Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
16 Sep 2008, 14:55
"Politica asta nu e numai la Ford. si la Peugeot e la fel"
la peugeot , cel putin la hdi , revizia se face din 20k km in 20 .
@ilieflorin : cand iti iei un sh de afara care a trecut de prima "tinerete" (30-40-50 de mii) nu stiu cat mai merita sa faci reviziile la ford . le faci la un service no name (pana la urma cam orice stie sa schimbe un ulei si un filtru) cu piesele tale (luate de la forcar de ex) si iesi mai ieftin . a cam trecut timpu problemelor care ar fi putut aparea pe garantie si daca nimic nu s`a prajit inseamna ca ai noroc si ai dat peste o masina rezistenta . ideea cu sh`u e sa bagi bani putini + pret de achizitie mic. cel putin asa vad eu situatia
16 Sep 2008, 14:59
$1 scrie:$2quot;Politica asta nu e numai la Ford. si la Peugeot e la fel"
la peugeot , cel putin la hdi , revizia se face din 20k km in 20 .
Absolut, ba chiar se ofera intervale de "semirevizie" de 5-7500 km...
Ia arunca un ochi aici:
http://4-cars.ro/Articol.aspx?id=39&tit ... le-PeugeotLE: Inca ceva interesant:
http://forum.softpedia.com/lofiversion/ ... 05482.html
16 Sep 2008, 15:55
am un prieten cu 206 ... la 10k km a fost o verificare gen "revizie gratuita de 2500km" cum e la ford ... reviziile le face din 20 in 20 (1.4hdi 70cp) si prima (20k km) l`a costat app 300ron ...
am citit ce era pe link`urile postate si inclin sa cred varianta mea nu de alta da am fost cu baiatu respectiv in service la revizie...a intrebat cand trebuie sa vina pt urmatoarea revizie si a primit raspuns : "la 40k km" ...
am si o prietena , de data asta , cu un 406 coupe pininfarina 2003 2.0 sau 2.2hdi aprox 140cp ... cand face reviziile ? din 20 in 20k km ...
prefer "experientele" reale cand postez decat un simplu click pe google.ro
16 Sep 2008, 16:31
$1 scrie:$2prefer "experientele" reale cand postez decat un simplu click pe google.ro

OK, pentru tine sa zicem ca sunt reale, provin direct de la cunoscuti.
Dar pentru cel care a intrebat nu este opinia ta similara celor aflate cu google???
16 Sep 2008, 17:40

e opinia mea , nu a lu` google.ro
16 Sep 2008, 17:45
$1 scrie:$2)) e opinia mea , nu a lu` google.ro

Ba sa avem pardon, va ajunge si ea tot pe google...
Si daca va cauta cineva maine informatii si le va gasi pe ale tale ii vei spune la fel "Da-i incolo pe aia de la Google, EU detin adevarul absolut...???
16 Sep 2008, 18:15
repet , cand postez caut sa scriu informatii obtinute din experiente personale , ale mele sau ale prietenilor ... daca nu stiu ceva , nu caut pe google si nu postez ... n`am interes sa fac nr mare de posturi ci doar sa aduc ceva constructiv ... oricum e offtopic pe ultimele posturi , respectiv discutia despre pgt , si cred ca mai util era un link gen :
http://www.clubpeugeot.ro/site/index.ph ... &Itemid=72(fara nicio aluzie de reclama la alt forum)
07 Dec 2008, 16:19
o intrebare poate stupida pentru unii, vreau sa-mi pun anvelope de iarna pe un focus 2008, tre sa ma duc la service autorizat ca sa nu imi pierd garantia,sau pot linistit sa merg in alta parte? merci
07 Dec 2008, 16:32
nu trebuie sa mergi la service ford , decat daca ai buzunarele prea stramte si te incomodeaza cateva bancnote ... la ford vei da 100-200 ron pt operatiune , la un service oarecare 60-80 ... asta include jantat/dejantat , echilibrare pt fiecare roata ...
mergi fara grija la orice service sau vulcanizare
15 Dec 2008, 00:12
$1 scrie:$2@VIPER & ceilalti: io inteleg pozitia "nu va acceptam cu piesele dvs, chiar daca sunt originale" - daca as avea un restaurant, nu as accepta sa vina clientu cu halca de carne luata de la METRO, chiar daca tot de acolo iau si eu, ca sa ii fac o friptura
Stiu ca e mai vechi postul acesta, insa acum cautam ceva informatii legate de garantie si am parcurs tot topicul si nu sunt de acord cu afirmatia asta

.
