Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
23 Aug 2009, 10:48
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Daca face un an trebuie sa faci si verificare caroserie.
Asta trebuie sa le spun eu, sau este obligatia lor.
Ma gandesc ca ar fi obligatia lor (in cartea de service exista rubrica speciala de inspectie a caroseriei).
Practic, in fiecare an le-am atras atentia ca trebuie completat si acolo si au completat, dar de fiecare data au avut aerul ca nu au mai vazut asa ceva...
23 Aug 2009, 16:57
$1 scrie:$2ord acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa
Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior
deceneu, sper sa mai fii pe receptie ca am si eu cateva nelamuriri:
1. garantia de 4 ani difera ca si acoperire de cea de 2 ani? in afara de faptul ca primii 2 ani o da dealerul, si anii 3 si 4 o da ford. ma refer la piese, caroserie, etc.
2. la revizia de 1 an la mine am intrebat daca au facut si revizia la caroserie, s-au uitat 2 ciudat la mine, si au zis "da"! i-am intrebat daca era totul in regula, raspunsul acelasi "da"; fiind prima oara nu am stiut ca trebuie o stampila suplimentara pe alta pagina din carticica. la revizia de 2 ani, la fel, i-am intrebat de caroserie, si mi s-a raspuns "hai domne' fii serios, ce, ai probleme cu caroseria, e ruginita? oricum, se plateste separat, o bagam din nou in service, dar daca nu ai probleme cu ea n-are rost" si nu au vrut sa imi stampileze... nici eu nu am insistat ca deja statusem 4 ore jumatate la o revizie simpla din vina unor nesimtiti, dar asta e o alta poveste.
3. acum 2 saptamani mi se blocase un carlig de plastic negru de la usa dreapta fata, cateodata se bloca usa cand era larg deschisa, fara sa o atingi, cadea carligul si trebuia sa trag de manerul extern al usii pentru a-l ridica. eu constiincios m-am dus la service (masina are 2 ani si 2 luni), binenteles ca acolo mergea, si mi s-a spus ca oricum nu e acoperit de garatie, orice plastic nu are garantie din momentul in care ai plecat cu masina noua de la ei. daca ai facut chiar si un singur km ... sanatate! asta dupa ce la telefon cand am facut programarea mi s-a spus ca e acoperit de garantie.
deocamdata atat, sper sa primesc raspunsurile clare si complete. multumesc!
23 Aug 2009, 17:19
Eu fac 2 ani luna viitoare si intreb findca mi sa umflat vopseaua pe portiera cu tot cu grund,chit si la un an am intrebat de caroserie,vopsea si mi-au spus ca este OK,eu nestiind de rubrica din carte. Oricum, saptamina viitoare sint gramada pe Romcar sa vad ce rezolv.......va tin la curent
24 Aug 2009, 14:40
Probleme cu masinuta....incepe volanu sa se dezintegreze ca sa zic asa , mai precis partea superioara a volanului se exfoliaza si incep sa raman cu bucatele mici de spuma in mana , deja evit sa pun mana in zona respectiva , atasez si o poza sa intelegeti mai bine situatia ...am fost la garantie , au facut poze si au zis ca le trimit la romcar , am primit un raspuns in care mintile luminate romcar spun ca volanul nu are defact de fabricatie si ca si ca se exfoliaza din cauza uzurii , si spun ca eu trebuie sa le demonstrez ca este un defect de fabricatie ?? pot face ceva in privinta asta sa ma las pagubas ?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

24 Aug 2009, 15:54
Oarecum off the record: volanul fiind acoperit cu piele... l-ai tratat cu ceva de cand ai masina sau l-ai lasat in plata lui?
Pielea are si ea nevoie de tratament ca sa se mentina in timp...
24 Aug 2009, 16:09
pai tocmai asta este ca nu e imbracat in piele, este volanul normal de plastic. sfat: imbraca-l in piele
24 Aug 2009, 16:21
$1 scrie:$2arecum off the record: volanul fiind acoperit cu piele... l-ai tratat cu ceva de cand ai masina sau l-ai lasat in plata lui?
Pielea are si ea nevoie de tratament ca sa se mentina in timp...
Volanul nu e imbracat in piele...e volan normal

, asa ca fapt divers o stire din ziarul local
Reprezentanţa Ford din Arad, deţinută de secretarul de stat Eusebiu Pistru şi de viceprimarul Geanina Pistru a fost spartă astăzi, în jurul orei 3 dimineaţa. Din sediul reprezentanţei au fost furaţi 250.000 lei, seiful fiind spart... cu sculele din service!
