Dragi cititori,
In toata incapatanarea mea de a incerca sa schimb ceva, mi-am continuat demersul de a rezolva aceasta situatie.Timpul mi-a aratat ca un client nemultumit nu reprezinta nimic pentru aceasta companie.Totusi sunt un om capos din fire si nu imi place lucrul neterminat si nedrept.
Am incercat sa contactez toate forurile care ma pot ajuta, ca o paranteza eu chiar cred in ideea antreprenoriat si inteleg eforturile oamenilor care fac afaceri in Romania, mai mult le inteleg frustrarile.Ce nu pot intelege eu este cum o companie cu un asemenea Brand isi poate permite sa gestioneze astfel o situatie care s-ar fi putut rezolva foarte usor.Ca sa nu o lungesc in toate demersurile mele am cerut doar sa fiu inteles in calitate de client suma ceruta retur nu depaseste 100 Ron si cred ca pentru Brandul Ford e o valoare nesemnificativa.
Mai jos puteti urmari toata corepsondenta precum si raspunsul oficial venit de la Ford Romania.
Concluzia o trageti voi:(
Enjoi:)
Ps: Se citeste din josul paginii !
Stimata doamna Leoveanu,
Va multumesc pentru amabilitatea de acare ati data dovada, cel putin mi-a raspuns cineva.
Pe facturile mele scrie Ford - Proleasing Motors si in calitate de cumparator ma asteptam la un raspuns inca din luna August.
Cerintele mele sunt in stricta concordanta cu legea Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Am atasat paragrafele din lege la care am facut apel .
Din pacate raspunsul dumneavoastra nu este sub nici o forma multumitor.
Cred ca acest incident reprezinta un mare deficit de imagine pentru Brandul FORD
Am sa recurg la ultima forma de protest pe care mi-o pot permite.
Intentionez sa trimit acest mail catre presa din Romania.
O zi frumoasa,
Mihai Comsa
Art. 11
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
b) importanta lipsei de conformitate;
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
Art. 13
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
________________________________________
From: "Rcro, C (C.)" <crcro@ford.com>
To: Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com>
Sent: Thu, December 9, 2010 12:27:08 PM
Subject: RE: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
Buna ziua,
Problema prezentata tine strict de garantia lucrarii efectuate de catre dealer si trebuie rezolvata de catre dealerul respectiv. Mai jos aveti raspunsul dealerului Proleasing motors Ploiesti:
{Intr-adevar, sonda a mai fost schimbata in decembrie 2009 si mai 2010.
In luna august a revenit pentru aceeasi problema, insa, la verificari mai amanuntite, s-a constatat ca era necesara si inlocuirea conductei de inalta presiune de la pompa de injectie (pierdea motorina). Deoarece livrarea acestei piese s-a facut destul de anevoios (era exact perioada de inceput a colaborarii directe cu Ford, procedura cu comanda nu era bine stabilita), clientul a renuntat la aceasta comanda si a preferat schimbarea in alt service, ramanand ca la livrarea sondei de marsarier (in garantie) sa revina pentru schimbarea acesteia. Aceeasta piesa a fost livrata, colegii mei de la service au incercat in repetate randuri sa il contacteze pe dl. Comsa pentru programarea masinii in service, din pacate fara rezultat, deoarece sustine in continuare ca doreste returnarea sumei respective si nu schimbarea piesei. Nu se poate returna contravaloarea piesei deoarece ea se schimba in garantie.}
Cu stima,
Ludmila Leoveanu
Analist Centrul Relatii Clienti Ford
Telefon: 0372516926
________________________________________
From: Mihai Comsa [mailto:mhcomsa@yahoo.com]
Sent: 07 December 2010 14:56
To: Rcro, C (C.)
Subject: Fw: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
Stimata Companie Ford Romania,
Va contactez in legatura cu numeroasele sesizari pe care le-am facut catre Proleasing Motors Ploiesti ANPC Prahova ANPC Bucuresti.
Imi doresc un raspuns oficial in legatura cu aceasta situatie .
Va stau cu placere la dispozitie in legatura cu orice detaliu.
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64
----- Forwarded Message ----
From: Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com>
To: Reclamatii Bucuresti <reclamatii.bucuresti@opc.ro>
Sent: Tue, September 28, 2010 12:35:22 PM
Subject: Re: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
Buna ziua,
Asa cum mi-ati comunicat.
Ma numesc Mihai Comsa si locuiesc xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.
Atasat veti regasi toate documentele primite de la service-ul cu pricina.
Multumesc anticipat pentru ajutor!
