Discuţii despre legislaţia în vigoare, codul rutier, taxe, asigurări RCA sau Casco, etc
07 Noi 2009, 14:07
$1 scrie:$2ar... le-ai specificat in timpul discutiilor anterioare ca daca nu rezolva cu 100% nu esti de acord sa le vopseasca sau macar sa te anunte si sa reevaluati costurile???
cand am plecat de la ei, a ramas ca a doua zi sa se apuce sa desfaca masina, sa evalueze ce si cum, apoi sa faca reconstatare si apoi , cand trimit reconstatarea, sa ma puna si pe mine in CC.
Dupa 3 zile, nimic.
Am sunat eu, si mi-au spus ca totul e ok, aca nu mai e nevoie de nimic altceva, ca se apuca de treaba.
Tin sa va spun cu mana pe inima, ca telefon de la ei am primit numai cand le dadeam eu mail sa ii intreb cum mai merge treaba.
Dadeam mail, pt ca imi era jena sa mai sun--sunasem deja de prea multe ori
Deci DA, LIPSA TOTALA DE COMUNICARE, ceea ce acuz si eu
Si luare de decizii fara acordul clientului
NU ESTE NORMAL FRATILOR
Mai mult decat atat de ce asig a precizat de coplata la bara si la vopsit nu?- poate sunt service-uri unde se vopseste si jumate de piesa, si de asta.
Cand la vb la service, am spus ca am negociat TOCMAI SA NU MAI SCOT BANI DIN BUZUNAR.
Le-am spus ca nu mi s-a parut normal, accidentat fiind din vina aluia sa platesc eu.
Deci, cu atat mai mult trebuia sa fiu anuntat.
Se pare totusi ca sunt putini cei ca mine( adica cei care gandesc asa) care nu sunt dispusi sa plateasca pt ceva ce nu si-au dat acordul.
Imi place sa cred ca eu am avut dreptate si nu sotia-care a zis---ai sa vezi tu ca trebuie sa dai spaga sa iasa bine si la timp
Asa o fi?
07 Noi 2009, 14:09
$1 scrie:$2Nic_Bv--firma este Grupama, fost asiban.
Nu prea ai cum sa faci selectie la cei care intra in tine.
Adica ce faci? scoti capul pe geam si intrebi unde are RCA si ii dai voie sa te loveasca sau nu?
xdocx, îţi înţeleg supărarea , însă evita comentarii ca cele de mai sus, sa nu cazi in penibil.
Mulţumesc de informaţie, voi evita Grupama din cel puţin doua motive:
- pentru Casco: nu vreau sa mai vin cu bani de-acasă in caz de accident, decât maxim fransiza;
- pentru RCA: nu îmi fac RCA la ei, pentru ca dacă lovesc pe cineva din culpa mea iar respectivul nu isi repara maşina corespunzător, ma trezesc dat în judecata şi plimbat aiurea pe la procese, ceea ce nu doresc nimănui.
07 Noi 2009, 14:12
Nic de ce penibil?
Ai spus sa o pui pe lista de evitat, dar asa cum am zis, daca esti lovit de un aigurat la ei ce faci?
PS si eu am RCA la ei--hahahahahah
07 Noi 2009, 14:24
$1 scrie:$2ervice-ul TREBUIA sa anunte ca poate interveni un cost suplimentar sau o modificare, sau orice, INAINTE sa se apuce de treaba!
Si cum nu a fost anuntat? Nu a fost de fata cand asiguratorul a scris "vopsit aripa despagubire 50%"? Ce alt anunt mai trebuie? Asiguratorul nu a specificat ca suporti 50% din aripi sau a specificat ca nu suporti 50% din aripi? E acelasi lucru? Era de datoria clientului sa specifice ca nu vrea sa repare aripile, cu toate ca erau trecute in constatare, pentru ca asiguratorul despagubeste doar 50%. Dpdv al service-ului, clientul nu mai trebuia anuntat pentru ca era constient de acest fapt - daca modificarea s-ar fi produs intre timp, ca la alexandrusavu si nu ar fi fost instiintat, ar fi fost problema. Si daca repartia aripilor o faceau pe jumatate, asiguratorul ar fi platit jumatate din acesta suma.