Analogia asta pare ok, insa diferenta intre un restaurant si un service Ford, este ca nu esti obligat sa mergi la acelasi restaurant cand ti-e foame.
La Ford, ca sa pastrezi garantia, esti obligat sa mergi la dealerii autorizati Ford. De aici si problemele, pentru ca ne obliga sa si cumparam foarte scump piesele inlocuite.
In plus, daca retin din alt topic, ROMCAR(importatorul) a raspuns unui coleg de pe forum cum ca ai avea voie sa vii cu piese originale cumparate din alta parte. Sunt curios ce s-ar intampla daca ai merge la revizie la Colina cu piese cumparate de la BDT. Ce ar mai zice?
14 Ian 2009, 22:05
Intrebari pentru deceneu:
1. care este uzura normala la un furtun de combustibil (retur)?
2. care este diferenta intre lampi si faruri?
Multumesc anticipat!
23 Ian 2009, 13:00
$1 scrie:$2ntrebari pentru deceneu:
1. care este uzura normala la un furtun de combustibil (retur)?
2. care este diferenta intre lampi si faruri?
Multumesc anticipat!
1. In primii doi ani de garantie, dealerul in cauza este obligat sa iti dea garantie (asta in conditiile in care ai reviziile facute la timp - anual sai din 15 in 15 mii km)
2. Farurile sunt in fata iar lampile in spate
Bafta
23 Ian 2009, 17:06
Multumesc pentru raspuns, badkid.
Mai am de intrebat ceva: in garantia extinsa, ca aici se incadreaza masina acum, scrie ca nu sunt acoperite farurile, lampile nu sunt trecute nicaieri cum ca nu ar fi acoperite. Ale noastre, cum vine anotimpul umed, fac condens. Au fost schimbate in garantie o data, dar a doua oara refuza sa le mai schimbe pe motivul ca am intrat in garantia extinsa si nu sunt acoperite, desi ele, in continuare, fac condens. Eu ce sa mai cred? Un reprezentant Romcar imi spune ca sunt faruri si din cauza asta nu sunt acoperite de garantie. Tu ce parere ai vis-a-vis de aceasta problema?
24 Ian 2009, 10:39
$1 scrie:$2ord acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa
Daca totusi un dealer din afara tarii v-ar solicita totusi plata lucrarii,dupa efectuarea platii solicitati factura pe care sa fie trecute datele dvssi ale masinii dvs.Pe baza acestei facturi veti putea recupera contravaloarea lucrarii delaorice dealer,dupa revenirea in tara.
Conditii pentru acordarea garantiei:
-vehiculul trebuie sa fie servizat conform recomandarilor din Planul de Service Fod de catre un dealer autorizat( se accepta depasirea intervalului dintre revizii cu maxim1500 de km /30 de zile)
ATENTIE : LA 2500 DE KM SE FACE O VERIFICARE ,NU ESTE CONSIDERATA REVIZIE
Prima revizie se face la 15.000 de km sau 1 an de zile care se atinge prima respectiv 25000 km pentru utilitare.
-vehiculul nu trebuie sa fi fost neglijat,folosit in mod incorect,modificat sau utilizat pentru curse sau raliuri
-greutatile specifice ale vehicului nu trebuie sa fi fist depasite
-vehiculul trebuie adus in service in termen de maxim7 zile de data aparitiei unei defectiuni
GARANTIA NU ACOPERA
-montarea pieselor neautorizate
-ajustarile de rutina sau inlocuirile firesti ale consumabilelor (uleiuri ,lichide ,bujii,filtre)sau componente de uzura si de intretinere ( cum ar fi materiale de frictiune ale franelor si ambreiajului , tobelede esapament , lamelede stergator)
Acestea sunt acoperite de garantie in cazul in care inlocuirea este rezultatul unui defect initial de productie sau de material.
-anvelopele acestea fiind acoperite depolitica proprie de garantie a producatorului acesteia.
Dealerul dvs va va ajuta sa inaintati orice reclamatie referitoare la anvelope
-suprafata vitrata in primii 1500 km rulati
-uzura normala a componentelor ( in special suspensia)
EX un rulment nu mai poate fi acordat in garantie la 70000 de km se considera uzura normala
Componentele de la suspensie se acorda pe garantie pana la un anumit nr de km.
Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior
Cu toata stima , dar aceste conditii de revizie si garantie sunt depasite , si in cazul meu , nu stiu daca ai citit postul meu ....incerc sa iti explic in cateva cuvinte :
am achizitionat un Ford Fiesta ST in decembrie 22 -2008 , rulaj 980km , an fabricatie 2006 , prima inmatriculare august 2007 , masina de showroom , am fost la reprezentanta Ford sa intreb de garantie , am primit acelasi raspuns ..........masina nu are garantie , deoarece nu are minim 2 revizii , lucrez si eu in domeniul auto de foarte mult timp , am crescut si mi-am petrecut copilaria in masina de raliu a tatalui meu , acasa asta fac la job tot de auto ma ocup , o masina la 980 km ( nouasuteoptzecidekm) .....nu poate avea 2 revizii , nu ai ce sa schimbi la km astia , dar POATE TREBUIE SA PLATESTI PENTRU NIMIC , ca sa ai o garantie !!!!
Cu scuzele de rigoare , dar mi se pare cea mai mare cacanarie !!!
plus scorurile pentru piese si manopera , noroc cu piata aftermarket , piesele originale nu mai sunt ca acum 20 de ani , tabla e fabricata in Turcia , subansamble in Cehia , si lista poate continua , faptul ca vin ambalate frumos cu inscrisul Piese de Origine , nu justifica pretul comparatic cu o piesa aftermarket ,
24 Ian 2009, 10:43
in ce priveste Reprezentanta , spunea cineva de Peugeot , am trait-o pe pielea mea cu Peugeot , cu multi ani in urma am fost cu o masina care are istorie grea in spate , participari in Dakar , etc .......am primit un raspuns foarte dezgustator la acea vreme " ne pare rau , nu reparam relicve ".......domnilor , o masina noua .....nu se compara cu o masina cu istorie , chiar daca la momentul actual are cea mai noua tehnologie !!!!!
24 Ian 2009, 10:44
in ce priveste Reprezentanta , spunea cineva de Peugeot , am trait-o pe pielea mea cu Peugeot , cu multi ani in urma am fost cu o masina care are istorie grea in spate , participari in Dakar , etc .......am primit un raspuns foarte dezgustator la acea vreme " ne pare rau , nu reparam relicve ".......domnilor , o masina noua .....nu se compara cu o masina cu istorie , chiar daca la momentul actual are cea mai noua tehnologie !!!!!
24 Ian 2009, 14:43
$1 scrie:$2ultumesc pentru raspuns, badkid.
Mai am de intrebat ceva: in garantia extinsa, ca aici se incadreaza masina acum, scrie ca nu sunt acoperite farurile, lampile nu sunt trecute nicaieri cum ca nu ar fi acoperite. Ale noastre, cum vine anotimpul umed, fac condens. Au fost schimbate in garantie o data, dar a doua oara refuza sa le mai schimbe pe motivul ca am intrat in garantia extinsa si nu sunt acoperite, desi ele, in continuare, fac condens. Eu ce sa mai cred? Un reprezentant Romcar imi spune ca sunt faruri si din cauza asta nu sunt acoperite de garantie. Tu ce parere ai vis-a-vis de aceasta problema?
Daca au fost schimbate in garantie normala (primii doi ani) exista posibilitatea ca respectivul reper sa intre sub incidenta "garantie piesa" iar garantia asta o da tot FORD. Daca nu indeplineste aceasta conditie, du-te la dealer si spune-le sa faca o cerere de aprobare catre importator. Nu spune dealerul de piesa se schimba in garantie extinsa ci importatorul (Romcar SRL) pt ca acest importator suporta toate cheltuielile.
Numai bine
24 Ian 2009, 15:56
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ord acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa
Daca totusi un dealer din afara tarii v-ar solicita totusi plata lucrarii,dupa efectuarea platii solicitati factura pe care sa fie trecute datele dvssi ale masinii dvs.Pe baza acestei facturi veti putea recupera contravaloarea lucrarii delaorice dealer,dupa revenirea in tara.
