Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
03 Oct 2008, 13:11
Nașpa
03 Oct 2008, 14:12
pareile sunt impartite ... ca intotdeauna
03 Oct 2008, 14:24
EU am experienta neplacuta cu filtrele sport,cand am luat masina imi consuma 1L la 8000km,acum dupa vreo 10-15k km cu filtru sport am litrul si 2000km.Am pus filtrul original la loc in cutiuta lui si am trecut la ulei 10w40.Cam asta este situatia...nu stiu daca este 100% din cauza filtrului sau daca are si gpl ceva de spus aici,cert este ca imi papa ulei.
05 Oct 2008, 12:57
eu am k&n de aprox 7.000km nu am nicio problema!
atata timp cat il curatati la 10.000km si schimbati si uleiul si celelalte consumabile la 10.000km eu personal cred ca nu e niciun pericol pentru motor!
06 Oct 2008, 09:33
si eu am avut filtru sport si am renuntat la el, la diesel oricum diferenta nu prea e... mai sigur e cel in cutia orginala, prea multa mizerie in bucuresti.
08 Noi 2008, 21:31
vorbitzi numai prosti sincer frateie suntetzi ca turma daca zice unu o prostie toti datzi din cap si aprobatzi.interesatziva inainte sa deschidetzi gura K&N are in spate ani de cercetari si sunt sustinutzi de marci cu prestigiu in constructia de automobile, motociclete barci cu motor etc.tot ce are motor.vreau sa va informez ca filtrele k&n sunt des intalnite pe masinile de raliu stiu sigur ca subaru are contract cu ei.si daca voi intanitzi mai mult praf pe strazile din bucuresti de cat pe traseele din argentina sau mexic pe cae alearga masinile de rali ......eu am un filtru sport K&N CARE ARE DEJA 20000 este garantat de producator 1 milion de mile dupa 100.000 necesita curatare sunt foarte multumit chiar daca a costat o groaza de bani.
08 Noi 2008, 23:08
$1 scrie:$2orbitzi numai prosti sincer frateie suntetzi ca turma daca zice unu o prostie toti datzi din cap si aprobatzi.interesatziva inainte sa deschidetzi gura K&N are in spate ani de cercetari si sunt sustinutzi de marci cu prestigiu in constructia de automobile, motociclete barci cu motor etc.tot ce are motor.vreau sa va informez ca filtrele k&n sunt des intalnite pe masinile de raliu stiu sigur ca subaru are contract cu ei.si daca voi intanitzi mai mult praf pe strazile din bucuresti de cat pe traseele din argentina sau mexic pe cae alearga masinile de rali ......eu am un filtru sport K&N CARE ARE DEJA 20000 este garantat de producator 1 milion de mile dupa 100.000 necesita curatare sunt foarte multumit chiar daca a costat o groaza de bani.
mdea, usor sa iei o stire negativa
am filtrul de aer sport de cateva luni, absolut nici o problema
Da, destul de mult praf in BUC dar filtrul se curata, consumul s-a marit un pic jenant de putin. va asigur ca nu este ceva care sa te supere.
De cand am filtrul am observat urca in ture mai bine, mai mult aer ,
Nu am mai mers cu aerul conditionat la drum lung decand am filtrul , in bucuresti in zilele astea vreau sa spun ca interiorul masinii se incalzeste mult mai repede , ajung daca merg destul de mult cu 80 la ora sa imi fie extrem de cald
Nu am nimic inpotriva filtrului, il folosesc il continuare, il voi folosi , ma bate gandul sa il pe cel conic acum.
09 Noi 2008, 00:57
$1 scrie:$2orbitzi numai prosti sincer frateie suntetzi ca turma daca zice unu o prostie toti datzi din cap si aprobatzi.interesatziva inainte sa deschidetzi gura K&N are in spate ani de cercetari si sunt sustinutzi de marci cu prestigiu in constructia de automobile, motociclete barci cu motor etc.tot ce are motor.vreau sa va informez ca filtrele k&n sunt des intalnite pe masinile de raliu stiu sigur ca subaru are contract cu ei.si daca voi intanitzi mai mult praf pe strazile din bucuresti de cat pe traseele din argentina sau mexic pe cae alearga masinile de rali ......eu am un filtru sport K&N CARE ARE DEJA 20000 este garantat de producator 1 milion de mile dupa 100.000 necesita curatare sunt foarte multumit chiar daca a costat o groaza de bani.
pai ce exemplu dai si tu. pai aia alearga in raliuri. nu le pasa daca motorul pica peste 10000 km.
noi astia de suntem ancorati in viata de zi cu zi, am vrea sa avem masina si la anul.
ramin la parerea mea ca filtrul de aer sport nu se preteaza pt traficul din BUC.
mai bine aplici pt un soft sau pt o evacuare cap-coada.
