mersi de ajutor...chiar incercam mai de mult sa vad ce se poate face in privinta arderi complete a HH0...pt ca asta iese de la hidro si prin ardere nu reactioneaza decat un atom de h cu unul de oxigen...ramanand un atom de h liber,presupun asta ardere perfecta,desi...insa daca in amestecul acestui gaz de hidro ar intra si o parte de aer,dupa cum zice chimia...in mod normal si celalalt atom de h reactioneaza

...insa tot chimia zice ca aerul mai contine si azot,bioxid ce carbon,si alte gaze in cantitate mai mica,din cate stiu io,la temperatura mare azotul cu excesul de O2din aer da oxid de azot...gaz destul d nefast

banuiesc totusi ca chiar si asa,gazele rezultate din ardere nu sunt mai poluante decat clasice arederi benzinaaer sau motorinaear.
treaba cu zepelinu

mda o stiam de mult si in mod normal ca tin cont de ea,deaici rezulta ca sub niki o forma nu stochez hidrogen sau oxigen pe undeva,adica mai bine zis incerc pe cat posibil producerea hho i timp real pt ardere...recunosc ca daca accelerez motorul repede si la valori mari se opreste...efectul de hidro avand un delay fata de momentul de accelerare...tocmai asta vbeam data trecuta.
in ceea ce priveste siguranta in exploatare cat si hazardul celor cu care imi bat capu la motorul ala treaba sta asa ...se lucreaza doar in atmosfera deschisa...orice pierdere de gaze nu se acumuleaza si nu poate avea efecte nefaste,dealtel un compus chimic de genu HHO se poate aprinde in 2 situati:
1.se gaseste in amestec intro incinta,supusa unui arc electric,administrarea unei arderi secundare..ect
2.gazul se gaseste intro incinta iar daca la un momemt dat se depaseste temperatura critica adica temp de aprindere...