Dupa parerea mea, pretul masinii asteia nu trebuie calculat in functie de ce mai gasesti "in banii aia" pe piata....
Gasesti multe. Multe alte masini mai noi, poate la fel de puternice si care au si suporti pentru pahare.

Masina asta se cumpara cu sufletul, nu cu ratiunea.
Spre deosebire de Countach-ul amintit mai sus, asta este o masina relativ utilizabila.
Ca si singura masina in familie nu e o fericire, dar ca si a 2-a este foarte ok.
Este mult prea tare pentru fatzaiala de zi cu zi prin oras intre 2 semafoare, arde inutil benzina, daca vireaza la fel de putin ca ST170 e probabil enervanta la parcari, suspensia tare nu e chiar o fericire pe drumurile noastre, te indeamna la diverse modificari care daca nu ies ok ii scad fiabilitatea etc etc etc.
Dar e o masina cu care daca iesi in weekend la drum intins iti ofera probabil placeri pe care nu le primesti de la una de generatie noua, fie si la fel de tare. Si placerea nu vine din timpii pe sfert ci din a te da cu unul dintre cele 4500-5000 de RS-uri Mk1 din lumea asta. E o chestie emotionala nu rationala.
Inteleg si pdv a lui @edit. Am un amic ce isi vinde Megane-ul RS F1 Team R26 din 2008 si cu vreo 7000km la bord cu cca 16.000 Eur. In conditile in care un Focus RS Mk1 cu 4-5 ani mai vechi si cu 10-15x atatia km ajunge tot pe acolo adus din afara.
Cum odata cu aparitia Outlanderului in familie, usile din spate si relativa "cumintenie" a ST-ului 170 au devenit inutile => ma bate gandul unui upgrade. Si am pus in balanta R26-le amicului (sau alceva mai contemporan) cu un RS Mk1.... si am o mare dilema si eu.
Am hotarat sa ma mai gandesc pana la primavara