09 Noi 2008, 12:17
nu cred ca este asa cum zici tu ca nu le pasa un subaru preparat pt raliu este 700.000 de euro asa ca nu asi crede ca le convine sa arunce cu banii pe geam.mai multe informatzii :
http://www.knfilters.com/warrnty.htm .Si la urma urmei fiecare isi pune ce vrea pe masina stiu baietzi care la curse asi scot de tot filtrul asa ca .........dar nu va mai luatzi dupa desteptzi care scriu pe 4tuning o sa va miratzi ce varste si cat habar au despre masini cei care posteaza acolo.nu zic ca nu sunt si baietzi bazatzi care intradevar au cunostinte serioase de mecanica tot respectul ,dar am eu vreo 2 pustani care siau luat scutere si-au scos tobele si se huruie cu ele prin cartier cica: se aude mai sportiv! astia sunt cei cu care va conversatzi pe 4tuning pt ca e la moda acum sa ai cont pe situri cu masini si sa ai si cat mai multe subiecte postate.
09 Noi 2008, 19:58
din moment ce am avut montat un kit K&N 57i...pe care l-am avut montat pe masina 5000km...si eu zic ca nu sunt multumit de rezultat si de alegerea facuta, fie ca sunt eu sau alt forumist...e normal sa ne sustin ideea, corect? daca pui un filtru sport nu inseamna ca iti tunezi masina. citez: hai sa scoatem masinile in ploaie sa le tunam cand tuna...
cu respect
09 Noi 2008, 20:10
Fara sa fiu rau,si nu vreau sa mi-o iei in nume de rau dar dorine cu greu descifrez ce vrei sa zici.Cam greu cu semnele de punctuatie!
In alta ordine de idei un lucru e logic particulele de praf sunt fine,aerul pentru a trece mai usor are nevoie de goluri in structura materialului filtrant mai mari.Si daca tot ai adus vorba de masini de raliu te-ai interesat ce filtre au,in ce cutii, ce materiale si cat tin motoarele cu care se alearga pe probele de raliu? Ceea ce vreau sa spun este ca nu prea sunt pentru uz de zi cu zi si nici ca un filtru sport distruge motorul in x km.
Ca eu am avut ghinion de un filtru de 2lei prin care aerul trecea nestingherit cu tot cu praf si ca motorul a mers turat si ca am inceput sa completez ulei este doar un caz particular nu trebuie generalizat.
$1 scrie:$2upa 100.000 necesita curatare
100.000 de ce? ani,centimetri,metri,kilometri? Daca mai gasesc posturi scrise la misto asa ma simt nevoit sa iau masuri!
10 Noi 2008, 12:22
scuze daca suntem pe forum de gramatica sau literatura eu ma retrag .credeam ca asta este forumul clubului ford si celor pasionatzi de masini.nu ma pot aptzine cand vad aberatzi dinastea:" cu gauri mai mari prin care trece aerul cu praf nestingherit".sunt genul de filtre asa zis sport care le cumperi din buticuri la pretzuri de nimic "turcisme" dar nu potzi generaliza.sistemele de admisie k&n sau green etc sunt confectionate din materiale diferite superioare cartonului ordinar din care sunt cele stoc.va salut cu respect dar in viata am invatzat sa nu fac lucrurile dupa ureche .dumnezeu sa bine cuvanteze google-ul.amin
10 Noi 2008, 14:08
$1 scrie:$2cuze daca suntem pe forum de gramatica sau literatura eu ma retrag .credeam ca asta este forumul clubului ford si celor pasionatzi de masini.nu ma pot aptzine cand vad aberatzi dinastea:" cu gauri mai mari prin care trece aerul cu praf nestingherit".sunt genul de filtre asa zis sport care le cumperi din buticuri la pretzuri de nimic "turcisme" dar nu potzi generaliza.sistemele de admisie k&n sau green etc sunt confectionate din materiale diferite superioare cartonului ordinar din care sunt cele stoc.va salut cu respect dar in viata am invatzat sa nu fac lucrurile dupa ureche .dumnezeu sa bine cuvanteze google-ul.amin

Ca sa fie si pe intelesul tau:
1) asa zisa ta limba romana este tot un "turcism"...
