Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
        
            
        
    
    
	
        
        07 Mar 2010, 22:03
		
			
			Am un focus break 1.8 tdci ghia 2003 ,am fost cu un passat 1,9 tdi 2003.Diferenta la interior in materie de antifonare e enorma Stiu ca e vorba de masini din clase diferite dar totusi e pre de tot.La exterior passatul e tractor pe cand inauntru e liniste de mormant.La 2800-3000 de ture motorul nu se auzea la interior pe cand la focus...Ma intereb cum e posibil  si cum o fi la mondeo la interior .In cartea tehnica la mine zgomotul apare la 73 decibeli ,cat o avea passatul? .Imi iubesc masina dar vw. e clar mult superior la antifonare .Ce parere aveti in special cei cu mondeo mk 3,2.0 tdci???
			
		
	 
	
        
        08 Mar 2010, 09:45
		
			
			Mie Mondeo Mk3 TDCi mi s-a parut mai silentios decat Passat 1.9 TDI-PD.
Iar comparatia intre o masina low-cost de clasa compacta si una de clasa medie cu pretentii este absurda.
			
		
	 
	
        
        08 Mar 2010, 09:57
		
			
			Si Golfu e mult mai silentios ca Focusu ... apoi Passatu e din alta lume. La VW antifonarea si calitatea materialelor se simte de cand pui mana pe usa care e de 2 ori mai grea decat la Focus, apoi tabla e mult mai groasa ... apoi alte si alte materiale.
			
		
	 
	
        
        11 Mar 2010, 10:33
		
			
			nu stiu cum e focus 1 tdci dar la o plimbare de oras passatu ala mi s-a parut cam tractor din interior. un ford/pejo cu motorizari comune tdci/hdi (adica nu 1.8) in aceste conditii mi s-a parut ca ii da clasa. poate la viteze de drum lung sa fie altfel, de fapt cred ca sta mai bine decat in oras, am vazut asta la un golf 1.9 tdi.
			
		
	 
	
        
        14 Mar 2010, 21:33
		
			
			Nu vad de ce focusul ar fi masina low -cost ,cu siguranta nu e clasa premium cum de altfel nu-i nici  passatul atata tot ce e o compacta normala vs.o masina de clasa medie normala .Premium e audi bmw ,mercedes, volvo, lexus etc.Zgomotul la interior l-am remarcat la drum intins ,viteza a 3-a si a4-a,ww passat 1.9 tdi 101cp.De aceea am facut comparatia cu mondeo 3 2.0 tdci .,sunt clase identice.N-am fost cu mondeo tdci ,de aici e nedumerirea.Si apropo de greutatea usilor golf .vs focus ,mie imi par mai firave la golf.Stiu ce vorbesc.Sper sa remedieze la focus 3 problema antifonarii ,asa s-au laudat inginerii ford.Oricum fordu e masina mea de suflet si pe viitor.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 11:47
		
			
			voi nu stiti ce vorbiti.
nu cred ca merita comparat ford cu vw.
ca fost proprietar de passat,pot sa va spun foarte clar,ca nici macar o piesa nu este de comparat cu ford.
caroserie mult mai bine pusa la punct la passat,tabla mai groasa,linii mult mai bine definite si facute cu cap pentru ergonomie.antifonarea mult mai bine pusa la punct si totusi vorbesc de o masina facuta in 2003.interior mult mai rafinat,electronica si gadgeturi mult peste ford.
am avut motorul de 1.8T benzina,care ca si fiabilitate a castigat "n" premii, si a fost mentionat de "n" ori.in plus a echipat o gramada de masini din concernul vag.(golf gti,audi a4,a6,skoda,seat cupra,etc)
nici ca si siguranta vw nu e mai prejos..in plus dotarile de baza la vw sunt peste ford.(nu e degeaba o masina mai scumpa).
nu cred ca este termen de comparatie intre passatul de mai sus cu ford mondeo din acelasi an,ba chiar cu nici un mondeo dinainte de 2007.
singurul dezaavntaj care il va este suspensia spate de la vw ,care pana la modelul b6 a fost cu bara stabilizatoare si nu multilink.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 12:08
		