Eu nu as fi bagat masina in service pana nu imi era clar cine plateste. Le-as fi zis sa faca reconstatare dar sa nu se apuce de treaba pana nu se lamureste situatia. In caz contrat, imi asum cheltuiala pentru ca le-am dat acordul sa faca si aripile (adica le-am dat ok sa repare ce e in constatare), stiind ca voi fi despagubit 50%.
Deci reparatia a fost aproape 3000EUR. Serios acum, crezi ca au facut treaba asta cu reavointa ca sa ia aia 100 de la tine?
07 Noi 2009, 14:46
$1 scrie:$2rezi ca au facut treaba asta cu reavointa ca sa ia aia 100 de la tine?
nu stiu
astept sa vorbesc luni cu asiguratorul si vad atunci
07 Noi 2009, 15:08
Pana cand te-au chemat sa ridici masina, tu nu ai vazut niciun deviz sau constatare care sa contina sume concrete?
Cu toate ca asta imi suna a urmatorul scenariu : mergi la cel mai scump restaurant, comanzi ceva, mananci, si cand vezi nota spui ca nu mai vrei. Cred ca e de datoria clientului sa se intereseze cat costa inainte sa comande.
07 Noi 2009, 15:19
Gresit. E de datoria LOR, ca asta le e meseria, sa-ti explice ca la prosti cum stau lucrurile. Datoria mea e sa imi stiu bine meseria MEA. Cand o sa scapam de tarele astea estice?
Ca sa imi intelegeti vehementa: nu sunt obligat sa cunosc smecheriile asiguratorului si/sau service-urilor. Treaba mea e sa duc masina la asigurator si apoi la service. Treaba lor e sa-mi comunice IN CLAR tot ce trebuie sa platesc. Nu ca in reclamele cu litere miiiici de tot, de vezi DUPA ce ai luat produsul ca mai ai de platit X sau Y. Aceste chestiuni deja se sanctioneaza penal. In cazul de fata, proprietarul trebuia sa primeasca IN CLAR, scris si cu antet si stampila, SUMA FINALA DE PLATA, INAINTE de a se face lucrarea. Pe acest inscris IN CLAR ar trebui sa scrie si sa semneze ca este de acord cu tranzactia.
Asa se face in tarile ce au apa calda la chiuveta de mai multa vreme decat la noi. Asa trebuie sa se faca si la noi. La noi e scos vinovat tot fraierul care da banu', ca asa suntem invatati, sa mergem cu sarumana si indoiti de spate la unii si altii care de fapt ar trebui sa ne pupe talpile ca le calcam pragul!
Romania... Mereu surprinzatoare... Sictir...
07 Noi 2009, 15:45
$1 scrie:$2ic de ce penibil?
Cum numesti tu situatia cand cineva te roaga sa-i dai o informatie, iar tu profiti de ocazie ca sa te dai rotund?
Daca sunt lovit de un asigurat la ei ce fac? Simplu, repar pe CASCO al meu, sa se spele pe cap asiguratorii intre ei (se numeste despagubire prin regres)...
Evident, CASCO facut la o firma serioasa, despre care ai auzit numai lucruri bune.
Acum intelegi de ce anumite lucruri SE POT EVITA, invatand din experienta altora?
07 Noi 2009, 17:52
$1 scrie:$2ste ilegal sa pui sechestru pe un bun al altcuiva daca nu esti organ indreptatit sa faci acest lucru (si nici atunci decat in anumite conditii specifice).
Sa revenim putin aici... De fapt service-ul nu pune sechestru pe bunul tau, ci se asteapta sa platesti lucrarea.
Eu nu tin minte sa fi semnat vreun contract intre mine si service cand am dus masina la reparat, prin urmare daca as fi plecat fara sa platesc ce ar fi trebuit sa faca service-ul? Sa ma dea in judecata? Pe ce baza?
Daca va duceti ceva la reparat (fie si o pereche de pantofi) il recuperati fara sa platiti???
07 Noi 2009, 18:05
Viper, aici dorim sa purtam discutia la un nivel mai detaliat decat ar fi normal, pentru a descoperi adevaratul vinovat, care poate sa fie service-ul (a facut o reparatie fara sa aibe acordul pentru ea), asiguratorul (a confirmat un deviz fara sa se consulte cu cealalta parte implicata : pagubitul) sau pagubitul (a semnat in necunostinta de cauza).
