Versus

Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde sly » 15 Mai 2009, 14:00

1416 are si la mine in talon, sedan.

iar pentru initiatorul topicului: inainte am avut un megane 1.6 dupa ce veneam de pe o panda cu 1.3 diesel.
plangeam dupa motorul de 1.3
iar acum am 1.8 la ford si sunt numai un zambet despre motor.
n-as mai lua benzina ever, eventual din motive de cost pe langa o automata sa pun o benzina spre 200 de cai (deci cu turbo).

despre greutate fata...nu se simte anormal, e super ok masina la drum. dar ce observasem, de cand am luat-o, e ca spre deosebire de alte masini ce le-am condus incarcate cu pasageri si bagaje 1.8-ul meu merge si mai struna incarcat. adica motorul il simti de nadejde iar masina chiar se "aseaza" fain nu ai nevoie de acea doza extra de atentie ca esti incarcat.
Avatar utilizator
sly
Ford Freak
 
Mesaje: 176
Membru din: 29 Iul 2007, 00:09
Maşina: FF2.2 2008, Moondust Silver, sedan, 1.8 TDCI

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Cornel001 » 15 Mai 2009, 14:35

discutiile ce erau mai degraba generaliste sau despre alte motoare au fost mutate aici :
viewtopic.php?f=149&t=33136
aici ramaneti mai la subiectul particular va rog.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde edit » 15 Mai 2009, 16:23

asta e aiurea cu tdci-ul asta de 1.8 : greutatea f mare a motorului ceea ce strica f mult distribuirea maselor fata/spate. imi imaginez ca acest procent este undeva la 65%-35% iar la benzinar undeva la 60-40. eu la masina am 62/38
directia va fi clar mai precisa la benzinar.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde addrian » 15 Mai 2009, 16:59

@edit, cand am facut itp-ul, masina avea 1411kg (852 pe fata si 559 pe spate). daca am calculat corect, distributia e 60.4 fata si 39.6 spate, ceea ce nu e departe de ce zice ford. poate la benzinar e mai bine.
2005 Форд Фокус хетчбэк 1.6 Дизель 16-клапанный Рядный 4
Avatar utilizator
addrian
1nsane Member
 
Mesaje: 1198
Membru din: 07 Apr 2006, 12:42
Localitate: Iasi

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde bkraptor » 15 Mai 2009, 19:54

$1 scrie:$2ata de cutia IB5 de pe Ti-VCT

Ai idee cumva sa-mi spui daca aceeasi cutie este si pe 1.6 100CP benzina aspirat, cel normal din care provine Ti-VCT?
Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP
Benzina FTW!
Avatar utilizator
bkraptor
Gold Member
 
Mesaje: 547
Membru din: 01 Noi 2006, 10:48
Maşina: Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde addrian » 15 Mai 2009, 20:06

la 1.4 si 1.6 benzina e iB5. la 2.0 benzina e MTX-75
2005 Форд Фокус хетчбэк 1.6 Дизель 16-клапанный Рядный 4
Avatar utilizator
addrian
1nsane Member
 
Mesaje: 1198
Membru din: 07 Apr 2006, 12:42
Localitate: Iasi

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde darius_x » 15 Mai 2009, 20:14

$1 scrie:$2sta e aiurea cu tdci-ul asta de 1.8 : greutatea f mare a motorului ceea ce strica f mult distribuirea maselor fata/spate. imi imaginez ca acest procent este undeva la 65%-35% iar la benzinar undeva la 60-40. eu la masina am 62/38
directia va fi clar mai precisa la benzinar.


la benzina directia e servo simplu din cate stiu eu, iar la diesel e electronica! deaia merge mai usor la diesel desi e mult mai greu!
Avatar utilizator
darius_x
Member
 
Mesaje: 434
Membru din: 29 Noi 2008, 14:27
Maşina: ford focus 2006 1.8 tdci
VIN: wf05xxwpd56s75361

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde RDrgNT13 » 17 Mai 2009, 02:02

Oricum, 1.8 TDCi RULZ!!!
Avatar utilizator
RDrgNT13
Member
 
Mesaje: 254
Membru din: 06 Aug 2008, 16:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 Avalon Metallic | 1,8TDCi (Linx) | 115cp | Trend Plus & ESP & Airbag cortina
VIN: WF0PXXGCDP8L05618

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde ciobu » 17 Mai 2009, 08:25

Distributia greutatii fata spate chiar afecteaza tinuta de drum. Se simte ca e mult mai grea pe fata, de fapt, ca e usor spatele cand masina e goala. In curbe intra mai repede ESP. Te simti mult mai confortabil insa cand in portbagaj ai sacii de cartofi :P sau pasageri pe locurile din spate. Ideal e sa fii recuperator si sa bagi 2 grasi in portbagaj :D
Avatar utilizator
ciobu
Incepator
 
Mesaje: 78
Membru din: 20 Dec 2008, 19:23
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2 TDCI 1.8 Hatch

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde bkraptor » 17 Mai 2009, 10:14

$1 scrie:$2a 1.4 si 1.6 benzina e iB5. la 2.0 benzina e MTX-75

Daca 1.4 si 1.6 (inclusiv Ti-VCT) au aceeasi cutie inseamna ca au si aceleasi rapoarte la trepte?
Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP
Benzina FTW!
Avatar utilizator
bkraptor
Gold Member
 
Mesaje: 547
Membru din: 01 Noi 2006, 10:48
Maşina: Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde DanielArdelian2 » 17 Mai 2009, 11:37

Pot sa difere rapoartele, si se poate sa difere si raportul final. Nu am datele pentru Focus, dar uite aici tabelul pentru Mondeo, toate fiind variatiuni pe tema "MTX-75":

viewtopic.php?p=431471#p431471
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde ciobu » 17 Mai 2009, 11:52

1.4 Duratec 1.6 si 1.6 Ti-VCT au aceleasi rapoarte.
Rapoartle le gasiti aici http://media.ford.com/press_kits_detail ... on_id=2878 pentru cutiile de pe focus
Avatar utilizator
ciobu
Incepator
 
Mesaje: 78
Membru din: 20 Dec 2008, 19:23
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2 TDCI 1.8 Hatch

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde pluto » 30 Mai 2009, 19:15

Tin sa va anunt pe aceasta ocazie ca in ciuda faptului ca sunt un pasionat al motoarelor pe benzina, nu mi se pare nimic anormal in fi multumit/pasionat de o masina cu motor diesel. Este un lucru absolut normal si explicabil. La fel ca si reciproca.
Mi-ar face placere sa vad parerea colegilor care au condus ambele masini sau, asa cum s-a si intimplat, sa mi se confirme sau infirme opiniile despre vreuna din cele doua masini.

Multumesc[/quote]

Imi place cum pui problema.
Eu am 1,6 Ti-VCT (habar nu am ce inseamna literele astea). Dar am condus deja o multime de masini, in firma am de toate).
Cele 2 modele sint comparabile doar pt. ca au 115CP. In rest diferenta e mare, fiecare cu avantajele ei. Cateva lucruri sunt sigure. 1,6 se conduce mult mai usor-e mai elastica-parca e masinna mai usoara, de fapt asa si e. dar consumul e mai scump. 1,8 e mai ieftin la consum. dar la depasiri cu dieselul trebuie sa cunosti masina. Legat de costuri nu uitati ca dieselul e avantajos numai daca umbli mult cu el-la km putini e mai buna benzina. asta pt. ca la un diesel schimbul de ulei, filtru si in timp altele costa mai mult.
luminati-ma si pe mine ce inseamna Ti-VCT si care e diferenta fata de 1,6 normal? sa-mi fie rusine ca nu stiu! mai ales ca lucrez in auto ( si ma pasioneaza)!

