Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
02 Mai 2007, 10:51
eu la 1800 plec, ca din pusca....in fine...la mine cuplul max e la 1750...
02 Mai 2007, 10:57
$1 scrie:$2sta e impresia mea sub zona de lucru a turbinei masina e praf la, 1500 trepideaza masina ca naiba,nu stiu poate nu m-am obisnuit eu cu ea,oricum sub 1800 schimb inferioara.Edit :sau poate nu m-am adaptat inca la noua masina

Da nu prea ai voie sa mergi cu ea sub 1500. La cat ai cuplu? Nu sunt specialist in motoare, ba chiar sunt varza, dar din cate am citit pe aici trebuie sa mergi cel putin cu ea turata la cuplu. Mai jos nu prea e indicat. La a mea merg cel mai jos la 1700-1800. Se mai intampla si mai jos, dar doar atunci cand mi-e lene sa schimb.
02 Mai 2007, 10:58
la 2000 e la mine dar tu ai turbina cu geometrie variabila 16 supape intercooler.. e o diferenta destul de mare.
@aaanny-nu stau sub 1800 ture asta spun dar e cam enervant sa tot mestec in cutie de nebun
Ultima oară modificat de
alex230ro pe 02 Mai 2007, 11:02, modificat 1 dată în total.
02 Mai 2007, 11:00
la 2000rpm are cuplu max....160MN
02 Mai 2007, 11:41
$1 scrie:$2sta e impresia mea sub zona de lucru a turbinei masina e praf la, 1500 trepideaza masina ca naiba,nu stiu poate nu m-am obisnuit eu cu ea,oricum sub 1800 schimb inferioara.Edit :sau poate nu m-am adaptat inca la noua masina

Nu cred ca se comporta normal... La mine face asa daca apas pe frana si ajunge sub turatia de relanti (undeva sub 800 rpm...)
Oricum, cred ca ar trebui sa o tii putin mai turata, avand in vedere ca ai si motorul mic.
03 Mai 2007, 22:53
$1 scrie:$2sta e impresia mea sub zona de lucru a turbinei masina e praf la, 1500 trepideaza masina ca naiba,nu stiu poate nu m-am obisnuit eu cu ea,oricum sub 1800 schimb inferioara.Edit :sau poate nu m-am adaptat inca la noua masina

