Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

De ce se "strica" piulitele de la jenti

27 Sep 2010, 22:07

De cand am Mondeo am probleme cu piulitele de la roti. Se uzeaza umarul interior , strica filetul , merg greu .De cate ori merg la vulcanizare am aceasta problema : i-mi spune baiatul ca 2 din 5 piulite sunt defecte!

Am facut pana in Germania si am distrus un cauciuc.Buget redus de concediu. La service i-mi ofera 2 cauciucuri aproape noi la 80 euro(cu tot tacamu : echilibrat,schimbat de pe fata-spate toate 4). Bineinteles piulite defecte. Ma vede neamtu amarat si cauta intr-o cutie 20 de piulite. Dar la montaj , surpriza :fara pistol cu aer , fara cheie in cruce! STRANGE PIULITELE CU CHEIE DINAMOMETRICA ! Si-mi explica cauza pt care se strica piulitele :sunt stranse prea tare (eventual cu picioarele pe cheie) ca la dacie , sa nu pierzi cumva rotile.
Asa ca daca nu mai vreti sa aveti probleme cu piulitele.....luati-va cheie dinamometrica , sigur la vulcanizare nu au !

Re: De ce se "strica" piulitele de la jenti

27 Sep 2010, 22:15

depinde care vulcanizare. mai sunt si care au.

Re: De ce se "strica" piulitele de la jenti

07 Feb 2011, 16:45

Bun, dar la ce cuplu trebuie stranse piulitele?

Re: De ce se "strica" piulitele de la jenti

07 Feb 2011, 22:01

Doar in cazul in care iti stringe piulitele cu mana si nu merg mai departe la cheie sunt de vina piulitele.
Daca iti baga de la bun inceput piulita in pistol,atunci trebuie sa schimbi vulcanizarea sau service-ul respectiv.
Răspunde