Tuning

Renuntare Catalizator !

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Renuntare Catalizator !

Mesajde andoruls » 21 Sep 2009, 11:55

Salut,

A reununtat pana acum cineva la catalizatorul masini ...ma intereseaza in special utilizatorii de diesel...vreau sa scap de el...am citit ceva topicuri din UK in care spun ca :

~motorul urca mai repede in turatii
~o crestere de maxim 5 CP
~motorul respira mai bine.

Acum care ar fi si reversu medaliei ....adica efecte negative? si ce ar trebui sa urmaresc ca treaba sa iasa bine cap coada ?
;)
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Officer » 21 Sep 2009, 12:12

Efecte negative: poluezi mai mult=> probleme la ITP.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde jo_2k » 21 Sep 2009, 12:39

Ca sa nu zic ca o sa scoata fum (mai mult decit scoate de obicei) si te poti trezi oprit si cu talonul luat. Daca masina are 2 sonde lambda dintre care unul DUPA catalizator, poti sa omori motorul daca nu pui un simulator in locul catalizatorului.
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Otmar » 21 Sep 2009, 12:58

Am discutat pe tema sondei lambda cu Ando. Concluzia este ca masina lui 1.8 tdci nu are sonde lambda. Acesti senzori s-au montat pe tipul lui de motor (F9DA) doar incepand cu februarie 2002.

Legat de fum, catalizatorul nu opreste fumul, ci indeplineste alta functie: Descompune gazele nocive, transformandu-le in bioxid de carbon, apa etc. Practic au loc reactii chimice de substitutie si de inlocuire in interiorul lui.
Deci nu te astepta sa fumege mai mult, ci doar sa elimine mai multe gaze nocive.
De retinut: catalizatorul descompune pana la 90% din substantele nocive (Pb, S, CO etc). Singurul inconvenient il va reprezenta ITP-ul, si desigur... vei polua mai mult ;)
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde adyamg » 21 Sep 2009, 13:42

Pai parca ziceati in sectiunea Focus 1 ca la TDCI daca dai catalizatorul jos tot iasa noxele! :) ... mi s-a parut un pic trasa de coada treaba la momentul ala dar cum nu stiam sigur nu am mai zis nimic.
Nu stiu la diesel dar pentru benzinar este un o2 cheater ca sa nu se aprinda martorul de la motor in bord.
adyamg
1nsane Member
 
Mesaje: 8305
Membru din: 01 Apr 2008, 23:25
Maşina: Ford Focus 1.6 Zetec

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Officer » 21 Sep 2009, 14:31

Statiile ITP unde se fac manarii au cam disparut. Dupa cum bine stiti, acum se trimit datele masinii la RAR si pana nu da RAR ok-ul on-line nu puteti lua masina din statia ITP. Se procedeaza asa pentru ca este posibil ca RAR-ul sa le comunice celor de la statia ITP sa retina masina pana vine si o echipa RAR sa o verifice.
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde andoruls » 21 Sep 2009, 14:45

Mai referitor la ITP cei din Anglia nu au probleme cu ele la ITP chiar daca au catalizatorul dat jos si sigur nu putem spune ca aia dau spaga...ca noi iar dc apare vreo problema de noxe merg cu a lu tata sau orice alt tdci si il bag pe el sa faca noxele pt mine :D ...

De noxe nu imi fac griji...ca pana la urma am sa pastrez vechiul catalizator..undeva prin garaj iar dc apar probleme atunci il pun la loc..oricum am facut ITP ul acum 1 luna deci 2 ani stau linistit :-"
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Otmar » 21 Sep 2009, 15:47

Aha, deci tu esti ala care polueaza planeta :))
Oare ca zgomot va fi vreo diferenta? Ma gandesc ca da, insa nu foarte mare, caci in catalizator nu exista rezonanta sau explozii.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde andoruls » 21 Sep 2009, 16:31

Da eu sunt The evil Capitan Planet mohhhaaaa >:) acum astept sa vad cum o sa decurga financiar luna viitoare si ma bag la o operatie :)>-
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Otmar » 21 Sep 2009, 21:55

Atentie, lucrarea trebuie facuta discret si cu finete, astfel incat sa poti monta catalizatorul la loc in orice moment. Deci ai nevoie de teava, coliere si probabil un racord flexibil. Calculam maine ;)
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde bocu » 21 Sep 2009, 23:14

eu pot sazic ca am renuntat la fiesta mea la toba finala si face un zgomot placut acum si urca deja mai repede in turatie sunt curios dak dai jos catalizatorul cum face
Avatar utilizator
bocu
Gold Member
 
Mesaje: 641
Membru din: 31 Ian 2008, 02:28
Localitate: oradea
Maşina: ford fiesta 1.4TDCI 2004 68cp

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Otmar » 22 Sep 2009, 07:47

@ bocu - cum ai facut, ai tras teava de la intermediara pana in spate? nu face prea multa galagie? la relanti se observa diferenta?
Merci!
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde unariciflocos » 22 Sep 2009, 08:28

andoruls,544855 scrie:Mai referitor la ITP cei din Anglia nu au probleme cu ele la ITP chiar daca au catalizatorul dat jos si sigur nu putem spune ca aia dau spaga...ca noi iar dc apare vreo problema de noxe merg cu a lu tata sau orice alt tdci si il bag pe el sa faca noxele pt mine :D ...