26 Aug 2009, 22:51
deceneu a scris:
$1 scrie:$2onditii pentru acordarea garantiei:
-vehiculul trebuie sa fie servizat conform recomandarilor din Planul de Service Ford de catre un dealer autorizat( se accepta depasirea intervalului dintre revizii cu maxim 1500 de km /30 de zile)
Unde scrie treaba asta,ca eu nu am gasit nicaieri.Chiar am nevoie de un raspuns cat mai urgent.Va multumesc!
27 Aug 2009, 07:00
am intrebat si eu la service si asa e. ai dreptul la depasire maxim 29 zile sau 1499km, dar ar fi bine sa nu intinzi coarda!
28 Aug 2009, 19:43
Am si eu o nelamurire inainte sa imi aiu un focus. De cand se acorda 2+2 ani garantie, cand s-a decis asta, ca sa stiu din ce perioada imi pot lua linistit masina si sa mai fie in garantie? multumesc
28 Aug 2009, 20:15
parca de la 1 ianuarie 2006, dealerul iti acorda 2 ani garantie, apoi inca 2 ani (asigurata de ford) pentru garantia extinsa. deci daca iei un ford de dupa 1 ian 06 ar trebui sa preiei garantia.
deceneu tati, te rog raspunde si mie la ce am scris mai sus... alea pe puncte.
28 Aug 2009, 20:18
Nu cred ca a mai citit in ultima vreme topicul asta:
Last visited: Wed Apr 08, 2009 8:57 pm ...
29 Aug 2009, 12:47
[quote ...am fost la garantie , au facut poze si au zis ca le trimit la romcar , am primit un raspuns in care mintile luminate romcar spun ca volanul nu are defact de fabricatie si ca si ca se exfoliaza din cauza uzurii , si spun ca eu trebuie sa le demonstrez ca este un defect de fabricatie ?? pot face ceva in privinta asta sa ma las pagubas ?[/quote]

Ce distrusi lucreaza prin reprezentantele din Romania
Cand te duci data viitoare cere sa-ti dea EI in scris ca nu e defect de fabricatie.Eu unul le-as spune ca obligatia de a face aceste constatari revine celui care se ocupa de garantii in service-ul ala si nu mie ,ca doar nu eu sunt specialistu' lu FORD.In mod normal ei trebuie sa iti arate alerta cu raspusul eventual negativ din partea Romcar si motivele pentru care iti resping cererea.Oricum la priceperea si mai ales la nesimtirea lor nu o sa-ti arate actele astea si nici nu o sa-ti dea in scris o constatare pe comanda deschisa de tine sau pe fisa de calitate a lucrarilor din service pentru ca nimeni nu-si vrea sa isi asume raspunderea asta pentru ca de exemplu daca ceri o expertiza autorizata si din ea o sa reiasa ca materialul volanului e neconform ei cad la mijloc.
Eu as face scandal pe la directorul de service pentru ca serviceul e obligat sa-ti DEMONSTREZE tie ca piesa NU e defecta,iar asta se face pe proceduri si acte la care mai mult ca sigur ca o sa-ti spuna ca tu nu ai acces.Incearca cu OPC-ul,eu unul sincer cred ca i-as da in judecata pentru ca numai acolo vor veni cu documentele astea.
Asta e suntem in Romania iar prin service-uri lucreaza patiseri-cofetari si toti ciupalacii care cred ca service-ul e ca la gradinita...invata si ei.
29 Aug 2009, 12:55
Cand voi avea timp am sa pun cum ar trebui sa arate procedura de garantie ,de cand ne prezentam la receptie si pana la preluarea masinii,ca e aceeasi la orice service,indiferent de marca
30 Aug 2009, 00:54
$1 scrie:$2..Cand te duci data viitoare cere sa-ti dea EI in scris ca nu e defect de fabricatie.Eu unul le-as spune ca obligatia de a face aceste constatari revine celui care se ocupa de garantii in service-ul ala si nu mie ,ca doar nu eu sunt specialistu' lu FORD.In mod normal ei trebuie sa iti arate alerta cu raspusul eventual negativ din partea Romcar si motivele pentru care iti resping cererea...
Si totusi i-au dat un raspuns oficial...
viewtopic.php?p=529259#p529259 
Este adevarat ca negativ, dar exista.
30 Aug 2009, 20:21
Corect am primit raspuns oficial " Asa dupa cum v-am informat in mai multe randuri, aceasta defectiune nu este cauzata de un viciu de fabricatie sau de executie. Decizia noastra ramane aceeasi.
Cu stima,
Bogdan Iulian Pislaru " , dar nu mi-au spus de ce considera ei ca nu este defect de fabricatie....ei asa zic si gata , lupta-te cu nebunii daca poti
02 Sep 2009, 02:16
Da raspunsul clasic dat de specialistii lu peste...daca nu e defect de fabricatie atunci care ar fi natura lui?