Conditii pentru acordarea garantiei:
-vehiculul trebuie sa fie servizat conform recomandarilor din Planul de Service Fod de catre un dealer autorizat( se accepta depasirea intervalului dintre revizii cu maxim1500 de km /30 de zile)
ATENTIE : LA 2500 DE KM SE FACE O VERIFICARE ,NU ESTE CONSIDERATA REVIZIE
Prima revizie se face la 15.000 de km sau 1 an de zile care se atinge prima respectiv 25000 km pentru utilitare.
-vehiculul nu trebuie sa fi fost neglijat,folosit in mod incorect,modificat sau utilizat pentru curse sau raliuri
-greutatile specifice ale vehicului nu trebuie sa fi fist depasite
-vehiculul trebuie adus in service in termen de maxim7 zile de data aparitiei unei defectiuni
GARANTIA NU ACOPERA
-montarea pieselor neautorizate
-ajustarile de rutina sau inlocuirile firesti ale consumabilelor (uleiuri ,lichide ,bujii,filtre)sau componente de uzura si de intretinere ( cum ar fi materiale de frictiune ale franelor si ambreiajului , tobelede esapament , lamelede stergator)
Acestea sunt acoperite de garantie in cazul in care inlocuirea este rezultatul unui defect initial de productie sau de material.
-anvelopele acestea fiind acoperite depolitica proprie de garantie a producatorului acesteia.
Dealerul dvs va va ajuta sa inaintati orice reclamatie referitoare la anvelope
-suprafata vitrata in primii 1500 km rulati
-uzura normala a componentelor ( in special suspensia)
EX un rulment nu mai poate fi acordat in garantie la 70000 de km se considera uzura normala
Componentele de la suspensie se acorda pe garantie pana la un anumit nr de km.
Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior
Cu toata stima , dar aceste conditii de revizie si garantie sunt depasite , si in cazul meu , nu stiu daca ai citit postul meu ....incerc sa iti explic in cateva cuvinte :
am achizitionat un Ford Fiesta ST in decembrie 22 -2008 , rulaj 980km , an fabricatie 2006 , prima inmatriculare august 2007 , masina de showroom , am fost la reprezentanta Ford sa intreb de garantie , am primit acelasi raspuns ..........masina nu are garantie , deoarece nu are minim 2 revizii , lucrez si eu in domeniul auto de foarte mult timp , am crescut si mi-am petrecut copilaria in masina de raliu a tatalui meu , acasa asta fac la job tot de auto ma ocup , o masina la 980 km ( nouasuteoptzecidekm) .....nu poate avea 2 revizii , nu ai ce sa schimbi la km astia , dar POATE TREBUIE SA PLATESTI PENTRU NIMIC , ca sa ai o garantie !!!!
Cu scuzele de rigoare , dar mi se pare cea mai mare cacanarie !!!
plus scorurile pentru piese si manopera , noroc cu piata aftermarket , piesele originale nu mai sunt ca acum 20 de ani , tabla e fabricata in Turcia , subansamble in Cehia , si lista poate continua , faptul ca vin ambalate frumos cu inscrisul Piese de Origine , nu justifica pretul comparatic cu o piesa aftermarket ,

Daca ti se pare su nu o cacanarie, afla te rog, ca astea sunt niste reguli impuse de FORD. Daca tu crezi ca lucrarea in garantie normala sau extinsa (piese si manopera) este suportata de dealer, te inseli amarnic. Dealerul nu face nimic gratis (doar auto companie proprii). Daca auto e in garantie normala lucrearea e platita de FORD, care cere la comanda de garantie copii dupa acel ghid de service cu stampilele. Nu e in regula.....nu plateste lucrearea iar dealerul ramane cu o gaurica in buget. Daca tu ai fost "berbec" si ai uitat sa vii la revizie......suporti consecintele.
Dupa cum te caracterizezi, lucrezi in domeniul auto, si ar trebui sa stii ca uleiul in bidon are un termen de garantie, iar odata pus in motor, dupa un timp, isi pierde din proprietati. (vascozitate, onctuozitate, etc).
La partea cu preturile.......ai perfecta dreptate, dar nu te obliga nimeni sa cumperi piesele de la reprezentanta, poti venii cu ele "la pachet" si totul se rezolva foarte simplu.
Nu incerc sa tin cu ursul, dar ganditi-va ca la mijloc este pana la urma o afacere, iar orice patron vrea sa iasa "pe plus" la sfarsit de an.
Va mai astept cu intrebari.
