Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
Subiect închis

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

21 Apr 2009, 13:55

$1 scrie:$2ah mat, carcotasilor =D> Unda verde la filtre sport :D
Chiar daca ce spune Bogdan e perfect plauzibil si demonstrat stiintific, cine imi garanteaza mie ca K&N sau HP sau altii care merg pe astfel de filtre sport, au aceste filtre facute sa filtreze orice e mai mare de 2 microni ?

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

21 Apr 2009, 23:35

Pai pur si simplu trebuie sa-i credem pe cuvant pe producatori. Eu insa am vrut sa demontez ideea nedemonstrata experimental, ca daca ai filtru de aer sport, clar iti intra praf in motor. Deci sa poate sa intre mai mult aer fara sa treaca nici un fel de particula solida, dar doar daca respectivul filtru de aer are porii de dimensiuni corespunzatoare, lucru pe care noi consumatorii nu avem cum sa-l verificam.

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

22 Apr 2009, 16:26

Sunt atat de multe lucruri in lumea asta pe care le luam de bune... Ai perfecta dreptate DGAlexandru, insa daca stam putin sa ne gandim, un filtru stock costa 30 ron, un filtru sport costa minim 60. Din costurile de productie putem sa deducem ca se investeste (probabil) un pic mai mult in ele, poate materialele sunt mai scumpe.
Denumirea pe care o foloseste toata lumea pentru montarea unui filtru sport este "upgrade", deci toti vad in asta o inbunatatire a sistemului de alimentare cu aer.

Primul filtru de aer sport de care imi amintesc sa fi citit o fost montat pe un Moto Guzi prin anul 195..., acest filtru fiind produs in atelierul unui mic intreprinzator. Era vorba despre un filtru "metalic, de dimensiuni mari, care nu semana cu nimic din ce se stia pana atunci legat de filtre". Nu se mentiona nimic in articol despre performante suplimentare, fiind vorba de testarea andurantei pe circuit a motorului respectiv.
Acum, intre noi fie vorba, daca era vorba de anduranta, nu de performanta, tind sa cred ca acel filtru la care se facea referire, a fost montat in scopul de a face fata unui volum mare de particule. Altfel, ar fi montat filtrul stock (care pe vremea aceea stiu ca erau din material textil) si nu ar fi mentionat nimic despre asta.

Personal consider ca daca ar fi daunat in vreun fel motoarelor, nu s-ar mai fi dezvoltat in acest ritm productia de filtre "sport", iar presa de specialitate ar fi tinut in "foc continuu" producatorii de astfel de echipamente.

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

26 Apr 2009, 15:37

$1 scrie:$2orbitzi numai prosti sincer frateie suntetzi ca turma daca zice unu o prostie toti datzi din cap si aprobatzi.interesatziva inainte sa deschidetzi gura K&N are in spate ani de cercetari si sunt sustinutzi de marci cu prestigiu in constructia de automobile, motociclete barci cu motor etc.tot ce are motor.vreau sa va informez ca filtrele k&n sunt des intalnite pe masinile de raliu stiu sigur ca subaru are contract cu ei.si daca voi intanitzi mai mult praf pe strazile din bucuresti de cat pe traseele din argentina sau mexic pe cae alearga masinile de rali ......eu am un filtru sport K&N CARE ARE DEJA 20000 este garantat de producator 1 milion de mile dupa 100.000 necesita curatare sunt foarte multumit chiar daca a costat o groaza de bani.



Copii lastiva de glume, se pare ca aveti nevoie de un profesionist, eu sunt mecanic de citiva ani deja, detin un ford mondeo mk3 de 2.0, 115cv si un filtru tuning k&n nu ii face nici un rau motorului, iai face rau daca iai pune un chip si iai mari caii putere peste limita acceptata, dar un filtru k&n sau green nu au probleme, se duce motorul si chestii din astea, motorul sa dus pt ca aveti picior de lemn, nu stit cind sa luati piciorul de pe acelerati, fac pariu ca de cind lai motat numai in 4500 de turatii schimbi viteza, nu? Clar cit vrei sa reziste un motor care nu e sport cind tu faci toata ziua sportive cu el, si sa va mai zic ceva, daca vreti un tuning la motor atunci fal tot sau lasal, adica valve racing, pistoane racing, segmenti racing, vibrochen racing, arbore cu came racing, lant sau curea distributie racing, disc ambreiaj tuning, un turbo mai bun, si niste frine brembo, planetare racing si un chip sa ii maresti de la 115cv la 215cv toate te vor costa in jur de 10000 sau 15000 de eu, si atunci iti vei permite sa ai picior de lemn si motorul sa mearga de acu inca 20 de ani tinerilor care detineti scutere si vb despre masini pe net.