Astea sunt raspunsurile lor,e usor sa spui ceva ambiguu si sa te spali pe maini...de asta cred ca numai in justitie vor da raspunsuri concrete insa pt asta trebuie sa dai in judecata Romcar-ul ...cred ca doar acolo vor accepta expertize si alte constatari,din pacate insa suntem prea saraci si prea ocupati sa stam prin tribunale si judecatorii INSA daca fiecare importator se va trezi cu o avalansa de procese DOAR atunci vor schimba ceva si vor deveni mai rigurosi
PS.Asociatia voastra nu are si natura juridica,care reprezinta interesele posesorilor Ford afiliati la ea?Cred ca asta e singura solutie,fiecare sa plateasca o cotizatie la o astfel de asociatie care sa reprezinte interesele membrilor in astfel de litigii,fara ca omul de rand sa fie scos din serviciu,familie etc.Pentru asta e nevoie insa de implicare si oameni specializati (juristi,experti din domeniul auto cu credibilitate),genul de oameni idealisti care sa mearga pana in panzele albe cu astfel de amatori care se autointituleaza Specialisti Ford...Or sa apara ei si prin Romanica insas nu cred ca in timpul vietii noastre.
Vad ca esti din Arad,scuze daca ma insel,cred ca o solutie ar fi in cazul tau Ungaria .
02 Sep 2009, 06:49
Am fost in Ungaria la Szeged , am scris despre asta aici
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=33&t=38264
11 Dec 2009, 11:07
Buna, tuturor!
Am tot cautat pe forum un raspuns la o intrebare care nu-mi da pace.
Am gasit diverse pareri, dar nu m-am lamurit.
Pe scurt, situatia sta cam asa:
Am achizitionat in 2007 un Fusion de la BDT. Am facut revizia la 2 ani. Nu aveam inca 30k Km, dar s-a implinit anul. Revizia precedenta (15K Km) am facut-o la Romcar si a costat cam 700 RON. Acum am facut-o la un service autorizat FORD din Russe - Bulgaria (sunt din Giurgiu si service-ul este la circa 7 km de mine. Costul a fost de aproximativ 230 leva=470 RON. Intrebarea este: daca am facut revizia in afara Romaniei, am pierdut garantia exitinsa, avand in vedere ca este vorba de revizia la doi ani, adica atat cat este garantia normala (neextinsa)?
Daca poate cineva sa ma lamureasca ii multumesc anticipat.
29 Ian 2010, 23:10
OK ... mai concret! Cum ramane cu DVD-Naviagia aftermarket ce poate fi montata f f usor fara interventii asupra partilor componente ale autoturismului - acestea trebuiesc si ele montate in service Ford - afecteaza sau nu garantia componentelor electrice_?
29 Ian 2010, 23:14
cum ar putea sa o influenteze, din moment ce nu se intervine asupra lor? unitatea noua vine cu fascicol de alimentare propriu. montajul pt o astfel de unitate la service ford in BUC pleaca de la 200 lei in sus. destul de mult.
29 Ian 2010, 23:51
@dddanigr: n-ai pierdut nicio garantie, cata vreme ai stampila de service FORD in carnetelul de evidenta a reviziilor
30 Ian 2010, 08:56
$1 scrie:$2um ar putea sa o influenteze, din moment ce nu se intervine asupra lor? unitatea noua vine cu fascicol de alimentare propriu. montajul pt o astfel de unitate la service ford in BUC pleaca de la 200 lei in sus. destul de mult.
Asa zic si eu, dar poate tocmai acei 200+ Lei ii face ceva mai vigileti - pe foamea asta! Si, in afara de timp - deplasare - asteptare la poarta service-ului mai si platesti o carca de bani!
Eram curios, care este parerea Domnului de la garantii despre acest aspect!
Multumesc anticipat!
30 Ian 2010, 08:59
domnul nu a mai intrat din Last visited: 08 Apr 2009, 19:57
ps: garantia pe partea electrica este de doar 2 ani. nu stiu din ce an este masina ta.
31 Ian 2010, 09:59
$1 scrie:$2dddanigr: n-ai pierdut nicio garantie, cata vreme ai stampila de service FORD in carnetelul de evidenta a reviziilor
Da, ai dreptate, numai ca intre timp am avut probleme cu ambreiajul ( vezi =
viewtopic.php?f=37&t=23226&p=617207&hilit=ambreiaj+fusion#p617207) pe care l-am schimbat tot in Bulgaria, asa ca... adio garantie extinsa...!
Din cate am citit, garantia extinsa e valabila doar in RO, asa ca... asta e!
31 Ian 2010, 10:32
In mod normal daca e ceva care tine de garantia extinsa o poti repara "outside" si vii cu facturile la Romcar...
