ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

focus sh vs focus nou sfat

11 Apr 2007, 08:36

am un prieten care are in jur de 12000 euro si are urmatoarele variante:
in ordinea preferintei:
1.SEAT TOLEDO 2005 1.6 BENZINA 15-55 MII KM 10200-11000 EURO IN GERMANIA +CHELTUIELI AFERENTE(CAM 1MIE EURO CU TOTULUI TOT DACA O ADUCE CINEVA SI VREO 6-7 SUTE DACA SE DUCE EL
2.FFOCUS 1.6 BENZINA MUSAI HATCH DIN 2005 DIN GERMANIA UNDEVA LA 10K EURO
SAU DACA MAI STRANGE NU STIU DE UNDE CUREAUA SE POATE INTINDE LA:
1.FFOCUS NOU 1.6 BENZINA
2.TOYOTA AURIS 1.4 BENZINA

SE TINE CONT DE URMATOARELE: DOAR ACESTE MODELE INTRA IN DISCUTIE
NU PREA SE GANDESTE LA MOTORINA PT CA NU IL AJUNGE MAI SCUMP (A CALCULAT EL)

CE SA ALEAGA FOCUS NOU ORI SH?
SI INCA CEVA CAM CE SE NEGOCIAZA LA O MASINA NOUA
MULTUMIM DE AJUTOR SI SPER SA DEVINA SI EL FORUMIST

11 Apr 2007, 08:56

Focus nou sau SH. Pai ce intrebare mai e si asta? Daca isi poate permite normal ca nou sa-si ia. Ai garantie si impreuna cu un casco doarme linistit noaptea.

11 Apr 2007, 09:03

!. Seat iese din discutie dupa parerea mea intruicat revanzarea nu prea exista la Seat.
2. Daca se mai strange la o benzina Focus si mai pune 250 Euro isi ia diesel. Asa am calculat eu acum o luna dar am obtinut Vopseaua metalizata si alarma de la dealer (500 E). Eu am dat pe a mea 15460 E la Trend.
Preturile sunt urmatoarele:
Benzina: 1.6 16V 100CP TREND CL 2007 > 15235 (5 usi)
Motorina: 1.6 TDCi 16V 90CP AMBIENTE > 14.515
1.6 TDCi 16V 90CP TREND 007 > 15.460

11 Apr 2007, 09:23

Daca nu face multi km eu as merge pe benzina. Acuma depinde de gusturile fiecaruia. Oricum daca el si-a facut un calcul si i se pare mai rentabil pe benzina atunci benzina sa fie.
1.6 16V 100CP TREND CL 2007 > 15235 (5 usi) suna foarte bine. Este pret DDP?

11 Apr 2007, 09:24

Da. E pret DDp. Dar gandeste-te ca la o diferenta de 250 E merita diesel indiferent de cati Km faci pe an.

11 Apr 2007, 09:34

el a zis ca nu vrea diesel mai ales ca e fff greu sa se mai intinda pt inca 2000 care nu ii mia are
la cam 14k cat a iesit masina daca ar da avans 70% si restul in 4 ani ar plati in polus cam 4000 de euro cu toate taxele la sfarsitu leasingului eu intreb daca se merita sa dai cam 4-5 k in plus pt una noua

11 Apr 2007, 09:37

Ia uita-te la oferta!!! Este diferenta de 2.000 Euro sau de 250? Eu am gandit exact ca el insa cand am vazut ca diferenta este asa de mica (250 Euro) am preferat diesel

11 Apr 2007, 09:41

$1 scrie:$2a. E pret DDp. Dar gandeste-te ca la o diferenta de 250 E merita diesel indiferent de cati Km faci pe an.


Nu-i numai 250 EUR diferenta, aannyy... Daca faci socoteala corect iese mai scump, dar partea buna este ca s-au gandit sa scoata alte dotari ca sa-si permita si cine vrea neaparat motorul diesel.

In alta ordine de idei: Marius, sa stii ca acum nu prea mai merita leasing-ul ca PF, iar un credit de 4-5000 EUR nu mai costa asa de mult.
Eu zic ca daca avea doar 6-7000 EUR era bun un SH, la 10.000 deja se poate gandi la unul nou. Totul este sa cantareasca avantajele si dezavantajele din punctul lui de vedere.

11 Apr 2007, 09:43

$1 scrie:$2a uita-te la oferta!!! Este diferenta de 2.000 Euro sau de 250? Eu am gandit exact ca el insa cand am vazut ca diferenta este asa de mica (250 Euro) am preferat diesel


Nu compari doua mere cu seminte diferite, ci doua masini cu echipari substantial diferite.
Pretul final este apropiat, dar daca pui optionalele lipsa la cel pe motorina ca sa iesi la o comparatie corecta vei fi surprins... Nu iesi la 2000, dar eu zic ca treci de 1000.