Stai absolut linistit, asa fac toate si asa este normal sa faca, in conditiile constructive date! Nu ai nimic la motor, doar gandeste-te ca este foarte mic si cu o putere foarte mica sub turatia de eficienta a turbinei. Masina urca in viteza si motorul urca in turatie bine chiar si la 1100-1200rpm, deci cuplul este bunisor chiar si aici - specific motoarelor Diesel. Dar la astfel de turatii (adica la sub 1500, cum foarte corect ai observat) puterea dezvoltata de motor, care functioneaza ca unul aspirat, este mult prea mica chiar si pt o masina atat de marunta. Drept care incepe sa trepideze - semnul cel mai clar ca este subturat.
Cu fostul meu Opel Astra 2.0TDi mergeam de regula la 1100-1200rpm, dar motorul respectiv scotea 101CP la 4300rpm, cu un cuplu maxim la 1800rpm. Nu incepea sa trepideze decat pe la 1000rpm, ceea ce-mi permitea sa scot niste consumuri incredibile la o masina atat de spatioasa (avea caroserie Caravan - asta-i break-ul Opel-ului). Si eu m-am acomodat foarte greu la particularitatile de functionare ale Fiestei cu motor 1.4TDCi - dar acum a inceput chiar sa-mi placa.
Am vazut ca te-ai plans si de stabilitate la un moment dat - din nou pe buna dreptate: eu am fost la inceput chiar speriat de tangajul Fiestei, si am si scris asta pe undeva pe aici. Totusi are un design foarte interesant al caroseriei (cred), pt ca odata cu cresterea vitezei se "fixeaza" pe sosea si miscarile nelalocul lor inceteaza. Prin urmare, atunci cand miscarile de lateralitate sunt ample, ele nu prezinta niciun fel de pericol, datorita vitezei mici de deplasare. Ori, cum siguranta este cea care primeaza, mie mi-au trecut temerile: la 150km/h pe A2 mi s-a parut Fiesta cam la fel de stabila ca si Astra (ce-i drept, ambele semnificativ mai "saltarete" decat Toyota Corolla, dar deh...).
04 Mai 2007, 10:00
Bun deci nu sunt chiar nebun,sper sa rezolv problema puterii prin resoftare ceva(desi pe aspirat nu are ce crestere sa imi faca),stabilitatea ma obisnuiesc pana la urma,in alta ordine de idei probleme semnalate:la schimbarea din 2-a in a 3-a nu intra(asta mai ales cand am peste 3000 ture adica in depasirile in scurt cand am mare nevoie era sa o patesc din cauza asta) azi dimineata nu a intrat in 1-a a mai stat 1 min cu masina pornita si dupa aia a intrat dupa care in drum spre munca s-a oprit motorul nu se stie de ce .Edit:se pare ca nu se mai fac masini ca pe vremuri
04 Mai 2007, 12:04
yup, a 3-a se rateaza destul de usor...dar m-am obisnuit...
14 Mai 2007, 12:14
Am ajuns al 4000 km weekendul asta am facut schimb de masini cu sora -am luat Logan 1,4 al ei si am dat Fiesta.Impresii:Loganul e sensibil mai rapid decat Fiesta consumul nu prea am avut cum sa imi dau seama pentru ca nu am facut decat vreo 30km,la troncanituri conduce Loganul dar el are deja aproape 2 ani si 20.000 km facuti asa ca nu e un etalon.Scaunele sunt mai confortabile la Logan,frana prinde ceva mai sus(dupa ce m-am urcat la prima frana am blocat rotile-nu are ABS)
Concuzia destul de ingrijoratoare a fost ca Loganul e destul de aproape de Fiesta.Diferenta e facuta doar de materialele mai bune folosite in Fiesta.Edit:de asemenea cutia de viteze este mai bine etajata la Fiesta in raport cu motorul
14 Mai 2007, 12:35
crezi....tre sa ne intalnim odata....si eu sa ma urc in fiesta ta, iar u in loganul ala....si sa ne dam cu ele.....sa vedem care e mai sus.....desi loganul are 75Cp.....eu spun ca fiesta`l face la cei 68Cp.....
14 Mai 2007, 12:39
eu zic ca nu il face
cel putin fiesta e cam puturoasa pe 1.4 nici loganul nu e vioi dar ma gandesc ca daca il turezi sa il omori faci lejer fiesta
14 Mai 2007, 12:42
Te gandesti cumva si la greutatea masinii? Cred ca Fiesta il face pe Golan.
14 Mai 2007, 12:42
Facem,dar si-o ia Fiesta nu e nici o rusine sa recunoastem

pe datele tehnice Loganul are 13 sec pana in 100 km iar Fiesta 15,5 secunde si crede-ma diferenta aia de 2,5 secunde se vede si pe strada

.Edit deci Fiesta are cam 100 kg in plus fata de Logan 1138 Fiesta si cam 1000 kg Loganul.Inca un edit:clar ca ambele masini vor fii conduse la limita.Dupa 4000 rpm Loganul se misca acceptabil
14 Mai 2007, 12:56
posibil....dar nu se stie pana nu se face testul......corect? Daca dragul nostru zvony a mers bot in bot cu un butoias de 115Cp....el fiind cu focus de 90....eu spun ca are mari sanse fiesta.....dar....pana la proba contrara nu se stie
14 Mai 2007, 12:59
Putere Logan: 75 CP
Masa Logan: 975 Kg
0 - 100 Km/h: 13 sec
(
http://www.autocobalcescu.ro/dacia/loga ... ehnica.htm)
Putere Fiesta: 68 CP
Masa Fiesta Comfort 5 usi: 1111 Kg
0 - 100 Km/h: 15.5 sec
(
http://www.ford.ro/files/2007/02/27/193.pdf)
Cred ca daca turezi bine motorul de Logan, intrece Fiesta pe 400 m.
Ultima oară modificat de
DanielArdelian2 pe 14 Mai 2007, 13:18, modificat 1 dată în total.
14 Mai 2007, 13:13
ce e pe foaie nu e si in realitate.....asta garantez.... dar....dupa cum am mai spus....pana nu se testeaza nu se stie...
14 Mai 2007, 13:17
Alex?sunt 2 secunde jumate de recuperat.... nu le recuperezi niciodata am mers cu ambele masini si zic sigur ca nu pot sa faci Loganul