31 Ian 2010, 10:52
o nelamurire am si eu: de ce toti dealeri te obliga sa faci reviziile la ei??? daca le faci in alta parte pierzi garantia... daca ai factura cu tot ce ai scimbat si sunt cele prevazute de fabricant, si sau facut la timp, de ce se pierde garantia???, am mai auzit ca la un nr de km. te obliga sa schimbi si placutele de frina.vrei nu vrei(ca pierzi garantia), si mai sunt multe....
31 Ian 2010, 13:32
$1 scrie:$2n mod normal daca e ceva care tine de garantia extinsa o poti repara "outside" si vii cu facturile la Romcar...
Da, stiu, asa ar fi frumos si normal, dar... e vorba de ambreiaj.
Am vorbit intai la noi la service (nu-i mai dau numele) si mi-au zis ca ambreiajul s-a uzat la 27K km de la utilizarea incorecta sau defectuasa( ca probabil am fortat cand am ramas impotmolit sau am tractat o masina mare, sau... nu mai stiu ce).
Deci, se demonteaza se constata ce si cum, apoi in urma expertizei (constatarii sau ce o fi ea) se stabileste daca beneficiezi de garantie sau ...NU.
Pretul enuntat, fara garantie, de service-ul autorizat: circa 36 milioane lei vechi!!!!!
Asa ca am preferat, cu riscul de a pierde garantia, sa-l schimb la bulgari. Acolo mi-au zis ca a fost vorba despre un defect de fabricatie sau montaj la disc. Asta e... Bine ca l-am rezolvat. Oricum e clar ca ceva nu a fost in regula cu ambreiajul inca de la inceput. Masina merge mult mai bine acum decat atunci cand am cumparat-o de la dealer.
O sa intrebati cum asa? Simplu... suntem in viteza a4-a si avem 80-90 km la ora
- inainte (cu masina noua nouta) apasam tare pe acceleratie si... ce sa vezi? PROGRESIV crestea si viteza (pare normal, nu?)
- acum cu chitul cel nou de ambreiaj (Sachs) apas pe aceeleratie si... buburuza ma lipeste INSTANTANEU de spatar.
Pret fara garantie = aprox 13 miloane lei vechi.
E o diferenta, nu?
01 Feb 2010, 22:29
E o diferenta... dar de ce l-ai schimbat la bulgari, numai din cauza pretului?
Pe de alta parte zici ca a fost defect de fabricatie, dar s-a schimbat pe bani?
@vioconstrsl: nu te obliga sa faci reviziile la cel de la care ai cumparat masina, ci la un service autorizat de Ford (care are acces si la baza lor de date sa treaca modificarile acolo).
02 Feb 2010, 11:33
$1 scrie:$2 o diferenta... dar de ce l-ai schimbat la bulgari, numai din cauza pretului?
Pe de alta parte zici ca a fost defect de fabricatie, dar s-a schimbat pe bani?
@vioconstrsl: nu te obliga sa faci reviziile la cel de la care ai cumparat masina, ci la un service autorizat de Ford (care are acces si la baza lor de date sa treaca modificarile acolo).
Am preferat sa merg tractat 7 km (eu sunt din Giurgiu) decat sa dau muuuuuulte milioane pentru o platforma care sa ma duca 70 KM la Bucuresti.
Cand a "crapat" ambreiajul eram pe D.N. 5, la Adunatii Copaceni (cca 20km de Bucuresti), si am sunat, firesc, la Ford. Mi-au zis ca o platforma care sa ma duca inapoi la Bucuresti costa maxim 9 milioane!!!! Asa ca am sunat un prieten si m-am dus frumusel tractat acasa, la Giurgiu (GRATIS).
Dupa care ... am scris ce am facut.
Garantia extinsa, cea de 2ani (oferita de dealer), peste primii 2 ani (care o ofera fabricantul) e valabila doar la service-uri din RO. Deci, in BG s-a schimbat pe bani. La o treime din pretul pe care il plateam la noi daca expertiza sau ce o fi ea, stabilea ca nu am utilizat corect ambreiajul.
Din punctul meu de vedere am scapat mai usor asa.
Fiecare isi face propria analiza, pret, riscuri etc.
Eu nu sunt "bulgarofil", nu-i laud si nici nu le fac vreo reclama. Din punctul meu de vedere, strict in situatia data, m-a avantajat faptul ca am procedat asa.
Daca o sa te uiti pe documentele referitoare la garantia extinsa o sa vezi ca sunt excluse de acolo o serie de lucruri, cum ar fi piesele si partile din cauciuc, piese de torsiune etc etc. Eu recunosc ca pana la experienta asta nu am citit niciodata documentatia referitoare la garantia extinsa. E asa... o chestie frumoasa dar cu... multe lipsuri.
Sunt curios cati au facut pana acum reparatii mai importante acoperite in totalitate de garantia extinsa.
Sa auzim numai de bine!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.