Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
09 Iun 2010, 08:08
Dau un sfat tuturor amatorilor de masini noi...mergeti in vest si cautati in concesionarii masini cu cel putin 10000 de km,sunt ca noi dar nu va mai bateti voi capul cu el ca rodaj,ca probleme s.a.m.d
In plus,2000 de euro ti a scazut cand ai semnat contractul,dupa ceva lșuni mai scade o mie si tot asa,de ce sa n o iei ca noua si cu bani mult mai putini?
Daca mai ai si un usat e perfect ca il lasi direct la ei...
09 Iun 2010, 08:20
Din mai multe motive:
- oferta REMAT in Romania (combinata cu cea de la Skoda) inseamna 2700euro cumparati cu 3000RON;
- garantia in Romania pe 4 ani, mai ales pentru o astfel de cutie automata care inca nu se stie "ce poate";
- nu am banii jos, deci va trebui sa fac credit; cum creditul auto are o dobanda mai buna pentru ca girezi chiar cu autoturismul cumparat, un credit de nevoie personale face ca rata sa fie mai mare.
Toate astea combinate eu zic ca fac mai mult decat banii pe care ii economisesti luand o masina din afara. Sa mai pun si drumul pana acolo, cazarea, mancarea?
09 Iun 2010, 08:40
O masina interesanta de oras este Honda JAZZ care are motor de 1.4 cu AMT, transmisie automata in 6 trepte si este super-fiabila...
09 Iun 2010, 09:46
Din pacate trebuie sa confirm - pe Focus 2 exista doar cutia automatica CVT si spun din pacate pentru ca am mers cu un A4 cu CVT (cutia multitronic de pe generatia A4 2001-2005) si nu prea mi-a placut ce se intimpla dar asta n-ar fi fost o mare problema ptr ca in materie de "feeling" al cutiei nu sint foarte pretentios dar la A4 generatia respectiva cutia CVT a avut cam aceleasi probleme (tip si numar de cazuri) pe care le are acum cutia DSG...
@adicristea: nu vrei sa cumperi o masina sh in general si in mod special sh cu cutie automatica - pot sa-ti spun ca eu am luat Mondeoul din Germania sh la 155k km, am acum 178k km si totul e superok cu masina si cutia, deci depinde foarte mult cum si de unde alegi masina; nici eu, ca si altii de aici nu sint adeptul masinii noi, in cazul meu masina de noua a costat vreo 31000 euro (cu toate dotarile suplimentare) iar eu am luat-o dupa fix 3 ani cu 10000 euro, deci la o treime de pret!
In cazul in care optezi ptr o varianta a grupului VAG cu DSG atunci e foarte indicat sa cumperi masina noua ptr ca aproape sigur vei folosi garantia (cutia sau altceva), din pacate...
09 Iun 2010, 10:54
o fi fost vreodata, dar acum sigur nu mai e

. pe focus 2 gasesti fie automata cu 4 viteze ( 4F27E ) fie Powershift-ul de 6 viteze
din ce stiu eu, pe Fiesta a fost (prin '87) un CVT (cu codul CTX, se regaseste si pe unele Fiaturi). in US mai folosesc inca CFT30, pe cand in europa folosesc CFT23 (aka Durashift CVT). e posibil sa fi pus cutia asta si pe Focus 2, dar eu stiam ca o folosesc doar la C-Max
09 Iun 2010, 11:06
Asa e, situatia asta e de foarte putina vreme de cind a aparut cutia cu dublu ambreiaj si in familia Ford (cutia facuta de Getrag) si se vede in configuratorul de Ford al oricarui dealer; Focus a avut pe generatia a doua (daca nu ma insel din 2005 pina in 2009) singura varianta de cutia CVT cu asa-zisele 5 trepte separate in modul manual, lucru care se regaseste si la C-Max; din 2009 au schimbat oferta cutiilor automatice chiar daca nu au schimbat si generatia, cum s-a intimplat la Mondeo...
09 Iun 2010, 13:44
In privinta rodajului sunt de acord cu tine,eu am spus sa luam din vest referindu ma la privat nu la cea din curtea omului....firma e obligata sa ti prezinte istoricul masinii si sa l garanteze,multe ofera mai nou garantie in europa pana la 24 de luni si in plus,ai siguranta unor legi care ii fac sa stea departe de datul kilometrilor inapoi sau repararea cu piese made in turcia,brazilia,taiwan s.a.m.d..
Sunt mi de euro in joc care nu trebuiesc neglijate....
09 Iun 2010, 14:53
Fara supărare dar miile de euro economisite nu le cheltui pe drum, înmatricularea etc.?
In plus mașinile cu foarte puțin km în vest sunt mașini de test drive și nu sunt ieftine deloc. Merita sa faci ce sugerezi tu la mașinile foarte scumpe unde devalorizarea este foarte mare.
09 Iun 2010, 14:55
Ok, sa revenim la subiect. Pareri de la cei care au avut de-a face cu Fabia/Fiesta cu cutie automata?
09 Iun 2010, 15:10
Eu am vorbit din experienta,nu din auzite,daca se aplica doar la masini scumpe imi vedeam de treaba mea.
Cam ce cifre colosale sunt pentru cazare,drum si restul? Te duci la sigur,nu de capul tau..
Taxa de inmatriculare e ilegala si am auzit mai multe persoane care au obtinut verdictul asta f rapid,...
Ma rog...bafta cu masina...
09 Iun 2010, 16:22
In opinia mea, singurul punct la care Fiesta este peste Fabia e designul exterior. In rest, Fabia din versusul de fata e peste Ford, oricat de subiectiv as vrea sa fiu