			
			Passat-ul B 5.5 este clar superior Mondeo-ului mk3 la capitolul insonorizare / calitate. Ca si impresie generala vorbesc , adica iti pare mai masina Passat-ul . Motoarele tdi pd sunt tractoare la exterior, insa cand esti inauntru Passat-ul este clar mai silentios atat pe loc cat si in mers etc. Cat despre comparatia intre Focus/PAssat mi se pare ca nu isi are rostul totusi. 
  In plus mi se pare mai legat Passat-ul fata de Mk3 care nu pare suficient de rigid de multe ori. Greieri mai pronuntati , zgomote ciudate la  torsiune etc. Aspectele astea tin si de subiectivism , insa unele lucruri sunt si evidente . Ce imi sare in ochi totusi este mai marea atentie la detalii in cazul Vw, probabil de aici si diferenta de pret. Un passat da senzatie de premium wannabe mai mult decat o face un mk3.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 12:12
		
			
			@lew, mai intai citeste tot si dupa aia raspunde. 
Ford-ul tottimpul a fost superior vw-lui la confort, ergonomie si dinamica.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 12:20
		
			
			La dinamica sunt si eu deacord .. in rest, mai greu. La insonorizare orice VAG din clasa comparabila cu un Ford este net superior. Materiale la fel, mai bune.
Totusi nu e nici Passatu ala asa bine gandita ca masina ... spre exemplu sa faca ei o asa suspensie pe fata si pe spate sa puna suspensie de caruta .... care e rostul?
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 12:27
		
			
			"@lew, mai intai citeste tot si dupa aia raspunde. 
Ford-ul tottimpul a fost superior vw-lui la confort, ergonomie si dinamica. " In afara de dinamica ,afirmatii aiuristice.Si la dinamica e foarte discutabil daca vorbim de dinamica in general.
  Intr-adevar suspensia spate e semirigida , dar totusi asa de curiozitate cati dintre voi ati fi resimtit diferentele notabile teoretice intre multilink si semi-rigida asta "de caruta"? Nu neaga nimeni ca e un plus tehnologic multilinkul , dar in utilizarea normala va asigur ca un sofer obisnuit nu ar simti diferentele , daca nu ar sti ca una are semirigida si alta multilink. 
 La viraje foarte stranse mk3-ul are un plus de aderenta pe puntea spate , insa si Passat-ul are o mare rezerva de siguranta si pt utilizatorul obisnuit diferentele sunt insesizabile garantez.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 15:08
		
			
			pentru toti care au scris aici si au avut  vw, am  o intrebare: de ce ati ajuns fratilor sa aveti  ford? de ce ati coborat,de ce aveti acum o  masina "inferioara" plina de plastic  si zgomotoasa? pd mai silentios ca, (virgula) common rail? laudati atata passatul,si culmea aici pe club ford.... rusinica.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 15:38
		
			
			Topicul e gresit  din start pt  ca  se compara 2 clase  diferite . La toate Passat-urile  cu care  am  mers ( exceptie cele cu  CR  din 2007 incoace) motorul se simte peste    peste  2 k rpm, iar peste  3k e chiar zgomotos.
Am avut  si  Golf  si va garantez  ca  e mai galagios decat  actualul FF2 din semnatura.
Evident  ca Passatul are o insonorizare  mai buna  , dar   si motor  mai zgomotos , per ansmblu este peste FF1.
Oricum , legat de insonorizare/zgomot  interior scara ierarhica  e cam asa:
FF1<FF2.1<FF2.2 (facelift )<Passat .
Un versus Passat vs. Mondeo  ar  fi  binevenit . Cred ca  discutia  ar  trebui impartita  in 2 categorii : 
1.Mondeo TDCI vs Passat PD ( orice model  , toate  sunt  tractoare , chiar  si  2.0 140 CP cod BKD )unde lucrurile  sunt  cam egale , zic  eu.
2.Mondeo TDCI vs Passat CR - avantaj clar Passat  
L.E. Pt  cine vrea sa faca  comparatii intre FF2  din semnatura  si Passat PD ,  va stau la  dispozitie pt  o confruntare  sonora 
			