PS. Nu-mi place la masina mea: umflaturile de sub mocheta (ce-o fi acolo nu stiu, poate cabluri, poate prea mult material). Imi place: cum sta pe drum (tare de tot) designul interior si exterior. Am condus deja milionul de km, pe asta am luat-o ca e placuta. de fapt ma gandeam ca o transfer sotiei peste 1-2 ani :) Uite si o poza
Fişiere ataşate
F Focus 2 a.JPG
newFF2 1,6 Ti-VCT
Import si distributie acumulatori auto TUDOR si moto EXIDE
Avatar utilizator
pluto
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 18 Noi 2008, 17:30
Maşina: FOCUS 1,6 Ti-VCT 16V, 2008; LandRover, Opel, Fiat, Renault, Seat...

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde RDrgNT13 » 30 Mai 2009, 19:29

Nici mie nu mi-au placut umflaturile de care vorbeai..., dar mi-am dat seama ca sunt de fapt conductele de aer care trec pe sub scaun si ies la picioarele pasagerului din spate...
Eu am dieselul (chiar aceeasi culoare cu a ta) si-s f.f.f.multumit de ea.
Avatar utilizator
RDrgNT13
Member
 
Mesaje: 254
Membru din: 06 Aug 2008, 16:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 Avalon Metallic | 1,8TDCi (Linx) | 115cp | Trend Plus & ESP & Airbag cortina
VIN: WF0PXXGCDP8L05618

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde inu » 30 Mai 2009, 19:34

Focus C-max 2004, 1.6 TDCI 110 CP - Ghia
Focus Hatchback 2002, 1,8 TDCi 115 CP - Trend
inu
Gold Member
 
Mesaje: 593
Membru din: 30 Ian 2006, 13:08
Localitate: Iasi
Maşina: Focus C-max 1,6 TDCi 110 CP - Ghia

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde pluto » 30 Mai 2009, 21:19

$1 scrie:$2ici mie nu mi-au placut umflaturile de care vorbeai..., dar mi-am dat seama ca sunt de fapt conductele de aer care trec pe sub scaun si ies la picioarele pasagerului din spate...
Eu am dieselul (chiar aceeasi culoare cu a ta) si-s f.f.f.multumit de ea.

Probabil sint conducte si cabluri, puteau sa le puna altundeva. Se vede pealocuri ca au incercat sa faca economii. De ex. nu inteleg de ce nu au pus capac pe motor!
La test am condus dieselul, e OK, dar am vrut sa trec la benzina dupa 4 de motorina. Sigur e f. buna, nu ma indoiesc.
Pe mine designul m-a prins. Si dealer-ita! Saraca de ea; a venit cu masina de test pana la mine acasa. Nu stia "pornirea in panta" si cum stau pe deal a ramas blocata in curba in urcare. Am luat masina de acolo si ea a venit in fuga pe tocuri cui!!! Asa ca m-a cucerit. Iti dai seama ce sef a avut, derbedeul; dealer de masina care sa nu stie sofa! Am luat-o eu pe serpentine in afara orasului sa-i arat cum se face :)
Import si distributie acumulatori auto TUDOR si moto EXIDE
Avatar utilizator
pluto
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 18 Noi 2008, 17:30
Maşina: FOCUS 1,6 Ti-VCT 16V, 2008; LandRover, Opel, Fiat, Renault, Seat...

