Uite un grafic, mentionez dupa primele 2 teste stock pe dyno, imediat dupa soft s-au facut inca 2 run-uri, fara a reseta ECU (se scoate o borna de la baterie sau o siguranta) sau sa mearga macar cativa km astfel incat masina nu a folosit 100% noul soft. Aveam OMV carrera 100 in rezervor, acum merg cu Alto 101 de la Rompetrol si parca e posedata in sensul bun.
Ca idee cum merge acum, face boost 1.2 bar, si nu scade sub 1+ bar. In zilele reci (stiu, trebuie sa schimb intercooler pentru +35 grade) fara ESP am burn out treptele 1-2-3-4. Urmeaza intercooler & LSD cat de curand. Am renuntat la de-cat ca nu mai pot sa ies cu masina afara din tara.
Masina merge ca dementa, e incredibila diferenta, mai ales castigul pe midrange e fenomenal, trebuie sa mergi sa-l intelegi. Cu RaceChrono, o aplicatie de pe E71, am scos 2.8s & 2.9s 80-120km in a 3-a. O sa incerc cu un Dynolicious pe Iphone si revin.
zetemte : te scot la un test zilele astea vs ggr300?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