		 
	 
	
        
        21 Sep 2010, 16:08
		
			
			"2.Mondeo TDCI vs Passat CR - avantaj clar Passat"
banuiesc ca ai si dovezi. as dori sa le stiu.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 16:26
		
			
			Daca mergi si cu un Passat cr poti sa afli de respectivele dovezi. Apoi te invit si in Mk4-ul meu sa bifam diferentele .
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 17:20
		
			
			mersi de invitatie, dar , dupa cum ai spus: "daca". Nu am avut inca ocazia sa merg cu unul.
+ sa vedem cum este mk4 FL
+ ma gandeam ca eventual ar fi bine pt mine sa ofere insonorizare/rafinament f bune si in clasa compacta, la nivelul cel mai inalt de echipare. Poate nu am nevoie de o balena ca mk4.
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 18:56
		
			
			$1 scrie:$2quot;
  Intr-adevar suspensia spate e semirigida , dar totusi asa de curiozitate cati dintre voi ati fi resimtit diferentele notabile teoretice intre multilink si semi-rigida asta "de caruta"? Nu neaga nimeni ca e un plus tehnologic multilinkul , dar in utilizarea normala va asigur ca un sofer obisnuit nu ar simti diferentele , daca nu ar sti ca una are semirigida si alta multilink. 
Azi era sa se bage un Passat in mine intr-o curba de 90 de grade.... nasol moment. As vrea sa cred ca tocmai aia e ideea ... sa nu ajungi la limitele masinii intr-o exploatare normala, insa rezerva aia iti poate salva viata fara ca tu sa iti dai seama si prea multa importanta.
Si mai am un argument ... daca totusi in exploatare normala nu ar fii importanta .. de ce incet incet toti producatorii trec la acest tip de suspensie? .. parca vad ca in curand o sa patrunda si in clasa mica 

Ce ma deranjeaza e ca VW copiaza si implementeaza lucrurile bune de la Ford insa Ford ... o tine pe a sa.
			
		
 
	 
	
        
        21 Sep 2010, 20:34
		
			
			Nu  am alte   dovezi  , spun doar ca la  capitolul zgomot ,actualul CR de la  Passat e cel mai silentios dieselar ( daca putem numi asa un  dieselar ). Foarte apropape de  el  sunt cei de la  honda cu 2.2 i-DTEC , ambele motoare au un raport de compresie  f scazut (16,3-16,5 ) , lucru care favorizeaza  din start  un mers linistit si lipsit  de vibratii . La relanti - din exterior - nu-l prea percepi ca un diesel , trebuie  sa fii f atent  ca  sa ti dai sema de  asta. E adevarat ca  la talpa , peste  2k rpm sa  zicem , pare  la fel de zgomotos  ca tdci-ul , iar in mers out  of city ,zgomotele de rulare le acopera pe  cele  de la motor deci nu mai e asa important .
Atentie : me refer numai la Passat sau Audi cu CR ( deci dupa  2007 la Audi si 2008 la Passat ) . Restul  sunt  sunt  toate  mai tractorase fata de tdci ,mai ales tehnologia PD , chiar si cele din 2004-2007 ( un fel de  pseudo CR , la TDI2,0/140 ma refer )
Nu intra in aceeasi oala Golf 6 , cel  cu CR este  clar  mai prost insonorizat ca  Passat/A4 cu aceeasi motorizare , deci  se pare ca in clasa  compacta nu  vom avea  nici  o surpriza placuta  la capitolul insnorizare. 
Si eu  as vrea motoarele si insonorizarea  de pe Mondeo puse pe Fiesta , din pacate nu  va  fi  niciodata  asa . 
Daca  e sa facem un versus Mondeo-Passat , ar trebui bagat  in ecuatie 2.2 TDCi 200 CV  : raport de compresie 15,8 (  de ex , cel generatia anterioara de la Mondeo are  17,9 pt  2.0 TDCI 140&160 CV  ), deci pe hartie ar  fi  mai  bun , nu  stiu real cum stau  lucrurile .
Off topic : Asa  cum a avut Ford probleme  cu 1,8TDCI  in primii ani ( pompa producea pilitura , a  fost mare scandal... ) asa a patit  si VW acum ,  cu  toate  noile CR din  state
			
