Re: Poll-ul sinceritatii !!! doar pt focus 2
noul model ce este de fapt un facelift are un interior de exceptie. este o referinta a clasei iar restul se raporteaza la golf 6. faptul ca au scazut pretul este un lucru bun. motoarele sunt de ultima generatie iar ford inca mai umbla cu motoare din mezozoic(cel putin cele de pe benzina). de exemplu: 1.4 de 80 cp si 1.6 de 100 cp sunt atat de vechi incat sunt colege de generatie cu motoarele de pe megane 1 adica 1.4mpi de 75 cp si 1.6mpi de 90 cp motoare ce se regasesc acum doar in oferta daciei logan. ford cred ca este singurul producator ce nu a mai adus update-uri la motoare de f multi ani. de exemplu, atat de ramas in urma este 1.6 de 100 cp de pe ford incat consuma cat un motor de pe audi/vag de 2.0 turbo pe benzina de 211cpcoldone,362097 scrie:edit,361865 scrie:Cornel001,361749 scrie:http://opinii.masini.ro/opinie/ford/focus/1123.html
nu este cel mai negativist post este singurul post din aria ford in care este exprimata realitatea asa cum este ea.
(Nu pot sa nu raspund )
Realitatea este asa doar in mintea lui. Sa luam cateva exemple:
-spatiul pentru pasagerii spate este foarte mic comparativ cu masinile concurentei din clasa compacta : vreau sa stiu si eu UN SINGUR model mai spatios decat Focus megane, octavia, golf 6. probabil sunt mult mai multe insa nu am acordat eu atentie acestui fapt
-pe vreme friguroasa, inclazirea motorului se face foarte greu si asta afecteaza temperatura din habitaclu. din discutiile mele cu alti posesori de Ford focus am descoperit ca asta este o problema generala la acest model de masina indiferent de motorizare si de tipul de tehnologie a motorului: otto sau diesel - dar vai, ce a descoperit statisticianul nostru ; asta e problema a dieselurilor(common rail) in general, nu doar la Focus;stiu pe cineva care se plange de asta si are 520d, la fel cineva cu un 307 1.6hdi; cat despre motoarele Otto, bate campii , mi se incalzeste motorul de la Gorjului pana la Cora, ceea ce e destul de repede zic eu Vai ce ma amuz. megane dci, a4 tdi, astra cdti, tucson crdi( conduse de mine aprox 65.000 in total) toate sunt masini ce se incalzesc mai repede ca 1.6tdci. despre otto de la ford stiu de aici de pe forum. nu eu am experimentat si te poti certa cu ei.
-diverse racorduri intre unele furtune la motor sunt prost realizate astfel incat sunt unele scurgeri de ulei iar asta este valabil pentru 50% din toate masinile Ford Focus indiferent de motorizare - Iar face pe statisticianul, 50% e o cifra foarte mare; la mine, 3 Forduri, cam 100000km in total, nicio problema, probabil sunt in jumatatea cea buna
cu siguranta esti in jumatatea buna. la o intalnire a forumului ridicam capotele la toate ford focus si vom obesrva ca la minim 50% le curge uleiul din motor pe la diverse racorduri
-imbinarile de la interior nu sunt reusite - sa se urce intr un fiat, reanult, peugeot, kia; daca el compara ford cu masini premium (sh), nu e ok
nu compar cu premium. compar cu masinile mai scumpe ca focus adica octavia, golf, civic. nu facem ca in fabula "cainele si catelul". caut-o pe google si citeste-o. compar cu masinile din aceeasi clasa care cer un ban in plus (probabil stiu ei de ce il cer).
-vopseaua cat si lacul de deasupra vopselei sunt de proasta calitate - zgarieturile apar foarte usor, asta ma deranjeaza si pe mine, insa...exfoliere iti arat eu exfoliere la mine la masina. maine pun poze pe forum. daca mergi la o intalnire unde apar focusuri de peste 20.000 km vei vedea ca numeroase au lacul sau vopseaua exfoliata pe ici pe colo. si nu e de la pietre ci este defect de fabricatie.edit,362053 scrie:
fac un rezumat: producatorul ford nu a ales intamplator sa ceara mai putini bani pe masinile lor comparativ cu banii pe care ii cer VW, Honda si alti cativa.
Configureaza un Focus cu dotarile de pe un Civic si vezi unde ajungi. si merita un focus in fata unui civic ?
Vw stiu ca a avut probleme destul de mari cu costurile si timpii de productie pt Golf 5, de asta au si grabit aparitia unui noi model (la un pret inferior)
-
edit - 1nsane Member
- Mesaje: 1763
- Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: BMW 520xD G30