de verga_Cip » 16 Dec 2009, 08:46
Carol ,perfect de acord cu ce spui tu, insa aici sunt de facut cateva mentiuni:
1. Faptul ca sunt facute la mama lor, cum spui tu asta nu inseamna ca avem mecanici scoliti in Japonia ca sa poata interveni intr-un caz de Doamne fereste;
2. Faptul ca sunt facute in Japonia si freceventa celor care cad (masinile) este mica, nu inseamna ca mecanicii sunt beaparat buni in sensul ca acolo unde ai mecanici care lucreaza, in timp ar trebui sa prinda ceva experienta si sa rezolve problemele aparute intr-un ritm mai bun;
3. Nu fiabilitatea motorului este problema mare ci a componentelor electronice, care nu poate fi chiar garantata. Asta pentru ca dupa cum vezi stiinta avanseaza insa de multe ori fiabilitatea ramane in urma;
4. Costul pieselor facute la mama lor este mult mai mare decat a celor facute in Europa, spre exemplu;
5. Timpul de raspuns la un asemenea incident, cu repsratie de piese/inlocuirea lor este implicit mai mare ca sunt facute la mama lor;
6. Trebuie sa te gandesti la faptul ca in Romania, numarul accidentelor rutiere este mare, si nu motorul sau ESP-ul (luat la intamplare) trebuie sa se defecteze, e de ajuns sa dea unul in tine si sa mergi in service sa ti-o repare!!
PS: Eu as lua MAZDA oricand, in detrimentul oricarei masini din orientul indepartat cu o singura exceptie: Subaru. Asadar, ca un clasament: Subaru, Mazda, Honda, Toyota, Suzuki, Nissan, etc.
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003