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

26 Apr 2009, 15:55

Sa va mai zic inca o chestie, la atelierul din spania unde lucrez eu vin forduri de toate categoriile in special ale cu care merg bosorogii din Spania la munca in cimp si nu isi fac probleme pt praf si filtru, cind il scoti de acolo e numai un praf si motorul merge bine nu au probleme. eu imi pregatesc masina pt racing, am avut ceva mici probleme, a sipt apa si am o biela indoita dar se inlocuieste cu una noua, un segment de ungere rupt si lantul de la pompa de ulei puscat, sper sa fac treaba buna cind e gata, o masina de strada cu un tuning dub style si motor racing deci nu vei sti niciodata cu cine te pui.
FiÅŸiere ataÅŸate
DSC01727resize.jpg
Vibrochen ford mondeo mk3 2.0 l, 115cv
DSC01726resize.jpg
Biela indoita ford mondeo mk3 2.0 l, 115cv
DSC01730resize.jpg
Biela noua ford mondeo mk3 2.0 l, 115cv

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

26 Apr 2009, 18:51

@Papacha_man2004: fa-ti un thread separat la sectiunea "Totul despre membri" in care sa ne prezinti masina si actualele + viitoarele modificari ;)

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

28 Apr 2009, 17:02

$1 scrie:$2...arbore cu came racing, lant sau curea distributie racing, disc ambreiaj tuning, un turbo mai bun, si niste frine brembo, planetare racing si un chip sa ii maresti de la 115cv la 215cv toate te vor costa in jur de 10000 sau 15000 de eu, si atunci iti vei permite sa ai picior de lemn si motorul sa mearga de acu inca 20 de ani tinerilor care detineti scutere si vb despre masini pe net.


:-" Nu am mai auzit de "arbore cu came"...

Nu cred ca vreunul din colegii de pe acest forum ar declara ca ar conduce un focus, cand de fapt el merge pe scuter.
Nu iti inteleg febra si agresivitatea cu care vorbesti, de ce sa jignesti colegii forumisti, ca doar toti suntem aici ca sa invatam unii de la altii.

PS - biela aceea si pe care o prezinti in imagini, ce are ea atat de special, ca dupa material si eticheta de pe spate e doar o biela stock?!? In alta ordine de idei, cum poti sa subapreciezi colegii de aici cand in imagine ne arati un bloc motor si un arbore murdar + produse AD ? (stie el despre ce vorbesc...)

Cu stima,

Re: Atentie Filtrele de aer sport - K&N, HP etc vs paper filter

11 Mai 2009, 22:00

$1 scrie:$2

PS - biela aceea si pe care o prezinti in imagini, ce are ea atat de special, ca dupa material si eticheta de pe spate e doar o biela stock?!? In alta ordine de idei, cum poti sa subapreciezi colegii de aici cand in imagine ne arati un bloc motor si un arbore murdar + produse AD ? (stie el despre ce vorbesc...)

Cu stima,


Da intradevar este o biela stock dar asta nu inseamna ca nue buna ca sa faci un tuning, al meu va fi numai la supape si un chio tuning, arborele si bielele vor ramine la fel, iar referitor la produsele AD sunt cele pe care le cumpara seful meu nu si cele pe care le folosesc eu, iar in canistra de antigongelant AD am vrut sa bag benzina ca sa pot curata motorul. Normal ca arborele era murdar, tocmai apucasem sa desfac motorul si urma sa il curat.
Subiect închis