Imagini/Filme/Sunete diverse
29 Ian 2010, 19:38
foarte misto. dar ce trebuia sa vedem?
le: bine ca ai pus si linkul!
29 Ian 2010, 20:06
nu va puneti cu gheata...

...si eu era sa o patesc rau
30 Ian 2010, 14:03
..Cum o luase inapoi ala cu Kuga , .... nu e de joaca cu gheatza, acu imi dau seama cat de inconstient sunt si eu uneori !
Drive safety ! !
30 Ian 2010, 14:37
Poate multi dintntre noi ar trebui sa constientizeze ca NU se foloseste frana de serviciu pe gheata. Instinct greu de stapanit si cu rezultate devastatoare.
30 Ian 2010, 21:31
Cristio fara suparare dar pe gheata chiar nu mai ai ce face,cu sau fara frana de serviciu-cu sau fara frana de motor
ai vazut ala cu Quattro ca se zbatea cu integrala lui ca sa nu busasca masina.
numa bine!
30 Ian 2010, 22:42
pai ....daca apesi frana pierzi controlul masini ( ceea ce au facut majoritatea celor din clip-uri ) ..........si daca insisti s-o ti apasata te transformi in sanie pe 4 roti. Daca bagi frana de motor si virezi de volan cate un pic ai sansa sa-ti alegi singur locul in care vrei sa te proptesti.
30 Ian 2010, 23:32
Bogladen ce cauciucuri ai? adaptate la sezon? (de curiozitate)
mai nu stiu cum e cu frana asta de motor - adica din 3 in 2, si din 2 in 1 - dar eu cand am simtit ca se duce, am apasat frana, si deja vizualizam accidentul. nu mai aveam timp de schimbat viteze, uneori se petrece prea repede.
nu a fost asa o sanie, s-a oprit la limita/timp.
ar trebui sa fac si eu un patinaj, sa "simt" masina, sa stiu cum sa reactionez.
31 Ian 2010, 17:28
im filmuletul de sus sunt expuse cazurile cand pe jos este asa numita"black ice"ai impresia ca e asfalt ud dar de fapt e sticla.
Sa sti chef de joaca ca pe "ghiata neagra"poti sa ai mama cauciucurilor de iarna=0 aderenta(sau 0,1)ce te salveaza sunt cauciucurile cu piroane de 3-5 cm (ca ala cursele pe ghiata/zapada).Asa ca intrebarea adresata lui bogdanel nu are sens.
Nu doresc la nimeni sa aibe parte de asa ceva,mai ales doamnelor.
numa bine!
17 Feb 2010, 12:10
Referitor la filmulet, daca masina are macar abs atunci roata nu ar trebui sa fie blocata, nu? Majoriatea masinilor prezentate acolo, au rotile blocate la franare...
19 Feb 2010, 15:48
@ Mircea L
Scimba cu ceva datele problemei daca userul "chefdejoaca" e o domnisoara?
21 Feb 2010, 14:09
mircea are dreptate,inainte de toate suntem soferi dupa care suntem barbati si femei si a fi femeie nu inseamna a fi scuzata de responsabilitatile sofatului
numa bine!
23 Feb 2010, 00:12
Audi Quattro a castigat grupa B raliu, condus de o pustoaica pana in 25 de ani...stapana se pare pe cei aprox 600cp ai masinii. Ford Sierra Sapphire Cosworth a castigat singura data in fata Deltei Integrale la grupa pana in 300cp, cu o tipa la volan.
Cand am fost lovit pe motocicleta de un inapt intr-un SUV, soferul salvarii care a venit dupa mine, era femeie, si avea maxim 30 de ani.
Intre un ceafa groasa, bivol neadaptat care crede ca are strada si o pitipoanca spalata doar pe fata si sumar la subtiori nu e nici o diferenta. Intre o tipa rasata si un genteleman cu maniere englezesti nu e nici o diferenta. Inutil sa amintesc faptul ca la concursurile de drift KOE (king of Europe) participa si o unguroaica Nicolette si nu mai stiu cum, care struneste cu succes un E30 (BMW ursulet) M3.
E datoria tuturor sa cunoastem ce poate si ce nu poate o masina, nu incurcam pasiunea pt mecanica - masina e in esenta un mijloc de transport - dar trebuie sa incercam sa o exploatam cat mai eficient si sigur - cineva asteapta sa iti mangaie picioarele fine(in cazul unei femei) sau bulanele paroase si musculoase (in cazul unui barbat), nu cred ca ar face o placere ideea de ghips sau mai rau...
23 Feb 2010, 00:33
in iarna asta era sa o patesc si eu , m-am intors cu masina pe ghiata la 180 de grade inainte de Tandarei exact ca in filmulet prima faza, numai ca eram singur pe sosea... noroc ca am oprit pe marginea din dreapta cu lateralul stanga al masinii in sensul normal de mers.... nu vreau sa va explic ce senzatii am avut...n u doresc nimanui!!!!
24 Feb 2010, 21:24
In cazul tractiunii spate, riscul de a ramane pasager in propria masina e mult mai mare - frana de motor, folosita fara a fi ajutata de frana de serviciu, duce la blocarea pt 1 secunda a rotilor spate, ca si cum ai trage frana de mana - urmanad o intoarcere 180grade, sau un balans puternic. Pur si simplu, frana de serviciu controlata perfect, combinata cu frana de motor in care ambreiajul e patinat puternic, fara a cupla complet treapta inferioara, conduc la oprirea masinii - sau macar dau sentimentul ca ai facut tot ceea ce se putea face pt evita inevitabilul.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.