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde whitesnake » 31 Mai 2009, 07:17

$1 scrie:$2.... Am luat masina de acolo si ea a venit in fuga pe tocuri cui!!! Asa ca m-a cucerit. Iti dai seama ce sef a avut, derbedeul; dealer de masina care sa nu stie sofa! Am luat-o eu pe serpentine in afara orasului sa-i arat cum se face :)

Esti tare de tot... =)) =)) =))

Ti-VCT = Twin independent Variable Camshaft Timing.
Pe scurt, e un sistem de modificare a fazelor de distributie atit pentru supapele de admisie cit si pentru cele de evacuare. Scopul este de a optimiza schimbul de gaze si implicit de a imbunatati performantele de putere si consum, in special la turatii scazute. Pacat ca cei de la FORD nu au adoptat concomitent si ridicarea variabila a supapelor (asa cum e Valvetronic de la BMW sau i-VTEC de la Honda).
Ford Focus-2006 1.6i Ti-VCT/115CP Sedan - TREND, Black Panther
Avatar utilizator
whitesnake
Incepator
 
Mesaje: 95
Membru din: 15 Dec 2005, 23:41
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF04XXWPD46Y59940

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Nic_Bv » 09 Iul 2009, 17:52

Obiectiva analiza, felicitari.
As mai adauga la TDCi avantajul cuplului. Sunt situatii in care cuplul mare te ajuta enorm, de exemplu iarna cand esti inzapezit. Pe de alta parte, cuplul poate crea instabilitate in conditii de aderenta redusa si lipsa ESP-ului.
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Sexyrat » 10 Iul 2009, 15:04

Din cate imi aduc eu aminte cand esti inzapezit nu prea ai aderenta, deci un cuplu mare nu te ajuta. Ce te ajuta este o lopata si cativa oameni sa impinga.
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde RDrgNT13 » 10 Iul 2009, 15:17

... unde nu prea e aderenta te ajuta ESP-ul, pentru cine-l are ;)
Avatar utilizator
RDrgNT13
Member
 
Mesaje: 254
Membru din: 06 Aug 2008, 16:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 Avalon Metallic | 1,8TDCi (Linx) | 115cp | Trend Plus & ESP & Airbag cortina
VIN: WF0PXXGCDP8L05618

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Fordilicious » 10 Iul 2009, 16:26

Cred ca mai mult te ajuta TC-ul.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Nic_Bv » 10 Iul 2009, 17:03

@Sexyrat: Nu e vorba de aderenta. Daca ai masina bagata in zapada pana la jumatatea portierei, o scoti daca motorul are cuplu mare la turatie mica.

Aderenta e o problema daca e polei sau gheata sub rotile motrice, acolo intr-adevar nu mai conteaza cuplul. Dar nici lopata, decat daca are nisip in ea. ;)
Ford C-Max Ghia 2008, 1.6 TDCi 110 CP.
Blog personal: Îmblânzitorul de fantasme

"Cred cu fermitate că există o singură formă de educație, autoeducația" - Isaac Asimov
Avatar utilizator
Nic_Bv
1nsane Member
 
Mesaje: 1675
Membru din: 11 Sep 2007, 22:53
Localitate: Braşov
VIN: WF0EXXGCDE8Y55186

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Fordilicious » 22 Iul 2009, 09:05

Ontopic : Poate face cineva un test si vedem care-i mai sprinten. Eu cred ca amandoua accelereaza cam la fel, numai ca la reprize, clar castiga dieselachele. Daca pentru reprizele 80-120 sau 60-100 nu este constrans motorul pe benzina de o anume treapta, iar cred ca sunt egale.

Pe youtube am gasit un singur filmulet cu un Ti-VCT vs. 1.8 TDCI, insa e irelevant. Ti-VCT-ul era break, iar TDCI-ul HB. Evident ca TDCI-ul a castigat, insa nu cu mult, cel mai probabil diferenta era facuta de plusul de kg. pentru Ti-VCT.

http://www.youtube.com/watch?v=WbQD6zJ6Gio
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde adrianmihai83 » 22 Iul 2009, 09:21

tocmai ca atunci erau "mai" apropiate greutatile. motorul diesel este mai greu decat cel pe benzina. focus 1.8tdci, 5 usi - 1391 kg; focus ti-vct break - 1279 deci chiar daca dieselul era hb, tot era cu 100 kg mai greu.

ca sa iti faci o parere, daca tot ai adus in discutie greutatea, strict la topic: 1.8 tdci (5 usi) - 1391 kg; 1.6 ti-vct (5 usi) - 1257. diferenta dintre hb si break este mica la greutate.
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Fordilicious » 22 Iul 2009, 09:30

Da jos turbina, intercooler de pe TDCI si atunci poti face o comparatie intre cele doua si din punct de vedere al greutatii. Dupa ce ca benzinaru nu are turbo, tot pe el sa-l mai incarci cu nu sh cate kg :)) Clar ca pierde.

