[quote ...am fost la garantie , au facut poze si au zis ca le trimit la romcar , am primit un raspuns in care mintile luminate romcar spun ca volanul nu are defact de fabricatie si ca si ca se exfoliaza din cauza uzurii , si spun ca eu trebuie sa le demonstrez ca este un defect de fabricatie ?? pot face ceva in privinta asta sa ma las pagubas ?[/quote]

Ce distrusi lucreaza prin reprezentantele din Romania
Cand te duci data viitoare cere sa-ti dea EI in scris ca nu e defect de fabricatie.Eu unul le-as spune ca obligatia de a face aceste constatari revine celui care se ocupa de garantii in service-ul ala si nu mie ,ca doar nu eu sunt specialistu' lu FORD.In mod normal ei trebuie sa iti arate alerta cu raspusul eventual negativ din partea Romcar si motivele pentru care iti resping cererea.Oricum la priceperea si mai ales la nesimtirea lor nu o sa-ti arate actele astea si nici nu o sa-ti dea in scris o constatare pe comanda deschisa de tine sau pe fisa de calitate a lucrarilor din service pentru ca nimeni nu-si vrea sa isi asume raspunderea asta pentru ca de exemplu daca ceri o expertiza autorizata si din ea o sa reiasa ca materialul volanului e neconform ei cad la mijloc.
Eu as face scandal pe la directorul de service pentru ca serviceul e obligat sa-ti DEMONSTREZE tie ca piesa NU e defecta,iar asta se face pe proceduri si acte la care mai mult ca sigur ca o sa-ti spuna ca tu nu ai acces.Incearca cu OPC-ul,eu unul sincer cred ca i-as da in judecata pentru ca numai acolo vor veni cu documentele astea.
Asta e suntem in Romania iar prin service-uri lucreaza patiseri-cofetari si toti ciupalacii care cred ca service-ul e ca la gradinita...invata si ei.