O zi FORDmidabila!
27 Ian 2009, 14:02
Badkid, importatorul Romcar a zis ca garantia la piese tine pana expira garantia masinii, cei primii 2 ani. Adica au fost cateva luni, in cazul nostru. Acum, dupa parerea lor, ar trebui sa le schimbam pe banii nostri in fiecare primavara si toamna, desi este clar un viciu de fabricatie!
27 Ian 2009, 20:53
$1 scrie:$2adkid, importatorul Romcar a zis ca garantia la piese tine pana expira garantia masinii, cei primii 2 ani. Adica au fost cateva luni, in cazul nostru. Acum, dupa parerea lor, ar trebui sa le schimbam pe banii nostri in fiecare primavara si toamna, desi este clar un viciu de fabricatie!
Nu cred ca sunteti informati complet asa ca o sa va fac eu o scurta prezentare. Orice auto ford (mai putin transit + transit connect) are 4 ani garantie. Primii 2 ani este garantia oferita de FORD, iar urmatorii 2 ani (extinsa) este oferita de Romcar SRL(importator). Adica, daca ai cumparat un ford din alta tara, respectiva masina are doar 2 ani garantie pe tot teritoriul europei. Daca ai cumparat masina din Romania ai 2 ani gar normala (pe tot teritoriul Europei) si inca 2 ani extinsa DOAR pe teritoriul Romaniei.
Trebuie sa intelegeti ca in primii 2 ani lucrearea este platita de FORD (orice dealer este platit de ford ca schimba o piesa la o masina in gar normala) iar in urmatorii 2 lucrearea e platita de importator. Ca sa fie platita de importator dealerul in cauza face o cerere de aprobare catre importator, iar piesa in cauza este inlocuita doar in urma aprobarii.
Numai bine
14 Feb 2009, 00:48
$1 scrie:$2una Ziua Deceneu,
Am si eu o intrebare pentru tine.
Poti sa-mi spui de ce in Romania reviziile sunt la 2.500; 15.000 ; 30.000 samd din 15.000 in 15.000 km, iar in restul europei reviziile incep la 7.500; 20.000; 40.000 samd din 20.000 in 20.000 km?
Multumesc.
14 Feb 2009, 01:29
SAL
Am revenit din nou dupa o lunga absenta
Raspuns pentru ricirici :atat farurile cat si lampile nu se acorda in GE ,
Pentru conducta nu exista o limita de km in care poate fi considerata uzata.
In primii 2 ani se poate schimba orice piesa daca se constata ca este un defect de material sau de fabricatie ,cu conditia sa ai revziile la zi.
In GE elementele de plastic,furtune cauciuc ,garnituri sunt excluse
Raspuns pentru antonio 74
Reviziile se fac din 15.000 in 15.000 sau la un an de zile care este atinsa prima. Trimite te rog seria de sasiu sa vad exact data inceperii garantiei.
Daca face un an trebuie sa faci revizie ( schimb de ulei si filtru de ulei) si verificare caroserie la un an. Nu a fost rea intentie ci doar acea persoana a respectat o regula data de altii.
Explica sa inteleg mai bine :tu ai cumparat masina cu 980 km sau ai facut tu acesti km?
Daca mai aveti intrebari nu ezitati.
O zi buna
14 Feb 2009, 13:13
concluzia:
-socotiti citi bani bagati in revizii raportat la citi bani costa de fapt revizia altundeva decit ford.
-apoi ginditi-va care este probabilitatea sa vi se strice ceva la masina si ford sa accepte sa o repare pe garantie aici in Romania.
-luati inconsiderare ca trebuie serviceul ford tre sa iasa pe plus si evident voi (noi )pe minus.
Eu personal cred ca o sa renunt sa le mai permit sa isi bata joc de mine pe banii mei.cu riscul sa platesc eventualele probleme aparute in garantie.
15 Feb 2009, 01:38
transitul meu a fost scos din garanţie din cauză că am depăşit limita de timp. ok, nu am ştiut, dar nici nu am fost informat cu precizie de firma (BDT) care mi-a vândut maşina. de aici trag concluzia că au făcut-o deliberat...
fratele meu lucrează în asigurări şi-şi avertizează în permanenţă clienţii asupra aspectelor negative din poliţele ce le încheie şi-i sună cu 2-3 zile înainte de expirarea acestora aşa încât să nu existe discuţii dacă se întâmplă vreun necaz la o zi două de la expirare şi clientul nu mai are acoperire... o să-mi ziceţi că face treaba asta pentru comision. da! de acord, dar când eşti cinstit şi corect vinzi mai mult şi exact asta apreciază clienţii...
ce-l costa pe ăla de la BDT să-mi dea un mail la firmă să mă avertizeze că ies din garanţie?...
