Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
Subiect închis

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

05 Oct 2009, 11:38

ford nu va mai investi un leu in fordul focus iar faptul ca golful 6 are mai stiu eu ce motoare , nu prea prezinta importanta tinand cont ca focus 2 este coleg de generatie cu golf 5 si nu cu 6.
motorizarile lui golf 5 si ale lui focus 2 trebuiesc puse in balanta iar daca la anul cand apare focus 3, acesta nu va veni cu multe in plus(indiferent ce) fata de golf 6 tinand cont ca va fi cu aproape 2 ani mai nou ca acesta, va fi jale si jalnic.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

05 Oct 2009, 11:45

vrei sa zici ca "nu va mai investi un leu in fordul focus actual pt ca ff3 e pe vine"

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

05 Oct 2009, 12:25

scuze, ai dreptate cornel, asta am vrut sa spun.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

05 Oct 2009, 13:37

Focus si C-Max folosesc aceeasi platforma tehnica. In cazul generatiei actuale, C-Max a fost tot timpul cu un pas inainte.
C-Max s-a lansat cu un an inainte de FF2. C-Max a avut un face-lift in 2006, inaintea face-lift-ului pe Focus.

Mi se pare plauzibil ca noutatile pentru Focus 3 vor fi disponibile mai intai pe C-Max, care cica ar trebui sa apara in 2010.

PS: Toate motorizarile curente de pe Focus 2 / C-Max s-au lansat odata cu aceasta platforma, in afara de 1.8 TDCi 115CP si 1.8i 125CP, deci mi se pare oarecum normal ca sunt la fel de invechite ca si modelul FF2 in sine:

- 1.6i / 100 CP a existat si pe FF1 la aceeasi capacitate clindrica si putere, dar varianta de pe FF2 are clapeta de acceleratie electronica si alt sistem de management al motorului
- 1.6 Ti-VCT 115 CP - introdus pe FF2
- 1.8i 125CP - preluat de pe Mondeo Mk3
- 1.8i FlexiFuel - introdus pe FF2
- 1.6 TDCi 90 CP - introdus pe FF2, colaborare cu PSA
- 1.6 TDCi 110 CP - introdus pe FF2, turbina cu geometrie variabila (?), ulterior si varianta Euro 4 cu DPF, colaborare cu PSA
- 1.8 TDCi, 115 CP - pastrat de pe FF1
- 2.0 TDCi, 136 CP - introdus pe FF2, colaborare cu PSA (este complet diferit de vechiul motor 2.0 TDCi de conceptie Ford aparut in 2003 pe Mondeo Mk3!).

Eu personal sunt oarecum dezamagit de gama de motoare de pe Mondeo Mk4, ma asteptam la mai multe noutati.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

05 Oct 2009, 13:41

$1 scrie:$2... Eu personal sunt oarecum dezamagit de gama de motoare de pe Mondeo Mk4, ma asteptam la mai multe noutati ...


este oarecum offtopic subiectul

ai uitat motorul de 2,2 TDCi / 175CP

LE am avut ocazia sa ma urc intr-un Mondeo MK4 cu acest motor si vreau sa spun ca "ara" =D> ... poate nu puterea, dar cuplul este remarcabil

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

08 Oct 2009, 20:50

Daca vorbim de concurenta, ce ziceti de Renault Fluence?
http://www.automarket.ro/stiri/renault- ... 25418.html
La capitolul design mi se pare destul de reusit.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

09 Oct 2009, 06:58

arata bine, asa cum a fost si cu ultimul megane sedan. insa daca nu vin cu calitate, tot fara folos este masina asta. cu siguranta se va vinde bine pt ca e ieftina, arata bine, sigur e spatioasa si atat timp cat va fi noua, va fi o masina decenta.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

09 Oct 2009, 17:50

La cat costa probabil ca raportul calitate/pret e corect, dar tinuta de drum tot sub focus este.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

19 Oct 2009, 07:38

un flacau cu un golf 5 1.6mpi 102 cp era ieri prea ambitios si intamplarea face ca si peste asta am dat in zona buzaului pe centura. sunt 3 curbe f rapide si flacaul cu golful si-a luat-o in ultimul stadiu.
apoi , a vrut omul sa-mi arate ce tare e masina lui in linie dreapta. intr-adevar de pe la 130 pana la 160 masina lui accelera mai tare. banuiesc ca folosea treapta a 4-a. eu nu. de la 160km/h, il ajungeam in acelasi ritm in care el se indeparta anterior adica incet, insa il ajungeam.
s-a mai intamplat un paradox: deseori masina mea nu vroia sa ia decat maxim 170 km/h. acum a ajuns la 185 fara probleme si dupa ce am intrat in siajul golfului, a inceput sa accelereze si mai tare ajungand la 192 !!!!
deja 192 insemna viteza mai mare ca golfului si trebuia sa ies din spatele lui insa imediat cum ieseam din spatele lui ca sa il depasesc, viteza mea scadea pana pe la 187. am mai facut o data treaba cu aspiratia, iar a crescut viteza la 192 si am reusit sa pun botul masinii mele in paralel cu masina lui. el avea masina pe banda 1 si a trebuit sa incetineasca. pariez ca un focus cu motor de 90 cp, daca are o masina in fata care sa-l sa-l ajute, poate ajunge la 200km/h pe ceas.
uitasem: el era singur in masina si fara bagaje( cel putin asa parea), eu aveam masina cu 100kg mai grea +sotia+ bagaje=200kg in plus fata de el.
anyway, l-am facut la ambele probe si pot sa spun ca inca nu am gasit musteriu care sa poata aborda curbele de pe centura buzaului cu o viteza mai mare ca cea cu care pot eu sa trec.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

19 Oct 2009, 08:22

Eu pariez ca pe vwforum povesteste un flacau cu un Golf 5 1.6mpi 102 cp cum el cu benzinarul lui aspirat a facut de rushine un shtift de Focus diesel care s-a tot chinuit sa-l depaseasca dar n-a reusit. Ca asa-i in tenis. =))

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

19 Oct 2009, 08:31

l-am prea pus la pamant ca sa aiba curajul sa minta intr-un asa hal.
totusi, sunt mirat de ceea ce poate sa faca "aspiratia". ma asteptam sa fie un avantaj, insa in nici un caz atat de vizibil.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

21 Oct 2009, 07:46

Avantaje clar exista, dar si de dezavantaje. Eu m-am speriat putin cand la o depasire iesind din zona de aspiratie am simtit putin cum masina isi cam pierde din stabilitate. Parerea mea este ca la viteze destul de mari poate fi periculoasa.
Subiect închis