2) am mari indoieli ca nu ai invatat limba romana dupa ureche, ceea ce te contrazice putin in ultima afirmatie...
Aici nu este forum de gramatica sau literatura, dar nu suntem nici pe mIRC.
10 Noi 2008, 14:10
Eu am filtrul K&N de vreo 2-3000 km. E modelul panel care inlocuieste filtrul stock. Pot sa confirm faptul ca nu lasa praful sa treaca prin el dar L-am desfacut recent si am constat ca era plin de praf si ganganii, insa numai pe partea pe unde trage aer. Pe cealalta parte era absolut curat iar carcasa nu avea fir de praf. Retineti - il am de vreo 2-3000 km pe masina si nu am iesit din Bucuresti. Per total sunt multumit de el dar am decis sa il folosesc doar cand vine toamna-iarna din cauza faptului ca in zilele calduroase masina tragea mai bine cu filtrul stock.
11 Noi 2008, 19:02
$1 scrie:$2
...
Per total sunt multumit de el dar am decis sa il folosesc doar cand vine toamna-iarna din cauza faptului ca in zilele calduroase masina tragea mai bine cu filtrul stock.
Care ar fi explicatia ca trage mai bine cu cel stock pe timp de vara ? Eu am avut senztia inversa si am hotarat sa-l inlocuiesc cu cel original ptr. anotimpul rece pt. ca fiind mai mare debitul de aer (rece) este posibil sa mareasca timpul de incalzire a motorului in regim urban de functionare pe distante relativ scurte
Legat de praful de pe tubulatura de admisie, pe care am curatat-o cand am montat filtrul k&n (unde era putin praf depus in aprox 7000km cu filtrul original), dupa aprox. 3000 km din care mai mult de 50% in afara orasului, nu am gasit nici urma de praf desi pe partea de aspiratie erau tot felul de musculite , puf de plop si destul praf
Nu stiu daca se preteaza la utilizarea de zi cu zi dar ptr. deplasari mai lungi, concedii, circuite, etc, se merita , chiar daca sare putin consumul (la mine cam cu 0,5 l %)
11 Noi 2008, 22:37
salutare,
nu pot sa ma abtin, asa ca...
detin un filtru d'asta..."minune", fabricat de BMC, care au dotat cateva masini de competitie ( au si iesit castigatori de cateva ori) si nu se pune problema ca nu sunt ok. sunt super incantat de el. motorul respira altfel. creste in turatie mai repede si rage ca un leu.
pt sezonul rece ma gandesc intradevar sa-l schimb la loc cu cel original deoarece am o banuiala ca se va incalzi mai greu datorita senzorului de temperatura ( pe care i-l are in dotare masina mea) in rest numai bine...
iata cateva detalii
http://www.bmcairfilters.com/VisDyno.aspdetin modelul twin connical filter
http://www.bmcairfilters.com/infoCON.asp
13 Noi 2008, 09:27
Uite cineva care la fel ca si mine vorbeste din propie experientza nu din auzite.Eu am k&n 57i si sunt mai mult de cat multumit de el ;am avut de ales intre ami schimba telefonul si a lua filtru asta 7.000.000lei .face totzi banii.succes
19 Noi 2008, 15:42
Explicatia ar fi ca filtrul sport este mai eficient atunci cand trage aer rece. Asta vara pe caldurile din bucale care ajung si la 60 de grade la nivelul asfaltului era o mare diferenta intre mersul ziua in amiaza mare si noaptea cand era mai racoare, masina fiind mult mai vioaie in al doilea caz.
