Deci..initial la Ford reviziile se faceau la 20 mii de km. Faptul ca acele filtre se schimbau asa de tarziu si motorina era cum era, poate fi o explicatie. Eu insa te intreb: masina e pe o linie de fabricatie, totul este pus automat. Masina se misca de la o linie la alta: pe una pun pistoanele, pe una pun inectoarele, pe una pun alternatoarele, etc. De unde stie acel mecanic aflat pe linia de fabricatie (procesele automatizate sunt urmarite de persoane - oameni) ca acea masina este pentru Romania sau nu!? Adica mi s-ar parea ciudat sa vina ala de la vanzari sa spuna: Alo..masina asta pleaca in RO. Vedeti cum faceti .. sau invers, in Germania. Si apoi, producatorul, dupa ce monteaza totul face o inspectie cu o masina automatizata care softeaza masina cu cel mai optim soft. Altfel spus nu exista un singur soft ci comporta mici modificari. Exista la un moment dat un numar care defineste revizia softului. Cum poti pune acea masina sa faca sa mearga altfdel decat in parametri garantati? Si apoi, Delphi, de exemplu, face injectoare. Nu poate face un lot prost si il da la FORD si spune: vedeti ca astea sunt mai proaste, dati-le alora ... nu au cum. Ar trebui sa le ambaleze diferit, sa scrie rebut pe ele ..etc.
2. Ford recomanda schimbarea injectoarelor la 1000 mi de mile sau km, nu mai stiu. Deci e cerinta Delphi. Deci ei au acoperire
3. vezi mai sus.
4. Nu comentez VW, mi se pare o prostie sa spui ca se pune praf pe role, decat daca nu sunt acoperite
(explicatia lor te face sa razi)
5. Am spus si mai devreme: anumite lucruri NU sunt puse pe masina ci in lista de optionale, asa cum cere importatorul. Importatorul poate cere ca vopseaua sa nu fie lacuita, sa nu aibe scut la motor, sa nu aibe capace de FORD la roti ci unele de producator sau fara, ca pune el in tara, etc etc etc. Si de aici diferenta de bani.
PS: Nu sustin ca am eu dreptate, insa procesul de rezervare a unui VIN este automatizat, electronic. Sasiul este deja facut, doar incep sa puna pe el ce au de pus. Seria este data la fabricarea sasiului, nu la terminarea masinii, ca s-o poata evalua.
Cat priveste piesele de schimb, aici recunosc ca se fac prostii.
Eu asa vad lucrurile ... intr-o lume a informatiei.