de mytziamy » 04 Mar 2011, 00:55
in regula am sa invat sa scriu, dar si tu trebuie sa invati sa descifrezi, nu poti scrie corect totul, daca nu intelegi o sa-ti zic pe scurt. am experimentat generatorul de hidrogen pe motorina, in loc de motorina am pus in rezervor ulei de gatit, adica de floarea soarelui, deja folosit in restaorante, pe care il poti cumpara cu 1 leu litru, il filtrezi printr-un filtru de apa ce filtraza cu 1 micron. astfel uleiul scade vascozitatea, si-l folosesti ca pe motorina. de inceput am pornit motorul fara hidrogen, fiind frig afara, mi-a cam scos fum alb, deoareca mergea duar cu ulei de gatit refolosit ca motorina, si mirosea a gogos. zgomotul motorului era ca la un motorinar batran. in momentul in care am activat, generatorul de hidrogen, fumul a disparut, mirosul de gogos la fel, iar motorul nu a mai fost zgomotos si torsul a fost mai rotund ca niciodata, in mers masina s-a comportat frumos, fara probleme, mergea chiar usor, dupa ca am dezactivat generatorul mi-am dat seama ca masina este o piesa de muzeu, o epava. consumul nu l-am facu. o sa-l fac sambata sau duminica. ideea era ca omoara bateria, iar eu intrebam daca stie cineva vre-o jmecherie sa nu mai omoare bateria, intrebam daca m-ar ajuta un regenerator de baterie, astia care-l vand zic ca ajuta la durata vieti a bateriei inmagazineaza mai mult si in caz ca ai consumatori mai mari ii alimenteaza fara probleme, dar nu stiu daca este asa si inrtebam si eu, o alta varianta ce mi-a trecut prin cap, era o alta punte de diode suplimentara, cu ventilator de racire, montata innaintea generatorului. ceream o parere... daca ma poate ajuta cineva ar fi bine! acum intelegi despre ce era vorba? sper ca ti-a trecut supararea.-