		
	 
	
        
        21 Sep 2010, 21:10
		
			
			prin dovezi intelegeam de unde stii asta ? adica le-ai ascultat personal pe toate ?
			
		
	 
	
        
        22 Sep 2010, 19:03
		
			
			Da , am mers cu toate cele mentionate ( s-ar  mai putea  adauga  si D4D de la Toyota , CRDI 115/140 de la Kia&Hyundai si  CDTI 120/150 de la Opel , dar astea nu au sanse  sa ajunga  printre  premianti - o nota  foarte  buna  pt  Kia Ceed insa). Cand  am  timp , fac drive-teste  destul de  des pe  la  toate marcile ( ca sa vad la ce nivel a ajuns  concurenta  

 ) , dar  spre rusinea mea de  fordist  , cu Mondeo 2.2 nu am mers. 
 L.E. Aceeasi diferenta  de antifonare am remarcat-o la masini de aceeasi marca si  din clase  diferite : Vectra vs Astra , Avensis vs Auris , etc.
Daca e  sa continuam , se pastreaza  proportia si peste : am mers  cu un 525d ( 2000 parca ) , mi s-a parut  clar  mai silentios  fata de  320d.  
Off topic: Vorbeam de problemele din state ale  VW cu CR :
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost3106454http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ost3105398http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=286380
			
		 
	 
	
        
        23 Sep 2010, 08:14
		
			
			Passat CR nu e generatia ultima? Si comparam cu Mondeo Mk4, da? Nu cu MK3!!
			
		
	 
	
        
        23 Sep 2010, 08:51
		
			
			Pai se pare ca, cu mk4 compara...
			
		
	 
	
        
        23 Sep 2010, 09:27
		
			
			Eu din ce citesc nu pot stabili ca se compara cu Mk4!
			
		
	 
	
        
        12 Feb 2011, 14:09
		
			
			pentru a adauga inca un element in comparatie, ma refer la masini mai vechi, ar trebui sa incercati si bmw 320d, din 2001, si pe langa un passat din 2004 pd 131 cai, bmw-ul nici nu se aude la 60 de km pe ora. eu sunt foarte nemultumit de insonorizarea din passat asa ca si la el mai e de lucru. in legatura cu fordul nu pot face comparatie decat cu escortul pe care l-am avut. ca insonorizare in general cred ca passatu si escortu erau cam pe la acelasi nivel daca excludem zgomotul motorului care era mult mai puternic la 1,8 td.
			
		
	 
	
        
        13 Feb 2011, 21:07
		
			
			Hai mai .. fi serios. Cum sa compari un Passat cu Escortul ... sau poate pur si simplu Passatu cu care ai fost tu avea ceva defect.
			
		
	 
	
        
        14 Feb 2011, 19:01
		
			
			deci vorbesc foarte serios in legatura cu comparatia, diferenta la antifonare la passat e ca motorul este un pic mai silentios si are niste plastice pe el. daca lasi masina pe liber si asculti numai zgomotul facut de roti si vant este acelasi. si la turatii mici la escort era destul de bine doar ca nu avea putere. si ma refer la passatul 3bg 2001-2004
			
		
	 
	
        
        15 Feb 2011, 10:22
		
			
			Passat-ul b7 nu sufera comparatie la insonorizare cu nici un Focus fie el 1 sau 2. Ne place noua Ford-ul ca e masina buna , dar sa compari cele 2 e cam deplasat mai ales ca nici macar nu sunt din aceeasi clasa.  
			
		 
	 
	
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.