BDT avea ora de service vreo 24 de euroi astă vară de parcă reparau Boeinguri...
lăsând la o parte jigodismul angajaţilor care ţin cu ursul în loc de client întreb de ce sunt scos din garanţie când cedează nişte pompe (ambreiaj şi vacuum) la 35.000 km...
de ce, dacă m-aş fi prezentat cu maşina cu 2-3 zile înainte era altă situaţie?
în fine...
sun după piese pe colo, pe colo... găsesc originale la bani grei sau aftermarket la 1/3 de preţ... mă gândesc să iau ieftine că dacă alea originale ţin 35.000 km, cât de proaste pot să fie alea aftermarket?
vorbesc la service pe chitila la Neste Automotive să mi le monteze, mai ales că voiam şi ITP-ul, mă gândeam să le fac pe toate acolo. ofertă mare 16 euro ora!
nu, nene! nu se poate executa reparaţia decât cu piese originale că aşa le cere Ford.
sau să mă duc la ei şi să comande ei piese aftremarket...
mafie, teteo!
cunosc mecanici bunicei care râd de scorurile şi legile serviceurilor, au lucrat acolo, ştiu ce zic... de ce să nu mă leg de astfel de oameni care au o oarecare reputaţie şi înţeleg să-ţi dea garanţia lucrului bine făcut şi să mă duc la scrobiţii ăia care se uită prin tine şi caută cu orice chip să te evite? sau să te dea la o parte definitiv... te pupă-n bot doar când ai cash-ul sau OP-ul pe tine! pe urmă poţi să mori...
de ce să mai luăm maşini de la dealerii români când suntem trataţi ca nişte dobitoci păcăliţi?
de ce nu luăm din Jărmania maşini la 100.000km, sau mai puţin, care sunt mai "noi" ca cele luate la 0 km din romanica?
garanţia la noi în loc să fie un serviciu ca la restaurant e ca o anchetă la miliţie cu lampa-n ochi! trebuie să fii atent ce răspunsuri dai că altfel, pe lângă că eşti scos din garanţie, te mai trezeşti că eşti şi dator
29 Mai 2009, 15:08
Buna ziua,
O intrebare la care orice s-a gasit in aceasta situatie este rugat sa aduca informatii.
Este posibila transferarea garantiei in cazul schimbarii proprietarului ? Daca da, care este procedura, trebuie facuta o vizita la dealer-ul de unde a fost achizitionata masina ? Trebuie modificate sau redactate documente ?
Sunt multe anunturi in prezent de masini SH aflate inca in perioada de garantie. Dar nimeni nu explica daca este si posibil ca noul proprietar sa beneficieze de garantie.
Multumesc frumos.
29 Mai 2009, 18:40
Scrie in manualul de service ca garantia se transfera proprietarului.
Important este sa aiba reviziile facute la timp si unde trebuie, ca altfel nu mai intra in garantie.
30 Mai 2009, 14:25
Multumesc pentru raspuns !
14 Aug 2009, 00:05
@decenu tot nu ne-ai spus garantia pe sisteme!
18 Aug 2009, 08:25
salut toti posesorilor de ford, sunt nou pe acest site, si, ca si voi, am achizitionat un ford focus, noul focus, 1.8tdci trend cu trend plus.
ce intrebare as avea, acum am cu masina 13.000km, si bineinteles ca deja am impresia ca sunt anumite neregului la partea de suspensie a masinii, mai precis la denivelari nu foarte mari am impresia ca bate toata fata, plus ca atunci cand schimb vitezele se aude fier pe fier, ca si cum ar fi un tampon sau ceva de genul.. intrebarea este daca aceste probleme se rezolva pe garantie, din mom ce am garantie extinsa de 4 ani...
multumesc frumos si astept raspuns
23 Aug 2009, 09:48
$1 scrie:$2Daca face un an trebuie sa faci si verificare caroserie.
Asta trebuie sa le spun eu, sau este obligatia lor.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.