Am primit un mail cu pozele de mai jos si mi se par o adevarata revolutie.
SEE THROUGH TIRE Radical new tire design by Michelin. The next generation of tires. They had a pair at the Philadelphia car show. This is what great R&D will do, and just think of the impact on existing technology: A. no more air valves... B. no more air compressors at gas stations... C. no more repair kits... D. no more flats... These are actual pictures taken in the South Carolina plant of Michelin.
FiÅŸiere ataÅŸate
Ultima oară modificat de mirceamc pe 20 Ian 2009, 16:27, modificat 1 dată în total.
Motiv:Nu mai era de actualitate sondajul.
Re: Pneuri radical modificate-credeti ca sunt reale sau trucaje?
20 Ian 2009, 15:36
De ce sa fie trucate? S-au vazut inventii mult mai mari decat asta... Problema e ca arata ca dracu...gol, conform perceptiilor noastre, asa cum s-au format ele de cand eram mici copii si ne jucam cu masinute de plastic.
Re: Pneuri radical modificate-credeti ca sunt reale sau trucaje?
20 Ian 2009, 16:16
Îți dai seama ce se întâmplă dacă parchezi o mașină dotată cu așa ceva în Rahova ? Sau Sălăjan ? Încep cocalarii să-ți taie spițele cu foarfeca
Re: Pneuri radical modificate-credeti ca sunt reale sau trucaje?
20 Ian 2009, 16:25
Imi ce scuze celor care au apucat deja sa raspunda la sondaj - am modificat titlul si am renuntat la sondaj ca nu isi mai avea rostul.
Intr-adevar se pare ca sunt cat se poate de reale! Si spuneau ca au greutatea aproximativ egala cu cea a pneurilor actuale si ca vor inlocui pneurile conventionale in 10-15 ani - vezi filmuletul de mai jos.
Sa le vedem si in noroi si pietris cum se comporta??Eu sunt cam sceptic in privinta lor,adica in privinta rezistentei lor la drumurile noastre,comportamentului in cazul in care intri in noroi sau mergi pe pietris,apoi pretul lor cred ca va fi prohibitiv inca 10 ani de la lansarea pe piata.
nu prea cred ca, conteaza cum arata. cred ca varianta de productie va putea veni cu un "acoperamant" pt laterale, rezistent si flexibil; ca sa nu nise oripileze ochisorii si sa nu intre prafu la roata
Poate nu inteleg eu prea bine, dar nu vad care sunt marile avantaje ale pneurile astea. Poate doar pentru vehicule industriale sau militare, in rest... Eu cel putin nu mi as pune asa ceva pe masina,pentru ca arata hidos. Mai bine repar cate o pana la 7 ani, mai verific presiunea din cand in cand, etc
Cred ca la final o sa arate ca oricie anvelopa normala. Problema ii ca janta este mai mica si nu incape un disc de frana normal iar daca ar marii janta nu ar mai avea acelasi efect de atenuare a gropilor. Din film am vazut ca partea care apasa pe drum se misca stanga-dreapta fata de janta, asta nu este o problema?
NU se stie daca atingi cu janta in curbele mai stranse,tehnologia a evoluat.Dar oare amortizeaza mai bine decat cele normale si sunt pregatite chiar si pt drumurile noastre sau le-au facut astia doar pt circuit si sosele in adevaratul sens al cuvantului.
Re: Pneuri radical modificate-credeti ca sunt reale sau trucaje?
20 Ian 2009, 21:26
$1 scrie:$2ŽÈ›i dai seama ce se întâmplă dacă parchezi o maÈ™ină dotată cu aÈ™a ceva în Rahova ? Sau Sălăjan ? ÃŽncep cocalarii să-È›i taie spiÈ›ele cu foarfeca
Da matale unde stai in Bucuresti ????? Adica ce este Rahova ???? Eu din cite stiu " cocalarii " s-au mutat in centru ! Mai bine va ginditi ca asemnea pneuri pot fi folosite doar pe asfalt impecabil , nici vorba pt armata . Va ginditi ca daca se merge pe o strada de pamint cu noroi si intra o piatra intre acele spite s-a dus dracului si guma si roata si articulatia , directia .....Adica acum ne chinui sa echilibram rotile iar cu rotile respective va trebui sa oprim pe dreapta sa curatam spitele de mizerie , cum fac colcalarii intre " deste " ( stind pe bordura pietii Dorobanti !)
Without the air needed by conventional tires, Tweel still delivers pneumatic-like performance in weight-carrying capacity, ride comfort, and the ability to "envelope" road hazards.
I was excited to learn that the Tweel has been tested on a wheelchair and on military vehicles.
This was first shown at detroit 2005. It was never put into production because they did not want to spend all that money just to make a tire that only the military would buy. But then the Army armored its Humvees and they became too heavy for the tweel.
See more articles from The Capital Times (Madison, WI) A WHEEL OF FORTUNE STATE COMPANY DEVELOPING AIRLESS TIRE FOR ARMY HUMVEES.
$1 scrie:$2oi, romanii, stim sa ne dam cu parerea la toate...
Si crezi ca sintem chiar fraieri ???? Eu spuneam ca acum simtim orice roata dezechilibrata si un sofer normal nu pleaca la drum cu rotile strimbe !!!!! Ce vei face daca intre spitele respective se pune un guguloi de pamint , o piatra , zapada ....nu se modifica echilibrul rotii ????? Asta intrebam ! Adica din cind in cind tragem pe dreapta , luam un bat si curatam spitele ??? Cum vezi rezolvarea ??????
Ultima oară modificat de KomandantuR pe 21 Ian 2009, 13:22, modificat 1 dată în total.
Motiv:lasati 2-3 cuvinte din citat, nu e nevoie sa incarcam pagini inutil
$1 scrie:$2i eu am scris la fel. dar daca nu e atent..
E atent ! Eu am adus lamuriri referitor la ce se intimpla daca intra si ramine mizerie intre spite ! Despre imbracaminte ...greu ! La asemenea model ar cam anula efectul spitelor !
sunt curios cat de bine rezista la devierile laterale. De asemenea, oare cum se va face diferentierea dintre o astfel de "anvelopa" sport, mai ferma, si una normala, mai comoda.
Cred ca se schimba(in rau) radical aspectul masinii.Singurul avantaj e ca nu mai faci pana.Da la care pene am facut eu nu se merita si arata si urat cum am mai zis.
arata superb sant foarte usor de taiat cu cutitul.as fi foarte bucuros sa apara asa ceva pe piata le-as face cadou sefului meu sa i le pot taia zilnic. nu stiu cum ar rezista la greutati mari insa si cat de durabile ar fi.mie personal mi se par f fragile asa cum arata in poza.