19 Noi 2008, 21:39
$1 scrie:$2xplicatia ar fi ca filtrul sport este mai eficient atunci cand trage aer rece. Asta vara pe caldurile din bucale care ajung si la 60 de grade la nivelul asfaltului era o mare diferenta intre mersul ziua in amiaza mare si noaptea cand era mai racoare, masina fiind mult mai vioaie in al doilea caz.
Corect dar,
In aceleasi conditii de temperatura (60 de grade) si filtrul stock absoarbe acelasi aer fierbinte ca si cel sport si cu siguranta se simte lejeritatea urcarii in ture si voiciunea oferite de cel cu debit marit. Ce vreau sa spun este ca in conditii identice se simte diferenta dintre cele doua, cele sport aducand mici avantaje (nu si la consum

)
06 Dec 2008, 21:31
Fratilor..... filtrul de aer conic nu "lasa praful sa intre in motor" ...el admite mai mult aer din cauza formei sale....nu din cauza ca "e mai nefiltrant".
21 Mar 2009, 22:16
din propria experienta va spun ca filtrele sport de marca sunt bune:atat cele conice,cat si cele dreptunghiulare.Diferenta intre ele e ca filtrul conic filtreaza aerul la 360 grade si va da un cuplu major la o anumita turatie,cel dreptunghiular din cutie va da cuplu la turatie mai mica.Eu de 3 ani am filtrul conic(SPARCO)si in traficul din ROMA sa comportat grozav fara sa-mi creasca consumul.le-am incercat pe amandoua dar impreuna cu centralina(rapid-dimasport) cel mai bun e cel conic...consum in ROMA 5,6%
02 Apr 2009, 00:20
$1 scrie:$2orbitzi numai prosti sincer frateie suntetzi ca turma daca zice unu o prostie toti datzi din cap si aprobatzi.interesatziva inainte sa deschidetzi gura K&N are in spate ani de cercetari si sunt sustinutzi de marci cu prestigiu in constructia de automobile, motociclete barci cu motor etc.tot ce are motor.vreau sa va informez ca filtrele k&n sunt des intalnite pe masinile de raliu stiu sigur ca subaru are contract cu ei.si daca voi intanitzi mai mult praf pe strazile din bucuresti de cat pe traseele din argentina sau mexic pe cae alearga masinile de rali ......eu am un filtru sport K&N CARE ARE DEJA 20000 este garantat de producator 1 milion de mile dupa 100.000 necesita curatare sunt foarte multumit chiar daca a costat o groaza de bani.
La rally chiar ca nu e primordial durata de viaţă a motorului. Important e locul obţinut.
Orice modificare implică 1 compromis. Filtru sport: Alimentare mai uşoară, performanţă crescută(teoretic) -- mai mult praf aspirat, uzură crescută.
100.000 mile? tre să fie filtrul cât 1 butoi sa incapă praful a 100.000 mile. Sau nu se aduna praful în filtru şi nu apuci 100.000 pentru 1 motor K.O.
Filtru cu ulei am pe tractor, dacă-l vrei ţi-l vând, sub preţul K&N.
13 Apr 2009, 07:46
sa stii ca ai dreptate cu filtrul de la tractor
eu sincer la ce mizerie este in tara asta prin oraselele noastre ne trebuie filtru de autobuz, tatal meu are unul si chiar am sa il rog sa imi dea codul de la el si sa imi montez si eu unul
eu am stat din octombrie pana acum fara deflectorul de aer dintre fusta bara fata si scut care nu este mai lat de 20 de cm si in consecinta am praf pe motor de 2 degete
filtrul original de aer de la motor are o conducta care ii asigura alimentarea cu aer tocmai din fata de sub spoiler undeva pe langa numar
daca aveam un filtru sport care lua aer din zona motorului in cei 10.000 de km de cand imi lipseste deflectorul de aer aveam motorul mort sau filtrul curatat de vreo 50 de ori
recunosc ca si filtrul original nu mai are decat o saptamana de viata
13 Apr 2009, 10:16
"Si oricum strugurii sunt acri..."
Fratilor, nici eu nu imi permit sa dau 700 ron pe un filtru, m-ar omora nevasta. Insa hai sa fim seriosi: ati vazut voi undeva sa scrie pe site-ul K&N cum ca "nu oferim garantie persoanelor care circula in orase cu mult praf" ???