.
11 Iun 2010, 06:53
1.2 tsi nu are ce alege dintr-un 1.6 aspirat de 100-115cp.
am condus atat 1.2 tsi cat si 1.6 aspirat de 102 si 115cp.
mai bine iti iei polo sau ibiza pt ca sunt cu o generatie mai noi ca fabia, aceasta din urma pe langa faptul ca e urata, este construita pe generatie veche de polo.
dsg 6 este diferita de dsg7 si inca nu exista indicii clare ca 1.2 tsi nu ar fi fiabile.
0-100 la 1.2 tsi se fac cu un polo in 9.5 secunde adica extrem de repede
17 Iun 2010, 21:23
eu am condus golf 6 1.2tsi manuala si se misca aproximativ la fel ca tdci-ul meu (115cp) pana in 90-100. mai tare nu am mers ca eram in oras. intr-adevar nu m-a lipit de scaun, dar nu e diesel. in schimb tragea liniar pana in 6000 ture si se auzea destul de frumos.
mie personal skoda fabia mi se pare hidoasa. mai bine iei un polo 1.2tsi dsg si gata. fiesta are designul exterior/interior si placerea in conducere de partea ei, dar motoarele mi se par cam...lesinate
18 Iun 2010, 08:47
Nu e foarte urata, dar clar Fiesta e peste.
Nu am mai scris, intre timp au mai intrat in optiuni doua variante, dar asta si pentru ca am urcat cu plafonul de pret. In viitor as vrea sa termin leasing la Fiesta si sa scap de leasingul la i30 si sa luam ori o Octavia 2, ori un Seat Leon, ambele 1.6TSI 180CP DSG-7.
Momentan mai asteptam, multumesc tuturor pentru pareri (si inca astept, indiferent ca e vb de Fiesta, Fabia, Octavia2, Leon).
18 Iun 2010, 09:40
Eu ti-as recomanda sa uiti de Leon.
Nu gasesc motorizarea 1.6 TSI la Skoda Octavia pe site.
18 Iun 2010, 09:53
Pai e simplu, pentru ca nu exista, la fel la Seat

. Era invers, 1.8TSI, 160CP.
Ce are Leon?

Later: Octavia2:
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/n ... L=1Z33MDE9
18 Iun 2010, 10:01
Pai dacă tot aștepți, la primăvara (dacă țin eu minte corect iese focus 3) care va avea o motorizare turbo de 1.6 180 cp (sa crape VAG-ul de ciuda).
18 Iun 2010, 10:08
In momentul de fata, spre deosebire de momentul in care am deschis topicul, pot astepta si pana anul viitor.
Doua semne de intrebare am in legatura cu Focus3:
- primul (si cel mai important, de altfel) este cutia de viteze; dupa cum ai vazut, alegerea masinii mele porneste de la alegerea cutiei care trebuie sa fie automata. Iar in momentul asta DSG-7 e mult peste celelalte.
- al doilea, destul de important si el, sunt bonurile REMAT; nu stiu daca la anul va mai fi asa ceva, asta pentru ca anul asta, din 110.000 bonuri scoase pe piata au fost valorificate 50%, restul stau (probabil sunt la cei care le dau pe 1500-2000 RON acum si care vor scadea DRASTIC prin noiembrie, preconizez eu ca pe undeva la 5-10 milioane maxim).
18 Iun 2010, 10:22
Leon este rigida, impresia la interior este de inghesuita, un coleg se plangea si de vizibilitate, si parca si cam zgomotoasa in spate. Nu e rea, dar nu este masina "de familie", are un alt target.
Pe Octavia 2 merge si 1.4 TSI. Nu e de lepadat un 1.8 TSI, dar nu stiu daca merita efortul.
18 Iun 2010, 10:50
Din ce am citit legat de focus 3 va fi dotat cu noua cutie cu dublu ambreiaj de PowerShift. Daca va fi mai buna sau mai rea decît DSG-ul rămîne de văzut.
19 Iun 2010, 22:58
Problema e ca vine doar pe Mondeo si doar pe motorul de 2 litri si 203 CP. Iar pretul e unul pe masura: aprox 30.000. Enorm! Daca l-ar adauga si pe Focus ar fi o treaba. Si nu la 20.000e ca Octavia i-ar bate rau, poate chiar si Golf.
19 Iun 2010, 23:31
decat octavia sau leon, de ce nu iti iei golf 6, 1.4tsi, 160cp?
la golf pierzi cel mai putin la revanzare si e un model reusit, parerea mea. are avantajul ca nu e mare, dar totusi spatios (in fata, in spate nu prea), are interior de calitate si platforma tehnica solida.
20 Iun 2010, 09:31
@vicster - nu e o idee rea, doar ca pretul pleaca de la 21.000 varianta cea mai slabuta. Si eu mai vreau ceva optiuni. Sunt adeptul unei masini mai slabe, dar cu optiuni mai multe, decat invers. Puterea o simt doar rar, cand ies din oras, pe cand de optiuni am nevoie zilnic. Plus ca la Golf, asemenea la Ford, platesti 'marca'. Varianta data de Dani mi se pare cea mai buna in mom asta, Octavia2 1.4TSI 125CP cu destule optiuni ajunge pe la 18500. Cam aici e plafonul de pret. Daca anul asta nu reusesc nimic, in speranta ca la anul va mai fi REMAT, o sa astept sa vad si cu ce oferta vine Ford la Focus3.
24 Iun 2010, 15:36
E putin probabil sa fie preturi mici la lansare. Vor mai scadea dupa cateva luni - 1 an probabil.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.