11 Apr 2007, 09:45

Diferenta in ce consta? In jante? Asta mi se pare un moft comparativ cu motorul. Iar de vopsea metalizata o obtii de la dealer ca bonus. Alte diferente nu mai sunt (cred) intre CL si Trend.

11 Apr 2007, 09:46

el are 12k dar aia 2k care ii lipsesc sunt fff greu de obtinut momentan si nu site daca se merita efortul mai ales ca poti lua la 10k unul de dincolo si ieis mai ieftin

11 Apr 2007, 09:49

$1 scrie:$2iferenta in ce consta? In jante? Asta mi se pare un moft comparativ cu motorul. Iar de vopsea metalizata o obtii de la dealer ca bonus. Alte diferente nu mai sunt (cred) intre CL si Trend.


Pentru o comparatie corecta eu zic sa lasam la o parte cadourile. Si la cel pe benzina poti obtine cadouri si atunci unde ajungem???
Hai sa discutam la pretul de catalog si sa adunam vopseaua metalizata, jantele, etc, etc... Practic, ce s-a scos de pe cel pe benzina ca sa se puna motor diesel si sa nu fie diferenta asa de mare.

11 Apr 2007, 09:49

Eu am facut comparatia intre un benzinar nou (ca asa ai scris ca poate mai face rost) si un diesel nou. Sunt de acord ca poti lua la 10k unul de dincolo si ieisi mai ieftin.

11 Apr 2007, 09:54

$1 scrie:$2l are 12k dar aia 2k care ii lipsesc sunt fff greu de obtinut momentan si nu site daca se merita efortul mai ales ca poti lua la 10k unul de dincolo si ieis mai ieftin


La banii astia deja este un fleac sa iei un credit de 2000 EUR...
Trebuie sa faca si socoteala ca daca ia un sh s-ar putea sa fie nevoit sa bage si ceva bani in ea. Nu este obligatoriu, dar mai sunt cazuri auzite de curand chiar pe forum de masini tinute pe dreapta in urma unor defectiuni relativ serioase (500-1000 EUR). Pentru cei 2000 EUR scosi acum printr-un credit se asigura practic de o masina noua in care probabilitatea este extrem de mica sa mai bage bani in reparatii timp de 4 ani.

11 Apr 2007, 09:54

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2iferenta in ce consta? In jante? Asta mi se pare un moft comparativ cu motorul. Iar de vopsea metalizata o obtii de la dealer ca bonus. Alte diferente nu mai sunt (cred) intre CL si Trend.


Pentru o comparatie corecta eu zic sa lasam la o parte cadourile. Si la cel pe benzina poti obtine cadouri si atunci unde ajungem???
Hai sa discutam la pretul de catalog si sa adunam vopseaua metalizata, jantele, etc, etc... Practic, ce s-a scos de pe cel pe benzina ca sa se puna motor diesel si sa nu fie diferenta asa de mare.


Nu mai exista etc, etc. Sunt de acord ca iese mai scump dar ne limitam la oferta. Ca asa poti si benzinarul sa-l aduci mult mai scump. Eu spuneam ca intre unul pe benzina la pretul care este in oferta si cu dotarile aferente si unul diesel exact asa cum este in oferta as alege, de fapt am si ales diesel. Ok. Am platit 250 E + vopseaua 285 in plus. De jante deocamdata nu am nevoie. Poate o sa-mi pun mai tarziu. Ori motorul mai tarziu nu puteam sa-l schimb din benzina pe diesel.

11 Apr 2007, 09:58

E mai corect asa, aannyy.
Sunt de acord ca ai preferat motorizarea in dauna catorva elemente, dar este bine sa facem calculul la rece si sa tinem cont de toate elementele.

Extrapoland putin, puteai sa iei Logan dci mai ieftin, considerand ca te puteai lipsi de sigla ford... :mrgreen:
Asta a fost doar o gluma... :lol:

11 Apr 2007, 10:01

Ok! Ma bucur ca ai inteles. :D De Golan ce sa zic? Poate fac schimb cu al cumnatului meu ca atunci cand a vazut Fordul meu s-a gandit sa-l vanda si sa-si ia si el ceva mai bun. Ghici ce?

11 Apr 2007, 10:19

Poti sa iei si de dincolo. Dar sa nu uitam ca nu stii peste ce dai. Sunt unii multumiti si altii care au avut probleme mari. Este un fel de loterie si acolo. Daca poate sa mearga pe masina noua.
Răspunde