag in derapaj decat pe uscat...nu am prea simtit diferenta, si totusi ploua cu galeata.

03 Noi 2006, 11:18

Dar astea cu care iti vine masina noua incaltata cum sunt. Am intrebat pe dealer si cica sunt All Season. Sunt oare bune de ceva??
Ca pe Transit Connect al tatalui meu a venit 4 gume Hankook (sau ceva de genu) si pot spune ca sunt de tot rahatul (scuze expresia) pe zapada masina era saniuta.

03 Noi 2006, 11:31

Mie mi-a venit incaltata cu Michelin Pilot primacy 205 55 r 17. erau de vara alea. Bune pe asfalt, nu le-am testat pe zapada...

22 Noi 2006, 15:36

Salut!
Am si eu o problema...
Vreau sa-mi schimb anvelopele (pentru iarna) si nu stiu ce sa aleg.. :icon_neutral:
Am 3 variante :
1) Dunlop SP Winter Sport M3 (205/55/16)
2) Barum Polaris2 (205/55/16)
3) Sava Eskimo S3 (205/55/16)

Ceva pareri? :icon_question:

22 Noi 2006, 15:42

toata lumea o sa zica dunlop ca sunt mai bune si mai scumpe
dar e greu de comparat
daca vrei sa faci economie iti iei sava( nu cumva e sawa??) sau barum daca vrei tot ce e mai bun iti iei prima varianta

22 Noi 2006, 16:17

Eu mi-am cumparat de 2 sapt Nokian. Astept sa vina zapada si va spun primele impresii :)

22 Noi 2006, 16:21

$1 scrie:$2alut!
Am si eu o problema...
Vreau sa-mi schimb anvelopele (pentru iarna) si nu stiu ce sa aleg.. :icon_neutral:
Am 3 variante :
1) Dunlop SP Winter Sport M3 (205/55/16)
2) Barum Polaris2 (205/55/16)
3) Sava Eskimo S3 (205/55/16)

Ceva pareri? :icon_question:


Dupa cautari indelungi, citit forumuri si review-uri, comparatii prin testele facute la nemti (ADAC de exemplu) m-am hotarat sa-mi iau Dunlop SP Winter Sport M3(bineinteles si raportat la pret). Apoi am inceput cautarile sa vaz de unde le achizitionez. Intr-un final le-am luat de la http://www.laros.ro (sper sa am voie sa dau URL-ul). Inca nu pot sa-mi dau o parere, ca nu a venit inca zapada pe la noi.
Important la cumpararea anvelopelor...sa fie fabricate cat mai recent. Am inteles ca timpul de stocare de la data fabricatiei pana la vanzare tre sa fie mai mic de 2 ani.

22 Noi 2006, 17:28

In sfarsit, am rezolvat ieri problema!
Am luat jante de 15" de Focus + piulite de la Ford_Mazda (multumesc pentru reducere), anvelope GoodYear Ultragrip GW3 195/65/R15 (multumesc lui Maddogul pentru interventia in stabilirea pretului).
Per total, economia facuta prin acest forum (direct sau indirect) a fost substantiala, mai jos prezint diferitele variante de calcul:
- 1200 RON fata de oferta completa de la Augsburg (jante KRONPRINZ+piulite+cauciucuri de acelasi tip)
- 140 fata de oferta Forcar la jante+piulite
- cca 250 la depozituldeanvelope fata de oferta lor de pe site, incluzand si montajul.
Nota: nu am remarcat un zgomot la rulare deosebit. Senzatia pe care mi-au lasat-o insa de la inceput este comparabila cu mersul pe asfalt proaspat turnat si care se lipeste de pantofi; nu foarte tare, dar il simti la mers.
Me happy! :icon_biggrin:

22 Noi 2006, 17:37

@ecstaz

scuze, dar am utiat de acest topic.
intre timp am mai facut cateva sute bune de km cu ele. cum zapada nu a fost, m-am multumit cu o ploaie....senzatia a fost super ok.

...Vredestein sunt Olandeze 100% - si firma si productia.
...eu am 185/65/14, la dimensiunea ta sigur sunt mai scumpe. si nu e vorba de cauciucul in plus.... Baietii stiu ca la dimensiunile astea ai scos mai multi bani pe masinuta, asa ca spera sa mai scoti si pentru gume...
Răspunde