Pana una alta astept sa vad cum stau cu Clio 1,5 dci
Ultima oară modificat de
alex230ro pe 14 Mai 2007, 13:18, modificat 1 dată în total.
14 Mai 2007, 13:18
Cred k e greu sa faci Loganul. O fi el Logan dar totusi nu e 1310. Si cuplul fiestei nu o sa o ajute prea mult...
14 Mai 2007, 13:20
ei...atunci ma supar si vin cu fiesta mea....si gata....
28 Mai 2007, 14:41
Zilele astea fac proba cu Clio 1,5 Dci se pare ca se misca bine Clio( a facut o proba cu un 307 1,6 HDI si statea binisor).Aveam bara zgariata destul de bine pe fata si am retusat-o sambata acum mai e un pic de finisat la ea.am aproape 4700km ,planuri de viitor:obdtuning + aparatori de noroi
08 Iun 2007, 14:22
Am facut proba cu Clio si mi-am luat-o de 2 ori,ne-am dat pana pe la 100 ca atat tinea drumul,prima oara am plecat prost si pe sfarsitul la a 3-a avea cam o masina in fata a 2-a oara am plecat bine 1-a si a 2-a am fost egali pe a 3-a s-a distantat cu un bot .Clio Dci de 65 cai era 138.000 km la bord o sa incerc sa mai fac o proba pe 400 m(sa apuc sa dau si a 4-a)dar banuiesc ca nu prea are rost

.
08 Iun 2007, 14:45
pai cum naiba te-a facut ? hai mai alex....
08 Iun 2007, 15:02
Clio are 1 cam 980 kg hai 1000 kg Fiesta are 1140 kg parca .Diferenta de greutate se cunoaste.Eu am doar 3 cai in plus oricum fata de el
08 Iun 2007, 15:11
tre sa`l faci....nu pleci bine.....sau ai motorina proasta....e imposibil sa te faca un clio....eu m`am luat si cu leon de 90cp....si cu astra de 100......leon`ul nu a avut sanse.....la astra m`am kinuit putin....dar in cele din urma am invins.....vezi ca ceva nu`i in ordine......tre sa`l faci!
08 Iun 2007, 15:17
Motorina de Petrom avem amandoi ,jumate de rezervor am eu el un pic mai mult,de plecat am zis prima oara am plecat prost(eu am dat startul) a doua oara am plecat chiar foarte bine(sau asa cred eu).O sa mai incerc zilele astea sa vad ce fac
08 Iun 2007, 16:18
Fiind puteri relativ mici (sub 120cp) si diferenta de putere foarte mica (3cp) sunt prea multe variabile ce pot influenta cursa. Orice kg se simte, orice ezitare la plecare sau la schimbare, starea motorului (mai cald, mai rece). Depinde si de diferenta de cuplu. Chiar si dimensiunile anvelopelor. Sunt aspecte ce la puteri atat de mici pot face o diferenta mare. Nu stiu cat esti obisnuit cu masina, dar eu cred ca poti sa il faci la fel de bine cum te poate face si el. Oricum cred ca discutia asta isi avea locul la topicul de "Liniute, depasiri si manevre in trafic", dar se pare ca a cam fost uitat. Cu prima ocazie, sper sa-l readuc in discutie.
08 Iun 2007, 16:52
Da ai dreptate poti sa muti posturile acolo,parerea mea e ca se simt kg in plus (aprox 100kg) masinile aveau ambele motoarele calde,cum am zis mai sus o sa mai incerc si pe 400 m
03 Iul 2007, 10:07
5660 km a inceput sa faca figuri indicatorul de motorina(adica am lasat masina in panta si a trebuit sa fac cam 4-5 km pana sa arate corect cata motorina aveam in rezervor).Am mai iesit cu ea din Bucuresti sunt destul de dezamagit la peste 110km/h nu prea mai poti depasi adica (trebuie destul de mult loc practic nu ai rezerva de putere in caz ca apare ceva neprevazut)
16 Iul 2007, 09:53
rezolvat pe garantie problema cu indicatorul,am facut in weekend un drum Buvuresti-Curtea de Arges-Balea Lac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti consum undeva 5-6,am descoperit cat de rau e sa stai pe serpentie pe locurile din spate
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.