de oachi1980 » 08 Feb 2011, 17:05
Mi-am facut putin timp sa scriu urmatoarele randuri despre Royal Motors:
Am avut urmatoarele tangente cu acest service pana acum:
- noiembrie 2009 testat masina cu IDS-ul la ei, verificat si din punct de vedere estetic, mecanic in mare - am primit ok-ul
- decembrie 2009 - schimbat capsele pirotehnice sofer + pasager (m-au anuntat de ele la test, in rest au zis ca este ok masina, nu are alte erori)
- septembrie 2010, accident cu masina, adus in service la ei pentru reparatii (am discutat cu d-l Grigore Aurel, un domn foarte cumsecade, nimic de reprosat)
- noiembrie 2010 masina e reparata, vin sa o iau dar la o saptamana o duc din nou in service. Motivul - incalzirea in parbriz nu functioneaza. Dupa ce am facut 2 drumuri pana la Pitesti aflu de la un alt service autorizat din Bucuresti ca am erori la calculatorul airbag si la calculatorul motor. O duc in service si le solicit sa imi remedieze erorile. Tot acum am constatat ca martorii din bord (airbag, baterie, motor) nu corespund cu ce ar trebui sa arate. Le solicit sa verifice si acest lucru. Ma suna la jumatate de ora cand ies din service sa imi comunice ca sunt legaturi pe ceasurile de bord (asta dupa ce masina statuse 2 luni la ei in service).
- intre timp facusem plangere la asiguratorul Casco si oprisera plata. dupa ce au reparat problemele semnalate nu au binevoit sa imi elibereze masina desi am facut cerere in acest sens la Casco (precum ca nu mai am nici o pretentie si ca reparatia a fost de calitate) si s-a trimis e-mail de la Casco catre Royal Motors ca se va procesa plata catre ei in cel mai scurt timp (care a fost pana la urma de 2 luni aproape).
- in momentul cand am dus masina acolo era o promotie in care Royal Motors se angaja ca plateste franciza pana la valoarea de 100 euro in cazul dosarelor de casco.
Ca opinie finala despre acest service pot preciza urmatoarele:
- Si-au pus ambitia sa imi tina cat mai mult masina in service desi le-am dat in copie cu numar de intrare cererea mea catre Groupama sa proceseze plata + e-mail de la d-l Paul Purcarea de la Groupama Plevnei catre Royal Motors in care le confirma ca plata urmeaza sa se faca. Stimabilii domni de la Royal Motors vroiau musai e-mail de confirmare plata cu suma de pe facturi, de parca procedura asta e comuna intre service-uri care nu au agreata o decontare directa.
- Oferta Royal Motors cand am dus masina in service era urmatoarea: eliberarea masinii imediat ce a fost reparata urmand ca Royal Motors sa recupereze banii de la Casco + plata francizei pana la 100 euro daca valoarea reparatiei depaseste 3500 ron + platforma in limita a 150 km. Mi-au luat masina cu platforma din Bucuresti, ne-am decontat de cei 100 euro dar intr-un mod neprofesional (am cumparat presuri si stergatoare ca nu mi-au dat cash) si mi-au dat de 2 ori drumul cu masina pana s-au “ambitionat”. Ambitia lor m-a costat 2 luni de CASCO platit DEGEABA.
- Lipsa de profesionalism a celor din service. Domnul Tudor Marius m-a plimbat de 2 ori la Pitesti sa imi spuna ca nu are cum sa imi faca degivrarea in parbriz ca ii trebuie o masina identica cu a mea ca sa mute harta sau nu stiu ce parametrii, si eu aflu ca de fapt nu merge deoarece alternatorul incarca prea mult bateria (15.1V in loc de maxim 14.7V). Pe cine sad au vina? Pe electricieni ca nu au depistat problema? Pe Marius ca nu a avut acces la Ford Europa sa ia hartile/parametrii ce ii trebuiau si sa resolve problema in maxim 2 ore? Sa ii banuiesc ca nu mi-au reparat din prima masina cum trebuia si mai mult ar fi facut magarii la ceasurile de bord? Banuiesc dar nu sunt 100% sigur, de aceea nu pot acuza. E posibil masina sa fi avut problem anterioare si sa ii acuz pe nedrept. Dar faptul ca nu mi-au comunicat cand am iesit din service ce problem au mai ramas, sau faptul ca ei nu au stiut ce problem mai are masina asta ridica semen mari de intrebare asupra profesionalismului lor, nu credeti?
Eu nu ma pricep ma mecanica / software. Cum poti sa ii dai unui om masina spunand ca e reparata si omu sa plece de acolo cu probleme la masina? Eroare la calculator airbag – daca aveam accident si nu sarea airbag-ul din cauza erorii? De ce nu ati verificat tensiunea in baterie? Ma puneati sa schimb bateria doar ca a stat o luna in frig afara si ca nu mai pornea? Trebuie sa va spuna clientul sa puneti redresorul pe ea ca sa va dati seama ca se incarca si ca este buna bacteria de fapt?
Eu unul sincer nu cred ca voi mai ajunge curand la Royal Motors.
Aici trebuie sa faca diferenta un service cu renume, nu la revizii si schimbat accesorii.
Au intradevar preturi mai bune decat Bucuresti, confirm si eu asta.
Va rog luati din cutintele mele doar partea obiectiva ca am incercat sa fiu cat se poate de.
Nu am mintit nimic din cele spuse, in apararea mea il voi ruga si pe DG Alexandru sa confirme daca spun sau nu adevarul.
Bucuresti, oras de vis: circulam cu viteza supersonica de 15 km/h in medie.
Cea mai buna banda si mai rapida ramane linia de tramvai.