Adrian, desi esti super documentat de fiecare data, aici trebuie sa te contrazic.
Comparatia trebuie facuta strict intre versiuni similare. HB vs HB, sedan vs sedan si ar mai fi si alti n factori. TDCI-ul are avantajul turbo, benzinaru` are avantajul greutatii.

Daca ne uitam la specificatiile tehnice, amandoua fac suta in 10,8 sec. Practic se compenseaza turbina TDCI-ului cu aprox 150 kg mai putin pentru benzinar.

PS : Doar de 22 de kg este diferenta intre HB si break ? Mi se pare extrem de putin.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde adrianmihai83 » 22 Iul 2009, 10:00

$1 scrie:$2vident ca TDCI-ul a castigat, insa nu cu mult, cel mai probabil diferenta era facuta de plusul de kg. pentru Ti-VCT.


eu pentru asta am scris. tu ai zis ca ti-vct-ul este mai greu. comparatia nu ma intereseaza absolut catusi de putin. daca motoarele diesel nu aveau turbo atunci erau niste carute si nimeni nu le mai cumpara. eu nu inteleg de ce se calculeaza 0-100 km/h la un motor de 1,6... pai eu cand imi iau motorul asta ma gandesc sa fac curse cu el sau ma astept ca latura sportiva sa ma impresioneze???

greutatile specifice sunt luate din documentatia ford. se poate gasi si in prospectul pe care poti sa il descarci de pe paginile de internet ale dealerilor.
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Cornel001 » 22 Iul 2009, 10:24

el a zis ca rucsacu e mai greu, nu omul care il cara.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Fordilicious » 22 Iul 2009, 10:31

Ma refeream la kg in plus pe care le are break-ul fata de HB.

Evident ca nu e un motor super-sportiv, doar ca era un vs intre doua motoare similare.

Pentru ce am eu nevoie,si mai ales pentru drumurile din Romania, sunt super-suficienti cei 115 CP.
Fordilicious
Gold Member
 
Mesaje: 578
Membru din: 18 Dec 2008, 12:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus - 1.6 REVOboost +220cp (in lucru)

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde adrianmihai83 » 22 Iul 2009, 12:20

ceea ce conteaza este greutatea rucsacului + a omului, pentru ca pana la urma omul trebuie sa se care si pe el insusi :D. singurul loc unde simt nevoia unui motor mai puternic este la depasirile pe superbele noastre drumuri cu o singura banda pe sens...
ex. FF2, 2007, 1.6 TDCI, 90 CP, cica SPORT
Mazda 3 tx+
_________________
你太好奇
Avatar utilizator
adrianmihai83
1nsane Member
 
Mesaje: 1487
Membru din: 14 Apr 2008, 17:49
Localitate: Bucuresti si Ploiesti
Maşina: Ford Focus, 1.6 TDCI, 2007
VIN: WF05XXWPD57K08651

Re: Ti-VCT vs. 1.8 TDCi (115 CP)

Mesajde Cornel001 » 22 Iul 2009, 12:57

pai da, conteaza, dar cand un om mai usor + rucsac mai greu se intrece cu unul mai greu + rucsac mai usor, banuiesc ca socoti e cursa dreapta. daca ma uit ca ai un tdci nici nu ma indoiesc. sunt unghiuri diferite de a privi lucrurile si fiecare va privi din unghiul care ii zgandara orgoliul mai frumos ;)
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 16 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 16 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 16 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login