09 Oct 2009, 17:49
11 Oct 2009, 11:29
12 Oct 2009, 09:14
$1 scrie:$2ezi sa nu fie fisurat furtunul de cauciuc de la turbina la filtru de aer,si strange toate colierele bine,sa ai coliere si la furtunul ala subtire care iese din bloc,la mine era fisurat furtunul si imi baga ulei pe teava aia de care zici tu,bafta
13 Oct 2009, 07:50
13 Oct 2009, 10:13
13 Oct 2009, 11:00
$1 scrie:$2e la separator e normal sa curga ulei. acum nu stiu cat de mult e la tine. nu cred ca trebuie schimbat. schimba teava de la intercooler, daca zici ca e fisurata. fisura apare la suportul de sus, de aceea vezi ulei de sus pana jos.
13 Oct 2009, 11:03
$1 scrie:$2e filtru de epurare nu am auzit,e posibil sa existe,dar eu zic sa identifici mai intai scurgerea respectiva, si dupa aceea sa te bagi in motor.Daca motorul trage bine,si nu iti da erori CB,nu are rost sa te complici,acuma nu stiu la ce mecanic ai fost,ai grija de reprezentante ca aia te pun sa schimbi si ce nu trebuie schimbat(te fac pe fata).Vezi daca nu ai pierderi de ulei pe la imbinarea cutiei de viteze cu motorul,eu pe acolo am dar nesemnificative,numai bine.