Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

indicator motorina cu probleme

28 Mai 2007, 20:48

cand opresc masina e normal ca acul care indica combustibilul sa nu coboare?.mie imi ramane tot acolo unde a stat cu contactul pus.ieri am bagat 32 de litrii si mai apreciam ca mai am 10(32+10=43) s-a dus acul peste 45 (indica aprox50).am dat cu spray contactul de la rezervor dar nici o schimbare.dc avet ivreo sugestie....ms

30 Mai 2007, 11:45

cam aceeasio problema o am si eu.cand fac plinul acul de la motorina urca ff greu,cam in juma de ora de mers in continuu urca la full.ca sa indice corect am deschis busonul si am pornit motorul si a urcat la fix. Din alte discutii am inteles ca e vreo problema la o supapa care scoate aerul din rezervor, e chiar la gura busonului si aia trebuie sa nu fie infundata.

16 Aug 2007, 20:17

Scuze ca dezgrop un thread mai vechi, dar am si eu probleme cu indicatorul de combustibil. De cand am luat masina incerc ca atunci cand alimentez sa fac plinul, si apoi sa merg pana se aprinde becul. Pana acum totul bine si frumos.

Ieri am facut iarasi plinul, si am insistat un pic ca sa fie suma rotunda (adica dupa ce s-a oprit automat pompa am mai pus max 1l). Cand am plecat, indicatorul arata cam un sfert (aiurea, era super plin rezervorul). M-am plimbat un pic pe strazi cu panta/rampa sa vad daca isi revine. Si-a revenit cand am oprit motorul, am asteptat putin, si am pornit iar. Arata plin. Astazi cand am venit de la servici, deodata observ ca merg cu becul aprins si cu indicatorul pe 0.

Oare am dat peste cap ceva, fiindca am pus mai multa motorina? Am sa incerc sa mai deschid busonul, sa aerisesc situatia pe acolo :) In rest, alte sugestii aveti?

16 Aug 2007, 23:09

si eu mai patesc asa ceva, dar in ultima vreme nu mai face figuri, cert e ca la busin e o gaura in partea de jos care reprezinta aeriseirea din rezervor, incearca sa bagi un pix subtire cu atentie sa nu fie infundata, sau sa nu se suprapuna cu masonul de cauciuc de la buson,
Eu puneam motorina, si daca nu se ridica acul, pream, desfaceam buson, porneam, lasam max 20 sec si acum incepea sa urce. Dece, e de la aerisire.
Cu stima

18 Aug 2007, 17:28

Mersi irsido! Pana sa apuc sa fac aerisirea cu busonul, am mai umblat putin, si fiindca s-a consumat din motorina si-a revenit singur.
Răspunde