Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari
1 2 4 3,iar culbutori sunt antrenati cu tije,axul cu came fiind pozitionat in bloc,iar reglajul se face cu 0,20 la admisie si 0,35 la evacuare(de fapt 0,38).
Se urmareste cand se termina evacuarea pe fiecare piston si in aceasta pozitie se regleaza culbutorii pe pistonul respectiv.
Avansul se da din fulia pompei de injectie slabind cele 4 suruburi de M8,cu cheie de 13,corpul pompei fiind fix,in comparatie cu alte motoare.
Ca sa pui motorul la punct,vazut motorul din fata,in partea stanga in zona volantei,deasupra electromotorului,are un orificiu cu o teava de ghidare,unde poti introduce un ax sau surub lung de vreo 10/12 cm lungime,cu diametrul de 12mm.
Se invarteste usor cu cheie de 36 din fulia vilbrochenului,pana cand volanta ajunge in pozitia in care surubul intra aproape de tot in ea,el fiind reprezentat in imagine marcat cu nr.3.
Cele 3 dispozitive in forma de "L",arata in ce pozitie se caleaza volanta,axul cu came(in dreapta jos) si pompa de injectie(stanga sus),in momentul montarii curelei de distributie,nr. 7 reprezentand rola intinzatoare.
Daca mai ai ceva neclaritati te rog sa ma intrebi.

Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
-
bibanu47 - Director Tehnic
- Mesaje: 6874
- Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
- Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
- Maşina:
- VIN: