Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

23 Sep 2005, 18:53

Ce intelegi prin motor sport la urs?Erau Mpower?

23 Sep 2005, 19:28

da, scuze. am calculat gresit.si m-am uitat mai bine pe cartea tehnica si sunt 92kw. Motor sport la urs? nu prea inteleg

24 Sep 2005, 02:57

de curiozitate, cati cmc scrie ca ai avea in cartea tehnica? motorul tau imi pare OHC.

24 Sep 2005, 03:21

vlad scaneaza frate talonu masinii :icon_lol:


p.s frumoasa masinutza :icon_mrgreen:

24 Sep 2005, 13:52

primul lucru care-l fac cand fac rost de scaner:)sunt bucuros ca in sfarsit mi-am gasit la un magazin de piese semnalizatoare din alea model mai nou(albe). luni imi vin. ce parere aveti de uleiul Mobil 1?

24 Sep 2005, 15:04

$1 scrie:$2ot ce stiu eu e ca am batut doi oameni ce aveau bmw ursulet, cu motoare sport. nu stiu ce a fost facut la motor. si alta chestie e ca fara modificari masina are in cartea tehnica 90kw(118cp).


Pai tu ai spus asta.Eu nu inteleg ce vroiai sa spui.La bmw, motoare sport sant M-urile.Aveau aia M?

24 Sep 2005, 15:53

sincer sa fiu nu stiu daca erau M-uri dar erau masini facute pentru concursurile de drag, deci presupun ca erau.

25 Sep 2005, 00:09

off-topic un pic.

Apropo de sierre sport, am un coleg de skarbici care are o sierra in doua usi, nu imi aduc aminte ce motor are dar a facut cateva mici modificari la ea.

cutia cu 4 trepte originala a schimbat-o pe una cu 5 trepte. Masina ii consuma cam 16 in orash (in blana) si stilul de condus e permanet sport. Pe urma a mai facut o modificare a usurat volanta pe strung. Acum masinuta aia consuma cam 10 in orash :icon_eek: tot in "mod sport". Se infige foarte bine si are putere, trage...etc...nu se simte lipsa a catorva kilograme de volanta :icon_mrgreen:

25 Sep 2005, 03:41

Sigur de la volanta e consumul scazut??O rad pe toata fir-ar ea a naibii :icon_twisted:

25 Sep 2005, 05:21

eu o scot de tot daca asa e vorba :icon_lol:

25 Sep 2005, 13:18

e mai bine puneti volante din plastic :icon_lol:
si in legatura cu bmw-urile alea sport daca erau cu M ceea ce e putin probabil sau de drag si mai putin probabil nu apucai sa schimbi a-3-a si terminau pe 400m :icon_biggrin:
daca vrei cand ne intalnim ne dam un pic sa vedem minunea ta :icon_cool:

25 Sep 2005, 14:09

Pai ma bag si eu.dar cu spatele, ca are demaraj mai bun. :icon_biggrin:

25 Sep 2005, 17:13

daca nu ne faci luam 2 rabe iti punem o raba in fata una in spate si l-e legam cu sufe de puntile tale si pe urma fiercare raba pleaca in directia opusa . :icon_evil:
cum o face scorpia fata roti ? s-o zbate? :icon_evil:

25 Sep 2005, 17:45

sunt de acord :icon_biggrin: primul lucru care-l facem cand ne intalnim

25 Sep 2005, 17:52

intra vre-un militian si ved asta o sa zica :'opaaaa se organiseaza ilegale' :icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:

25 Sep 2005, 19:44

$1 scrie:$2incer sa fiu nu stiu daca erau M-uri dar erau masini facute pentru concursurile de drag, deci presupun ca erau.


Ori fabulezi ori ai motor de racheta sub capota.

25 Sep 2005, 20:17

erau de drag 316igpl :icon_lol:

25 Sep 2005, 23:38

sincer nu stiu daca erau M-uri da de luat le-am luat. mi-ar place sa fiti de prin zona sa ne intalnim.

26 Sep 2005, 01:34

o sa fim :)

26 Sep 2005, 01:40

e imposibil sa faci un M
316i il faci , 318i probavil sa il faci depinde si soferul
320i face sierra cu motor de 2.0l cred eu . daca ati avut vre-o comfruntare cu 320i sa imi spuneti si mie rezultatul
de la 323 in sus sigur nu ai sanse cu 2.0 l normal

26 Sep 2005, 12:43

sunt si eu d acord cu chestia asta. am aflat ca era 318i.

26 Sep 2005, 13:10

$1 scrie:$2igur de la volanta e consumul scazut??O rad pe toata fir-ar ea a naibii :icon_twisted:


Poate il convig si pe tipul ala sa intre pe forum.....

26 Sep 2005, 13:48

in volanta poate sa va dea sdandrei amanunte. are vreo 2 ani de volanta usurata...

26 Sep 2005, 15:03

Ma chiar ma intereseaza chestia cu volanta.Daca scade si consumul, ar fi o treaba.La ce turatii sta acum??

26 Sep 2005, 15:23

nu s-a schimbat nimik la turatie. se simte la reprize, cind o turez si la pornire porneste mai usor. eu am eliminat aprox 1,5 kg dintr-o volanta. trebuie gasit strungar si strung k lumea ca e important sa fie strunjita k lumea, ca e greu de gasit undeva ssa o echilibrezi. e una din modalitatile in care poti sa-ti tunezi motoru.

26 Sep 2005, 16:30

$1 scrie:$2a chiar ma intereseaza chestia cu volanta.Daca scade si consumul, ar fi o treaba.La ce turatii sta acum??


Ca idee volanta "inmagazineaza" energie mecanica si totodata impinge psitoanele inapoi pentru a face compresie, cu cat e mai usoara cu atata motoru accelereaza mai usor, dar daca este prea usoara atunci vei piede putere, cu cat volanta este mai usoara pierzi cuplu motorului iar cand vei fi in sarcina mai mare (urci o panta) vei pierde simtitor mai multa putere. Idee e ca trebuie gasit un echilibru

26 Sep 2005, 18:03

inaite sa se apuci de usurat iti trebuie si un desen ca nu poti sa iei din volanta cat e cel mai bine
depinde daca permite si volanta
cate masini i-ai dat la 318i?

26 Sep 2005, 20:31

ai facut ceva calcule ca sa stii cat de mult sa iei de pe volanta, sau ai facut-o la intamplare? sunt de acord ca daca nu o faci exact pierzi multa putere. o simti altfel cand urci un deal? parerea mea e ca nu merita doar pentru a scadea consumul sa risti sa nu mai ai putere in masina. asa mai bine-ti iei un diesel.
2 masini i-am dat la 318

26 Sep 2005, 22:32

Andrei, a ta e facuta bine?Il mai stiipe om?Si vorba aia: cat face domnu''?Chiar consuma mai putin?

26 Sep 2005, 22:48

imposibil sa scada consumul mai ales ca la sierra aceea de la 16 la 10
Răspunde