Intrebare pentru xdocx: Ce anume ai semnat tu la deschiderea dosarului de daune?
Sa luam urmatoriul scenariu : Mergi la asigurator, se intocmeste nota de constatare (asupra caruia exista negocieri) si ce mai trebuie. Cu aceasta mergi in service. Service-ul face o reconstatare si un deviz de 9800RON pe baza notei, in care baga vopsire integrala aripi (neputand vopsi jumatate). Trimite acest deviz cu antet si tot tacamul catre beneficiar (asiguratorul). Asiguratorul isi da OK in scris, cu antet, pentru inceperea lucrarilor*. Service-ul executa lucrarile si emite factura : 9800RON. O trimite in scris, cu antet catre beneficiar (asigurator). Asiguratorul plateste 9400RON si motiveaza ca 50% din vopsirea aripilor este suportata de client conform semnaturii sale de pe actul X (vezi prima intrebare). Service-ul te contacteaza pentru a recupera cei 400RON.
*Aici trebuie un pic mai multa atentie : asiguratorul a dat sau nu OK-ul in scris pentru vopsirea integrala a aripilor? Daca nu a dat ok, service-ul trebuie sa plateasca, pentru ca a facut o reparatie pentru care nu avea ok. Daca a dat ok, asiguratorul trebuie sa plateasca pentru ca a aprobat o plata fara sa se consulte cu tine, cu rezerva ca este acoperit de ce ai semnat tu (vezi prima intrebare). Daca este acoperit, atunci tu esti vinovat pentr ca ai semnat fara sa stii ce implica acest lucru (vezi prima intrebare).
@Mihai, nu semnezi o fisa de intrare in service, in care se descrie starea masinii si ce se va repara, in doua exemplare?
07 Noi 2009, 18:14
$1 scrie:$2Intrebare pentru xdocx: Ce anume ai semnat tu la deschiderea dosarului de daune?
ce se vede in poza poza pe pag 1
07 Noi 2009, 18:17
Mai mult ca sigur a existat un schimb de mailuri sau faxuri oficiale intre service si asigurator in dosarul ala de daune. Vezi daca asiguratorul a aprobat devizul fara sa te intrebe. Daca a aprobat fara sa te intrebe, cere lamuriri si recupereaza prejudiciului.
07 Noi 2009, 18:18
Acum am citit sorrry
CAnd am fost sa discut(sa iau masina)
pe devizul venit de la asiban scria asa
tolat plata 9800
Se aproba 9400, mai PUTIN 50% din vopsit
Stiu asta pt ca mi-a aratat la service
Luni voi cere asiguratorului o copie dupa acest deviz, pt ca am nelamuriri
07 Noi 2009, 18:21
Ca a platit tot fara 400RON e clar. Dar asiguratorul a aprobat in prealabil 9800RON sau 9400RON? Asta cred ca trebuie sa afli. Iar dupa ce afli, poll-ul nu mai are nicio relevanta : se va stii exact cine este vinovatul.
07 Noi 2009, 18:23
asa am sa fac
ieri ag de asig a fost in service-uri si nu l-am putut contacta, dar luni voi lua legatura cu el
07 Noi 2009, 18:24
o singura intrebare.despre ce casa de asigurari este vb?
07 Noi 2009, 18:25
$1 scrie:$2..
@Mihai, nu semnezi o fisa de intrare in service, in care se descrie starea masinii si ce se va repara, in doua exemplare?
Ba parca da, dar fii te rog sincer: ca service, ai lasa o masina la care reparatia a fost 100-500 milioane sa iasa din service fara a avea macar un OP (nu mai zic de confirmarea ca au intrat banii...)?
07 Noi 2009, 18:26
Daca legea scrie ca trebuie sa o lasi, o lasi, nu ai de ales. Apoi il dai in judecata si ii iei masina pe cai legale.
Nu cred ca e ilegal sa ceri un acont la o reparatie mare : sa zicem 50% in avans.
07 Noi 2009, 18:32
Iar daca asiguratorul nu si-a dat acordul pt vopsit 100% cu atat mai mult trebuiau sa ma sune sa imi spuna
07 Noi 2009, 18:37
Caz in care ei sunt vinovati fara alte comentarii si au suportat deja greseala.
Dar sa nu ne ante-pronuntam, ca nu suntem in comisii parlamentare
07 Noi 2009, 18:38
$1 scrie:$2..
