Cel mai bun model fabricat de uzinele regelui Henry Ford?
care model credeti ca este cel mai bun, argumentati, eventual daca exista vreo poveste interesanta legata de cumpararea masinii sau folosirea ei in viata de zi cu zi...cred ca sunt multe de povestit despre astea..sa vedem..salutare
de acord modelul T e regele ... se fabrica rapid asa cum mister Ford dorea ca fiecare sa-si permita o masina fabricata de uzinele lui si sa se poata plimba liber si nestingherit, ca doar drumurile din America erau si sunt nenumarate si suficient de lungi...pagini de istorie si pionierat ...buna si remarca cu GT-ul..dar acestea sunt extremele..unde sunt escorturile, focus, fiesta, unde e Mustang-ul, vestitul Shelby...masinile de pe drumurile noastre zilnice(mai putin Mustang-ul :icon_biggrin: ), ale omului obisnuit pasionat de masini puternice, unde sunt povestile despre senzatia inegalabila a unui puternic motor Ford, energia si forta bruta care se degaja atunci cand calci insistent acceleratia si eliberezi brusc ambreiajul, cand decorurile incep sa alerge inapoi, cand nu mai conteaza scumpirile de pret si faptul ca soacra e o nesuferita, rezultatul alegerilor sau cotatiile de la bursa, mult trambitzata integrare, important fiind doar sa pleci primul de la semafor si bashii din portbagaj sa-ti pompeze adrenalina la cote nebanuite, fiind doar tu si masina?
de acord modelul T e regele ... se fabrica rapid asa cum mister Ford dorea ca fiecare sa-si permita o masina fabricata de uzinele lui si sa se poata plimba liber si nestingherit, ca doar drumurile din America erau si sunt nenumarate si suficient de lungi...pagini de istorie si pionierat ...buna si remarca cu GT-ul..dar acestea sunt extremele..unde sunt escorturile, focus, fiesta, unde e Mustang-ul, vestitul Shelby...masinile de pe drumurile noastre zilnice(mai putin Mustang-ul :icon_biggrin: ), ale omului obisnuit pasionat de masini puternice, unde sunt povestile despre senzatia inegalabila a unui puternic motor Ford, energia si forta bruta care se degaja atunci cand calci insistent acceleratia si eliberezi brusc ambreiajul, cand decorurile incep sa alerge inapoi, cand nu mai conteaza scumpirile de pret si faptul ca soacra e o nesuferita, rezultatul alegerilor sau cotatiile de la bursa, mult trambitzata integrare, important fiind doar sa pleci primul de la semafor si bashii din portbagaj sa-ti pompeze adrenalina la cote nebanuite, fiind doar tu si masina?
Ultima oară modificat de ondin pe 15 Ian 2007, 11:59, modificat 1 dată în total.
- ondin