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64
--- On Tue, 9/28/10, Reclamatii Bucuresti <reclamatii.bucuresti@opc.ro> wrote:
From: Reclamatii Bucuresti <reclamatii.bucuresti@opc.ro>
Subject: Re: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
To: "Mihai Comsa" <mhcomsa@yahoo.com>
Date: Tuesday, September 28, 2010, 11:28 AM
Conform Legii Petitilor reclamatia trebuie sa contina nume, prenume si adresa petentului.
In caz contrar se claseaza din lipsa de informatii.
Va rugam sa reveniti cu o noua reclamatie care sa indeplineasca conditiile prezentate mai sus. Pentru mai multe informatii va rugam sa consultati pagina web a ANPC
http://www.anpc.gov.ro – link-ul INFO Reclamatii.
----- Original Message -----
From: Mihai Comsa
To:
reclamatii.bucuresti@opc.ro Sent: Monday, September 27, 2010 10:22 AM
Subject: Re: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
Stimata autoritate a Protectiei Consumatorului Bucuresti,
Va rog sa ma ajutati in legatura cu urmatoarea situatie:
Mi-am reparat masina de cateva ori la unitatea service Proleasing Motors Ploiesti.Pentru ca una din piesele schimbate se tot defecta am fost pus pe drumuri pentru un contact de marsarier care se tot strica. La ultima solicitare pe care am facut-o acestei companii am asteptat piesa care se tot strica de pe 9 August pana pe 23 August. Ghinioul a facut ca masina sa ramana in service-ul auto cu pricina in perioada 11-23 August( a aparut o alta defectiune) Pe 24 august 2010 am cerut in scris companiei Proleasing Motors in baza legii :449/2003, republicata 2008, privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora, restituirea sumei de bani achitate la achizitioanarea si montarea initaiala a produsului.
Din pacate cei de la ANPC Prahova nu mi-au furnizat un raspuns oficial, am reusit sa vorbesc telefonic cu domnul Georgescu care mi-a explicat ca masina nu a stat 15 zile la dispozitia service-ului "desi m-am dus peste ei si ma vrut sa ii ard".
Am atasat acestui e-mail si documentele care fac referire la aceasta reparatie.
Multumesc anticipat!
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64
--- On Fri, 9/24/10, Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com> wrote:
From: Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com>
Subject: Re: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
To:
reclamatii.prahova@opc.roCc:
reclamatii.buzau@opc.ro,
reclamatii.dambovita@opc.roDate: Friday, September 24, 2010, 10:18 AM
Stimata autoritate a Protectiei Consumatorului Prahova,
Acum o luna am trimis aceasta solicitare catre dumneavoastra si catre Compania Proleasing Motors.Din pacate nu am primit nici un raspuns oficial cu privire la aceasta solicitare.
Nu vreau sa devin rautacios insa am inceput sa am mari indoieli cu privire la felul in care s-a gestionat aceasta situatie.
Va rog respectuos sa ma ajutati.
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64
--- On Thu, 8/26/10, Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com> wrote:
From: Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com>
Subject: Fw: contact marsharier Ph-11-MHF Proleasing Motors Ploiesti
To:
reclamatii.prahova@opc.ro,
reclamatii.buzau@opc.ro,
reclamatii.dambovita@opc.roCc:
relatii.clienti@proleasing.roDate: Thursday, August 26, 2010, 12:01 PM
Buna ziua,
Am atasat aceasta cerere companiei Proleasing Motors Ploiesti.
Multumesc anticipat
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64
--- On Tue, 8/24/10, Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com> wrote:
From: Mihai Comsa <mhcomsa@yahoo.com>
Subject: contact marsharier Ph-11-MHF
To:
relatii.clienti@proleasing.roDate: Tuesday, August 24, 2010, 5:15 PM
Stimata conducere a Proleasing Motors,
Ca urmare a relaţiei defectuoase cu Service-ul auto pe care îl conduceţi.
Vreau sa va anunţ ca sunt inca o data nemultumit de calitatea serviciilor pe care unitatea dumneavoastră le prestează.
Pe data de 9 august m-am prezentat la sediul dumneavoastră din Ploieşti pentru a remedia "lumini marşarier + senzor parcare" si pana azi 24.08.2010 nu mi s-a înlocuit piesa.
Menţionez ca aceasta piesa a mai fost schimbata in mai. Prima schimbare s-a făcut in luna decembrie 2009.
Ca urmare a neîndeplinirii obiligatiilor cu privire la garanţia produselor achiziţionate va solicit restituirea sumei achitate initial pentru "Contactul de marşarier si manopera de înlocuire."
Pentru aceasta fac apel la Legea nr.. 449/2003, republicata 2008, privind vânzarea produselor si garanţiile asociate acestora.
Aştept un răspuns pozitiv in legătura cu solicitarea de mai sus in caz contrar mă simt nevoit sa trimit acest solicitare la Protecţia consumatorului.
O zi placuta,
Mihai Comsa
Tel:0724 72 63 64