V-ati gandit vreodata la Arabia Saudita? aveti idee cat praf au arabii pe strazi, avand in vedere ca marile orase sunt in mijocul desertului?
Stiati ca din luna nov-2003 BMW livreaza toate masinile din seriile E60, E65 si E66 in Arabia Saudita echipate din fabrica cu filtre aer SPORT (probabil K&N) ?
Probabil ca ati vazut cu totii acele drift-uri pe care le fac arabii cu seria 7 pe sosele din desert. Parca ati mai capatat putina incredere in filtre sport (de calitate), nu?
13 Apr 2009, 10:31
Bine spus... si inca o treaba legat de filtrele sport... (sa presupunem ca lasa sa intre mai mult praf)... vreti performante ? sau vreti sa tineti masina sa o dati si copiilor vostri ? Nu o sa puteti sa impacati niciodata si capra si varza.
14 Apr 2009, 11:18
Ca sa nu mai vorbim prostii:
dimensiunea unei particule de praf este intre 0.05mm si 0.002 mm adica intre 2 si 50 de microni (10^-6 metri)
dimensiunile particulelor de argila sunt mai mici de 0.002 mm adica 2 microni.
Daca va uitati in poza atasata veti vedea ca dimensiunea unei particule de gaz este mai mica de 0.001 microni.
Deci pentru ca prin filtru de aer sa treaca o particula de gaz trebuie sa fie o gaura de 0.001 microni, iar pentru a trece o particula de argila de exemplu, cel mai fin material solid, este nevoie de o gaura de 2 microni, adica de 2000 de ori mai mare. Deci acum ii intreb eu pe cei care sustin ca un filtru de aer sport lasa sa patrunda in motor mai mult praf (2-50 microni) pe ce se bazeaza? Isi folosesc logica nu? Doar ca logica nu e buna daca nu se bazeaza pe date experimentale si pe cunostinte, si nu are cum sa demonstreze cineva fara un laborator dotat ca un filtru de aer k&n sa zicem are gaurile de x microni, si ca pe langa aer mai trec si particule solide.
Oricum teoria ca daca trece mai mult aer inseamna ca trece si praful nu are nici un temei. Poate sa treaca mai mult aer prin mai multe gauri suficient de mici pentru a opri cele mai mici particule solide.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

14 Apr 2009, 14:26
Sah mat, carcotasilor

Unda verde la filtre sport
21 Apr 2009, 13:18
am si eu un filtru de aer sport biconic OMP montat la Colina Motors, dealer si service autorizat Ford. Mi-am pastrat si garantia la motor pentru ca am cumparat produsul si l-am montat la ei. Il am de 19.000km (si 18 luni) si nu am avut probleme. Dupa ce il desfac verific conducta de aer si nu este fir de praf. E drept ca la cat praf este pe strazile Bucurestiului sunt nevoit sa il spal la 7-8.000km. Masina trage mult mai bine (in special pe vremea rece) si are si un zumzet placut. Vara pare ca trage putin mai greu (asta pt ca ma obisnuiesc cu el cand e rece afara, dar odata pusa in miscare masina, isi revine) Am verificat constant nivelul uleiului si chiar inainte de revizie acesta a fost la jumatatea distantei dintre minim si maxim. Consumul il afecteaza in bine (am scos 4.9 in afara orasului cand constructorul da un 5.0 - am mers ca la carte special pt a testa consumul). Normal, multi considera consumul marit. Dar de ce? Pentru ca ne place sunetul si o calcam din cand in cand mai tare decat o faceam cand nu aveam filtrul.

Sa auzim de bine!
o alta discutie de 9 pagini a fost inceputa si continuata cativa ani aici:
viewtopic.php?t=4415
21 Apr 2009, 13:30
vineri seara am inlocuit si eu filtrul stock cu unul K&N pe care il prealabil il spalasem bine, si dat cu un uleiul din kit
Binenteles ca masina nu mai este asa de puturoasa, urca in trepte mult mai repede si mai bine,
sincer nu regret o clipa acest filtru, isi face treaba bine, este extrem de usor de montat, iar sunetul peste 4500 de ture este extrem de interesant
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.