Re: Intamplare la service! CINE ARE DREPTATE
$1 scrie:$2ar... le-ai specificat in timpul discutiilor anterioare ca daca nu rezolva cu 100% nu esti de acord sa le vopseasca sau macar sa te anunte si sa reevaluati costurile???
cand am plecat de la ei, a ramas ca a doua zi sa se apuce sa desfaca masina, sa evalueze ce si cum, apoi sa faca reconstatare si apoi , cand trimit reconstatarea, sa ma puna si pe mine in CC.
Dupa 3 zile, nimic.
Am sunat eu, si mi-au spus ca totul e ok, aca nu mai e nevoie de nimic altceva, ca se apuca de treaba.
Tin sa va spun cu mana pe inima, ca telefon de la ei am primit numai cand le dadeam eu mail sa ii intreb cum mai merge treaba.
Dadeam mail, pt ca imi era jena sa mai sun--sunasem deja de prea multe ori
Deci DA, LIPSA TOTALA DE COMUNICARE, ceea ce acuz si eu
Si luare de decizii fara acordul clientului
NU ESTE NORMAL FRATILOR
Mai mult decat atat de ce asig a precizat de coplata la bara si la vopsit nu?- poate sunt service-uri unde se vopseste si jumate de piesa, si de asta.
Cand la vb la service, am spus ca am negociat TOCMAI SA NU MAI SCOT BANI DIN BUZUNAR.
Le-am spus ca nu mi s-a parut normal, accidentat fiind din vina aluia sa platesc eu.
Deci, cu atat mai mult trebuia sa fiu anuntat.
Se pare totusi ca sunt putini cei ca mine( adica cei care gandesc asa) care nu sunt dispusi sa plateasca pt ceva ce nu si-au dat acordul.
Imi place sa cred ca eu am avut dreptate si nu sotia-care a zis---ai sa vezi tu ca trebuie sa dai spaga sa iasa bine si la timp
Asa o fi?
-
xdocx - 1nsane Member
- Mesaje: 1151
- Membru din: 17 Sep 2007, 14:34
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Fiesta 2004 1.3 60cp