Ce ati alege? (Fiesta 1.3i vs. 1.4 TDCi)
Dintre:
1. FORD FIESTA HATCHBACK 1,4 D 70CP, dec 2003, 102 000km, Bucuresti, 1400cmc. Dotari: CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
DETINE CARTE SERVICE CU TOATE REVIZIILE LA ZI - DISTRIBUTIA SCHIMBATA LA 90.000KM, ISTORIC REVIZII PENTRU FIECARE REVIZIE FACUTA. CONSUM INTERN 6L/100KM, EXTERN 4-4,5L/100KM. ABS,PARBRIZ INCALZIT
Masina a fost a unei firme si trebuie schimbat farul stang + bara.
2. FORD FIESTA HATCHBACK 1,3 I 70CP, dec 2004, 79 500km, 1289cmc, Buzau. Dotari:EURO 4; CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 4 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
MASINA ESTE IN STARE PERFECTA DE FUNCTIONARE,CONSUM REDUS 5%
Masina a fost proprietea unui cetatean din acel judet.
   
Am condus ambele masini. La cea diesel nu am avut probleme(mentionez ca sunt incepator - 1400 km, toti facuti pe diesel), iar la cea pe benzina mi s-a parut ca se apasau ambreiajul si frana mai greu fata de ceea ce eram eu obisnuit, dar poate asa e normal.
Am inteles ca la 90 000 de km trebuie efectuata o revizie. Cat ar costa?
Multumesc anticipat!
PS: Mentionez ca pretul este la fel pt ambele modele
			
		1. FORD FIESTA HATCHBACK 1,4 D 70CP, dec 2003, 102 000km, Bucuresti, 1400cmc. Dotari: CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 2 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; PROIECTOARE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
DETINE CARTE SERVICE CU TOATE REVIZIILE LA ZI - DISTRIBUTIA SCHIMBATA LA 90.000KM, ISTORIC REVIZII PENTRU FIECARE REVIZIE FACUTA. CONSUM INTERN 6L/100KM, EXTERN 4-4,5L/100KM. ABS,PARBRIZ INCALZIT
Masina a fost a unei firme si trebuie schimbat farul stang + bara.
2. FORD FIESTA HATCHBACK 1,3 I 70CP, dec 2004, 79 500km, 1289cmc, Buzau. Dotari:EURO 4; CUTIE MANUALA 5+1; GEAMURI ELECTRICE FATA; OGLINZI INCALZITE; SERVO-DIRECTIE; 4 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
MASINA ESTE IN STARE PERFECTA DE FUNCTIONARE,CONSUM REDUS 5%
Masina a fost proprietea unui cetatean din acel judet.
Am condus ambele masini. La cea diesel nu am avut probleme(mentionez ca sunt incepator - 1400 km, toti facuti pe diesel), iar la cea pe benzina mi s-a parut ca se apasau ambreiajul si frana mai greu fata de ceea ce eram eu obisnuit, dar poate asa e normal.
Am inteles ca la 90 000 de km trebuie efectuata o revizie. Cat ar costa?
Multumesc anticipat!
PS: Mentionez ca pretul este la fel pt ambele modele
- recrutul
 - Incepator
 - Mesaje: 1
 - Membru din: 04 Mar 2009, 00:12
 - Maşina: Renault Symbol
 
 a mea e 1.4 80cp si imi ia 6,5 cam la drum lung....in oras nu mai zic 
...ca si in alte topic-uri cel mai bun e test drive cu ambele masini si care iti place mai mult aia e masina perfect indiferent ca e diesel sau benzinara
 cred ca le confunzi cu coreenele (Hyundai, Kia etc). Japoneze inseamna in principal Honda si Toyota, Nissan nu mai este de mult decit un Renault cu ambitii de japoneza. Ar mai ramine Mitsubishi dar si ala e cu infuzii VAG...