Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
Răspunde

Re: Turbo vs. normal-aspirat

23 Ian 2009, 16:47

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ecit un 2,0 aspirat prefer un 2,0 tdci/tdi cum de altfel, in loc de 2,0tdci/tdi prefer un 2.0 turbo benzina.

Asta este evident pentru oricine. Dar daca, de exemplu, trebuie sa alegi intre un 1.4 turbo si un 1.8 aspirat?


depinde ce vreau sa fac cu el. daca merg 90% in oras cred ca aleg varianta 1,4 T. daca merg predominant extraurban atunci aleg 1.8 simplu. motoarele de cilindree mica consuma mult daca sunt alergate la viteze mari.

cum eu fac cam 1500 km lunar in BUC, atunci aleg 1,4 T.

dar in scurt timp vreau un 2,0 tfsi. motorul asta scoate 6.9 s la 100. cit un focus ST. 8-}

$1 scrie:$2um adica sa ma fac "gold" ?


@edit, la 500 de posturi pe forum devii "gold member" :-"

Re: Turbo vs. normal-aspirat

23 Ian 2009, 19:33

Prefer un benzinar turbo in fata unui Td sau benzinar aspirat,asta dpdv a performantelor.Diesel prefer ptr. consum,dar deocamdata prefer un benzinar aspirat ptr. fiabilitate si pret bun la achizitie.Astept sa vad motoarele turbo de la Ford.Nu prea se mai aud noutati despre 1.6T sau aveti voi informatii noi?Ar fi extraordinar 1.6T cu ~230nm si 150-160cp.Nu cred ca as avea nevoie de mai mult.Cred ca tot ce depaseste 150cp este un moft.Noi n-avem strazi ptr. masinile astea.Sper totusi sa scoata si Ford un 1.8 sau 2.0T.E foarte clar,aproape toti pe care-i intrebi vor raspunde ca prefera bT,doar cei care se tin de argumentul consumului mic vor raspunde diesel.Ptr. mine un factor important ar fi si pretul de achizitie nu tocmai mic la bT
Deci,pe scurt:bT=mai performant,dar b mpi/i mai fiabil(de asta sunt convins)

Re: Turbo vs. normal-aspirat

23 Ian 2009, 21:01

slabe sanse. daca este sa analizam ultimii 10 ani, ford europa nu prea stie sa faca motoare turbo diesel sau benzina
tot ce a introdus pe piata au fost fie motoare mazda, volvo sau psa.

Re: Turbo vs. normal-aspirat

23 Ian 2009, 21:11

$1 scrie:$2labe sanse. ford europa nu prea stie sa faca motoare daca este sa analizam ultimii 10 ani.

tot ce a introdus pe piata au fost fie motoare mazda, volvo sau psa.

Poate ca acel 1.6T,despre care se vorbeste este motorul PSA-BMW,care are performantele motorului anuntat de Ford.Nu prea ma intereseaza de unde-l procura,mai mult ma-ntereseaza
cand il vor introduce.As vrea neaparat un Mondeo benzina.
Daca nu apuc sa cumpar un benzinar aspirat,asta e.Ma voi conforma trendului si voi cumpara Turbobenzina. :)) :D

Re: Turbo vs. normal-aspirat

23 Ian 2009, 22:46

nu cred ca e vorba de motorul PSA ..cred ca e dezvoltat de ei:

http://www.automarket.ro/stiri/viitorul ... 17859.html

Re: Turbo vs. normal-aspirat

24 Ian 2009, 04:55

$1 scrie:$2
ar fi interesant de vazut o fisa dyno a motorului de 2.0 L de la audi. sunt curios daca pastreaza aceeasi putere intre 4300-6000 rpm. cam greu de crezut.
.


pastreaza , pt ca motorul la care te referi tu este gatuit sa nu dezvolte mai mult de 211cp
acelasi motor de doi litri dezvolta pe TT 272 cp@ 6000 ture.
pt a4 , l-au gatuit la 211 cp si au reusit astfel sa-i obtina putera maxima de 211 cp inca de la 4300 ture si a fost simplu sa pastreze aceasta putere pana la 6000 ture.

sunt sigur ca daca se masoara pe dino motorul lui TT care are la 6000 ture 272 cp, la 4300 ture, acest motor are 211 cp.

Re: Turbo vs. normal-aspirat

24 Ian 2009, 14:38

Motorul de pe TTS are o turbina mai mare, ca si la S3; nu au gatuit nimic la A4

Re: Turbo vs. normal-aspirat

20 Iun 2009, 13:25

http://carscoop.blogspot.com/2009/06/vw ... ne-of.html
Răspunde