Nu cred ca e ilegal sa ceri un acont la o reparatie mare : sa zicem 50% in avans.
OK, si pe urma dupa ce e gata, la revedere, ca mi-oi da tu banii cand poti...
07 Noi 2009, 18:42
Nu asta e riscul celor care lucreaza in prestari servicii?
Ii poate scoate toate piesele montate pe ea inainte sa o inapoieze.
08 Noi 2009, 10:42
E mai rau asa...:
1) manopera, vopseaua... nu le poti scoate
2) daca i-o dai inapoi nereparata te mai da si in judecata ca i-ai tinut-o degeaba.
10 Noi 2009, 06:15
Revenim,
Am vorbit ieri cu cel de la asigurari, care mi-a spus ca cei de la service nu l-au intrebat NIMIC de vopsit.
Deci.............
Acum o sa postez si cateva poze cu masina dupa reparatie.
Vreau sa spun ce cei de la service mi-au adus la cunostinta faptul ca au 1 inspector de la GM care verifica fiecare lucrare in parte.
Asta o fi calitatea Ford?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

10 Noi 2009, 09:37
Din ce m-am mai documentat, in cazul in care nu au fost gasite alte pagube in afara celor din procesul verbal sau nota de constatare incheiata si semnata de asigurator impreuna cu partile implicate, aceasta reprezinta accept pentru efectuare reparatiilor iar service-ul NU MAI TREBUIE sa emita niciun fel de deviz sau reconstatare.
10 Noi 2009, 09:42
Tinand cont de faptul ca asiguratorul a scris 50%, service-ul a spus ca vopsesc 100% si vor incerca sa scoata de la asigurator totul , iar eu am spus ca nu vreau sa platesc nimic din buzunar, mi se pare NORMAL si de BUN SIMT sa ma fi anuntat.
Restul discutiilor sincer sa fiu nu isi au rostul.
10 Noi 2009, 10:04
Poate ca ar fi fost frumos (dar nu obligatoriu legal) sa te anunte, dar nici pe departe sa justifice refuzul platii operatiunii.
11 Noi 2009, 12:19
Eu cred ca xdocx are dreptate. Trebuia anuntat despre faptul ca trebuie sa plateasca o parte el, si cat anume.
Daca service-ul a spus ca incearca sa obtina finantare 100% a stiut de ce.
De cele mai multe ori, sau intotdeauna, service-rile obtin venituri foarte mari din daunele acordate de firmele de asigurari. In colaborare cu inspectorii de daune.
Cunosc un alt caz, al fratelui meu. Ia inlocuit o aripa, 2 faruri, 1 radiator de clima, capota, vopsit, la un Golf IV, an 2001, cost deviz 18000 lei, cost efectiv aprox. 16000 lei, adica peste 4000 euro.
El a cumparat masina cu 7700 euro, asta inseamna ca are 1/4 sau 1/5 de masina noua, daca este sa consideram ca pretul la nou este undeva la 20000 euro?
In schimb lucrarea a fost efectuata foarte bine.
31 Dec 2009, 02:10
Sincer, prima oara e ceva ciudat cu 50% suportat de asigurator!!!??? Poate sunt eu neumblat, dar asa ceva nu am auzit!!! Mai radea cineva ... daca erau 2 zgarieturi era gratis? Sau daca mai stai sa o mai lovesti o data, iti da 66%??? Ceva nu e in regula.
Si a doua oara, romanismul meseriasilor de la service care te pun in fata faptului implinit dupa care iti baga mana in buzunar. Ai factura? E simplu sa faci o reclamatie la Protectia Consumatorului. Gandeste-te ca nu cumva din lipsa de timp sau fuga dupa bani, ti-au facut masina de mantuiala, dupa care au jucat putin teatru "cu am vopsit-o 100%", ti-au cerut bani si s-au dat loviti cu "nu mai vrem sa fii clientul nostru".. Paguba-n ciuperci! Pune frumos mana pe telefon sau Goagal

si fa-le frumos o plangere dupa care te deplasezi cu masina si factura la constatare. O sa ramai surprins cate se pot rezolva astfel. Cred ca ei se bazeaza ca nu o sa faci asta deoarece te-au facut sa te simti "vinovat". By the way: nu iti trebuie avocat, deci nu te costa nimic!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.