Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
17 Apr 2009, 18:17
buna tuturor!am o problema ff nasoala la un ford tranzit din 2007....
nu mai functioneaza motorasul din rezervorul de lichid de spalat parbrizul...
nu mi se alimenteaza cu curent motorasul
am facut urmatoarele::
am scos mufa din motoras si am verificat daca imi vine curent la el cu un aparat de masura si nimic degeaba apas pe buton nu vine curent!!
am alimentat cu 2 fire motorasul si merge bine!
mam uitat peste toate sigurantele si leam masurat nu e arsa niciuna
mentionez ca in afara de sprit functioneaza toate functiile manetei de la stergatorul de parbriz!
am inversat si releele intre ele ca are 2 si tot nimic
am desfacut pina la urma si intrerupatorul de pe maneta de actionare si pare totul in regula.
ce ar putea avea sau daca a mai patit cineva ceva de genul????
18 Apr 2009, 10:20
$1 scrie:$2una tuturor!am o problema ff nasoala la un ford tranzit din 2007....
nu mai functioneaza motorasul din rezervorul de lichid de spalat parbrizul...
nu mi se alimenteaza cu curent motorasul
am facut urmatoarele::
am scos mufa din motoras si am verificat daca imi vine curent la el cu un aparat de masura si nimic degeaba apas pe buton nu vine curent!!
am alimentat cu 2 fire motorasul si merge bine!
mam uitat peste toate sigurantele si leam masurat nu e arsa niciuna
mentionez ca in afara de sprit functioneaza toate functiile manetei de la stergatorul de parbriz!
am inversat si releele intre ele ca are 2 si tot nimic
am desfacut pina la urma si intrerupatorul de pe maneta de actionare si pare totul in regula.
ce ar putea avea sau daca a mai patit cineva ceva de genul????
Salut,
Mufa de alimentare are un +12V (care vine de la butonul de actionare) si o masa. Daca faci comanda de la buton si aparatul de masura nu indica nimic, verifica separat firul de masa si firul de +12v. Daca legatura la masa este buna, nu ramine decit sa verifici pe traseul de +12 V de la butonul de comanda pina la pompita.
Bafta...
18 Apr 2009, 12:30
am verificat amindoua firele si problema e in felul urmator....
masa nu am tot timpul pe fir adica am pus aparatul de masura pe "piuit" si cind pun aparatul de masura pe caroserie si pe firul de masa nu imi arata nimic...si nici 12 volti nu vine am masurat intre fire si caroserie si nimic
mai mult am desfacut butonul de actionare al spritului si nici acolo nu imi vine 12 volti blocul ala cu maneta de stergatoare are o multime de fire si nu imi dau seama de unde ar trebui sa ai vina un 12v la butonul de actionare...
intrebare ... cind apesi pe butonul de actionere al motorasului ..din buton tre sa plece 12v sau masa spre motoras???
18 Apr 2009, 13:47
La Focus butonul pune motorul la masa. Plusul e permanent (atata timp cat e contactul pus). Daca te ajuta cu ceva, exista schema electrica de la Focus, link gasesti in topicul de manuale.
19 Apr 2009, 11:59
$1 scrie:$2m verificat amindoua firele si problema e in felul urmator....
masa nu am tot timpul pe fir adica am pus aparatul de masura pe "piuit" si cind pun aparatul de masura pe caroserie si pe firul de masa nu imi arata nimic...si nici 12 volti nu vine am masurat intre fire si caroserie si nimic
mai mult am desfacut butonul de actionare al spritului si nici acolo nu imi vine 12 volti blocul ala cu maneta de stergatoare are o multime de fire si nu imi dau seama de unde ar trebui sa ai vina un 12v la butonul de actionare...
intrebare ... cind apesi pe butonul de actionere al motorasului ..din buton tre sa plece 12v sau masa spre motoras???
Salut,
Verifica cu aparatul de masura ambele fire din mufa, atit fata de +12V de la baterie cit si fata de masa (dupa ce ai pus contactul, motorasul de la pompita nu merge fara contact). Prima data le masori fara sa actionezi butonul de comanda. La cel putin unul din fire trebuie sa faca sa iti indice 12 v aparatul de masura (fata de borna + sau borna -). Daca da, ai gasit firul conectat direct la baterie ( la + sau la - si nu ramine decit sa verifici firul care vine de la butonul de comanda, butonul de comanda si firul care alimenteaza butorul de comanda) . Daca nu, inseamna ca cel putin unul din fire este intrerupt (si repeti operatia cu botonul de comanda actionat in speranta ca de data asta sa gasesti unu fir care sa faca sa indice 12V aparatul de masura). Daca nu reusesti nici asa, inseamna ca ai pe undeva firele rupte (fiind amindoua, ar trebui sa fie destul de aproape de mufa cu care se conecteaza la pompita).
Bafta...
03 Iun 2009, 22:03
salut si eu am avut aceasi problema si am rezolvat-o cum ,simplu are o siguranta dracia aia de pompa de 15 ah ,la panoul de sigurante din spatele torpedoului ai desfacut panoul si exact deasupra lui mai are doua cleme acolo negre ambele le apesi spre interior si se desface panoul de sigurante in doua adica are doua panouri unu in spatele celuilalt primul rand de sigurante de la dreapta la stanga a 3 siguranta cea de 15 ah este si cea vinovata mie mi-a mers bafta sper sa reusesti
03 Iun 2009, 22:04
a am uitat valabil la tranzit nu stiu si la celelalte masini eu am un tranzit din 2006
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.