De noxe nu imi fac griji...ca pana la urma am sa pastrez vechiul catalizator..undeva prin garaj iar dc apar probleme atunci il pun la loc..oricum am facut ITP ul acum 1 luna deci 2 ani stau linistit :-"


Gresit, cei din Anglia au probleme daca dau jos catalizatorul la o masina cu asa ceva din fabrica.

Manarii in ITP nu se mai prea fac de cand au posibilitatea sa blocheze masina pe stand.

Nu recomand sa dai jos catalizatorul.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde BoogY » 22 Sep 2009, 08:54

Daca ai pile puternice la itp poti sa-l dai jos fara stres.EU merg de mai bine de 2ani fara catalizator,nici un stres? ITP? Nici o problemaa:)
BoogY
 

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde andoruls » 22 Sep 2009, 09:06

boogy poti sa imi spui si ce diferente ai sesizat dupa eliminarea catalizatorului? :)
Ford Focus Titanium Ecoboost 150
Avatar utilizator
andoruls
1nsane Member
 
Mesaje: 2041
Membru din: 23 Feb 2007, 02:59
Localitate: Bucuresti/Rm. Valcea
Maşina: Ford Focus 1.6 EcoBoost 150
VIN: WF0KXXGCBKBD10918

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde mariustr » 22 Sep 2009, 17:17

si eu vreau sa-l dau jos...acum zornaie ca naiba la relanti
nu stiu cu senzorul O2 cum o sa fac...stiu ca sunt 2 variante..
[color=#BF00BF]Focus mk3 ecoboost[/color]
mariustr
1nsane Member
 
Mesaje: 1488
Membru din: 24 Sep 2008, 10:28
Localitate: Piatra Neamt
Maşina: ford focus 2012 1.0 ecoboost

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde bocu » 22 Sep 2009, 23:48

Otmar,545277 scrie:@ bocu - cum ai facut, ai tras teava de la intermediara pana in spate? nu face prea multa galagie? la relanti se observa diferenta?
Merci!





am mers la meseriasi de fac tobe iam spus sa taie jos toba si in locul ei sa-mi sudeze teava si pe capatul ei am pus un muflertip frumos care am vrut eu si gata galagie face exact cat am vrut nu face in asa hal ca trezeste cartierul face placut la relanti sa stii ca parca respira mai usor motorul iar cand ating pedala a disparut lagul acela mic de tot nu mai are lag plus ma pot baga la depasiri si dak nam turatie de 2000 cand functioneaza turbo
Avatar utilizator
bocu
Gold Member
 
Mesaje: 641
Membru din: 31 Ian 2008, 02:28
Localitate: oradea
Maşina: ford fiesta 1.4TDCI 2004 68cp

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde ag66wrc » 03 Noi 2009, 21:15

pe langa faptul ca poluezi mai mult si o sa ai probleme la itp o sa iti creasca putin si consumul de carburant.eu mai am o alfa 156 la care am dat catalizatorul jos si am sesizat o schimbare in bine a sunetului la turati de peste 5000 rot/min
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde octa » 04 Noi 2009, 10:17

la fosta mea masina, un R19 gts de 1721 cmc si 92 cp, am dat jos catalizatorul. am simtit instant o crestere destul de buna a cuplului la turatii joase (pana in 3,5k rot./min.). puterea nu stiu cat a crescut - n-am avut curiozitatea sa vad daca viteza maxima a crescut. deasemenea am sesizat o turare mai rapida a motorului. consumul a crescut foarte putin (cca. 0,2 l/100 km in plus) dar nu stiu in ce masura in mod real - dupa modificare imi placea mai mult sa calc acceleratia...
'operatia' de inlaturare a catalizatorului am facut-o in asa fel incat sa-l pot pune la loc oricand: flanse identice cu cele de pe catalizator si pe noua teava. schimbul dura 5 min. - ridicarea masinii cu cric, asigurat, 4 suruburi, jos masina si gata.
R19-le era euro2. avea o singura lambda inainte de catalizator. nu au aparut erori in functionarea motorului si nici beculete de avarie aprinse. fiindca pe vremea cand am cumparat masina ('96) RARu' nu punea pret pe normele de poluare, masina a fost catalogata ca fiind noneuro. la itp n-am avut nici o problema.

dupa achizitia focii m-a batut gandul sa repet figura. am inteles din varii surse ca exista posibilitatea sa se aprinda becul de avarie motor si, in acest caz, e nevoie de un 'pacalitor' de senzor O2 (care se afla dupa catalizator). chiar am gasit pe undeva o schema (pe forumul nostru) al acestui 'pacalici" - e simplu si ieftin. la momentul respectiv am dat un pas inapoi vazand ca tot sistemul de evacuare (de la racordul flexibil pana la capat) e dintr-o bucata. aveam nevoie deci de 6 flanse. p'astea nu le-am mai facut si proiectu' a ramas in sertar...

acum, cand spiritul de ecologist a mai crescut in mine, cred ca cea mai buna solutie este un catalizator sport. masina ramane euro4, n-as avea probleme la itp, nu trebuie pacalit ecu, rezultatele sunt pozitive. bineinteles ca e mult mai scumpa o astfel de miscare. poate pe viitor ma voi decide sa trec la fapte.

bafta!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002
GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4228
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Otmar » 05 Noi 2009, 12:53

Adevarul este ca la 100 CP nu trebuie sa avem asteptari prea mari odata cu modofocarea evacuarii.
GRACIAS MAMA POR HACERME TAN LINDO!
Avatar utilizator
Otmar
1nsane Member
 
Mesaje: 1363
Membru din: 09 Iul 2008, 12:56
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Zetec 1.6

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Huffy » 06 Noi 2009, 11:17

Otmar,544783 scrie:Am discutat pe tema sondei lambda cu Ando. Concluzia este ca masina lui 1.8 tdci nu are sonde lambda. Acesti senzori s-au montat pe tipul lui de motor (F9DA) doar incepand cu februarie 2002.


Cum ati ajuns la concluzia asta? Pe nici un diesel de pe Focus 1 sau 2 nu exista sonda lambda. Abia pe Focus2 cu motoarele care respecta Euro4 au aparut niste senzori, dar care masoara temperatura catalizatorului.
La Mondeo TDCI, dupa 2006, Euro4 +DPF exista o sonda Lambda.
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde deejay_xb » 06 Noi 2009, 22:27

focus 1 tddi/tdci nu are nicio sonda pe catalizator...inainte sau dupa..
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde RunAwayDU » 07 Noi 2009, 12:04

bocu,545846 scrie:
Otmar,545277 scrie:@ bocu - cum ai facut, ai tras teava de la intermediara pana in spate? nu face prea multa galagie? la relanti se observa diferenta?
Merci!





am mers la meseriasi de fac tobe iam spus sa taie jos toba si in locul ei sa-mi sudeze teava si pe capatul ei am pus un muflertip frumos care am vrut eu si gata galagie face exact cat am vrut nu face in asa hal ca trezeste cartierul face placut la relanti sa stii ca parca respira mai usor motorul iar cand ating pedala a disparut lagul acela mic de tot nu mai are lag plus ma pot baga la depasiri si dak nam turatie de 2000 cand functioneaza turbo


Iti dai seama ca vorbesti prosti?

Pe un mototr de 68 de cai putere prin faptul ca ai eliminat FINALA ai... sa zicem 0.1cp in +...

Lagul nu e dat de catre evacuare, e dat de catre TURBO, evacuarea nu are chiar nici o treaba... ca iti creste puterea? mai ales pe sub 2000rpm... ma indoiesc.

Trebuie sa intelegeti ca faptul ca scoti finala nu iti da in plus nici macar 1hp, sa zicem ca de exemplu la un ford cougar de 2.5 v6 care are 2 ditamai tobele pe portiunea finala a evacuarii, si evacuarea mai si face un U inutil, castigi vreun cal.. 2 rataciti. FInala sport e doar un lucru pe care multi il facem pentru ambianta sonora pe care o avem ulterior, restul este efectul placebo!

In ceea ce priveste catalizatoarele, daca nu ai sonda lambda dupa el nu are de ce sa iti afecteze functionarea motorului in vreaun fel... dar nici nu stiu in ce masura se merita sa il scoti.
Cauti un service auto? www.ServiceList.ro te ajuta sa il cauti dupa ce criterii doresti tu!
Avatar utilizator
RunAwayDU
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 01 Apr 2008, 15:51
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: Ford Mondeo MK3 2001 2.0 Tddi 116 hp Ghia

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde bocu » 07 Noi 2009, 18:47

tre sa mergi tu sa faci o tura cu un fiesta 1.4 tdci sapoi cua mea ca sa evzi diferenta ok pana atunci si plus dak vrei sa stii fiesta 1.4 tdci are doar toba finala si catalizator toba finala fiind imensa pt masina asta asa mica deci fa o tura cu una care are toba stock si cu una care nu mai are finala sa vezi diferenta si nu vb prostii nam zis ca masina mea e avion am zis doar ca merge mai bine si ca nu mai am lagul acela trage mai bine si uraca mai repede in turatii
Avatar utilizator
bocu
Gold Member
 
Mesaje: 641
Membru din: 31 Ian 2008, 02:28
Localitate: oradea
Maşina: ford fiesta 1.4TDCI 2004 68cp

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde deejay_xb » 07 Noi 2009, 22:23

modificarea finalei duce la modificarea cuplului...de obicei in minus la turbo diesel.
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde Mihai L » 12 Noi 2009, 14:14

Colegul laur702 este castigatorul unei saptamani de concediu in speranta ca isi va dezvolta abilitatile de a scrie in limba romana.
Pentru colegul leut27: analizeaza mai bine greselile din postul lui laur702, nu m-am referit la micile scapari ci la problemele serioase.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde ag66wrc » 13 Noi 2009, 00:13

si eu am renuntat de curand la toba finala inlocuind-o cu teava si cu un muffler tips in capat. inafara de faptul ca suna mult mai bine si ca masina s-a usurat cu aprox 3-4kg nu am remarcat nici o imbunatatire a performantelor motorului. pentru cine vrea sa imbunatateasca performantele motorului prin evacuare se recomanda inlocuirea ei in totalitate cu material inox si cu o grosime mult mai mare pentru ca evacuarea sa fie mai rapida. castig: in jur de 5- 10 cp in plus( in functie de puterea motorului) si un sunet senzational( cum spune diaconescu =)) )
spor la modificari!
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde unariciflocos » 13 Noi 2009, 08:44

1. Singurul lucru care-l castigi din inlocuirea tobei finale cu o teava e un zgomot infernal si antipatia vecinilor.

2. Probabil vroiai sa spui diametru mai mare. Ei bine traseele de evacuare sunt foarte bine calculate si daca te apuci si modifici tu dupa cum crezi o sa ajungi sa pierzi putere si mai ales cuplu. In plus nu se umbla la evacuare pana ce nu ai marit capacitatea de admisie. Asta e valabil la motoare aspirate, la turbo e alta poveste.

Eliminarea catalizatoarelor aduce ceva imbunatatiri, mai ales prin faptul ca la km care le au masinile noastre ele sunt infundate. Si avand in vedere ca gaura din ozon s-a infundat, iar temperaturile globale nu au mai crescut de 12 ani, spor la eliminat.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde dal3x » 13 Noi 2009, 13:03

RunAwayDU,579511 scrie:
Iti dai seama ca vorbesti prosti?

Pe un mototr de 68 de cai putere prin faptul ca ai eliminat FINALA ai... sa zicem 0.1cp in +...

Trebuie sa intelegeti ca faptul ca scoti finala nu iti da in plus nici macar 1hp, sa zicem ca de exemplu la un ford cougar de 2.5 v6 care are 2 ditamai tobele pe portiunea finala a evacuarii, si evacuarea mai si face un U inutil, castigi vreun cal.. 2 rataciti. FInala sport e doar un lucru pe care multi il facem pentru ambianta sonora pe care o avem ulterior, restul este efectul placebo!



Tin sa te contrazic putin !

Intr-adevar cresterea de putere nu e "senzationala" dar sa stii ca este prezenta. Eu am acelasi lucru facut la evacuare ( teava goala fara nici o toba ) , si performantele masinii s-au imbunatatit. Nu am facut un dyno, ci clasicul 0-100km/h cu clasicul cronometru :)

Daca inainte de modificare, nu scoteam nici vorba sub 10,3, cu tobele date jos, am ajuns undeva pe la 9.5-9.6.

Intr-adevar, pot sa zic ca aceasta "masuratoare" facuta de mine nu e 100% sigura si nu are cea mai mare acuratete, dar e (spun eu) totusi o imbunatatire .

Noroc !
Avatar utilizator
dal3x
HAOS Crew
 
Mesaje: 297
Membru din: 23 Aug 2007, 18:10
Localitate: Bucuresti

Re: Renuntare Catalizator !

Mesajde ag66wrc » 14 Noi 2009, 01:30

cum spui tu un ariciflocos;)
Avatar utilizator
ag66wrc
Gold Member
 
Mesaje: 716
Membru din: 23 Ian 2009, 19:23
Localitate: pitesti
Maşina: ford mondeo mk2. an 1997, 1.8 16v 116cp gt
VIN: wf0axxgbbatl15187

Următorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login